Byť to není mini představím ukázku své práce...
jedná se o daihatsu charade gtti 1987
Motor probíhá kompletní GO (klika bez výbrusu) zakázkové pánve , nové kroužky hlava po kompletní GO , ůprava komprese ze 7.8:1 na 8.5:1 , zvýšení plnícího talku z 0.7 na 1bar , vůz je bez výfuku pouze trubka pod prahem pro rychlí nástup turba , IC 750 x 400mm , BOV bidrin MKIII , electronic fuel cut defender na MAP senzoru pro boost nad 12.5psi , manual boost contoroler z nastavením s kokpitu TURBOSMART
Auto je po kompletním laku brva je lakovaná pro větší lesk , nárazníky jsou originální recingové s produkce daihatsu (plast).
Interiér je přečalouněn černou alcantarou , přibyl otáčkoměr s diodou. místo rádia je je panel na nastavení tlaku turba + kontrola tlaku turba.
Podvozek pružiny HR a tlumiče KYB kola alutec 14" s pneu 185/55 firestone firahawk...
Doufám že podobně se mi povede zpracovat i mini...