CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Jarrinn
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=1864
Stránka 11

Autor:  Jarrinn [ 16. úno 2008 00:48 ]
Předmět příspěvku:  Jarrinn

MNO..
1. února sem si koupil Rover Mini 1.3 Spi, r.v. 94, auto má najeto 48tkm, serviska.. po dvou weekendech co sem věnoval jenom mrňousovi sem se konečně dostal sem, abych se podělil s svym splněným snem..
auto je v celkem ucházejícím stavu, interier, mech. skupiny oka, koroze byla k vozu ve standartní výbavě :cry: jinak posuďte sami..

Přílohy:
mini1_567.jpg
mini1_567.jpg [ 102.18 KiB | Zobrazeno 12808 krát ]
mini2_496.jpg
mini2_496.jpg [ 109.59 KiB | Zobrazeno 12808 krát ]
mini3_201.jpg
mini3_201.jpg [ 127.13 KiB | Zobrazeno 12808 krát ]
mini4_131.jpg
mini4_131.jpg [ 130.93 KiB | Zobrazeno 12808 krát ]
mini5.jpg
mini5.jpg [ 51.46 KiB | Zobrazeno 12808 krát ]

Autor:  Ondra [ 16. úno 2008 08:32 ]
Předmět příspěvku:  jarrinn

Tak tě mezi námi vítám.. máš opravdu pěkně rozdílnou dvojku Cruiser a Mini.. :lol: Auto vypadá dobře a je dost pěkné.. té korozi ve standartní výbavě se moc netěš.. bude hůř.. ale to dříve nebo později postihne i mladší roníky, tím se uklidňuju i já.. jen se modli ať systém SPi funguje tak jak má.. moc nás už nezůstalo věrných tomuto vstřikování.. :lol:

Autor:  Jarrinn [ 16. úno 2008 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

díky za vřelé přivítání :D byl sem za známym klempířem, ukázal sem mu MINI a místo toho aby mě vyhodil mi řek že to neni tak hrozný a že to počká :lol: takže mi spad kámen ze srdce a můžu v klidu schánět díly a levnýho lakýrníka Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 jediný co je havarijní stav je zadní nápravnice a kol dokola předního okna, podlaha a prahy byly dělaný od předchozí majitelky v Německu...

Jo a přesednout z jedný velký černý vobludy do druhý malý černý vobludy je fakt rozdíl :woot: min. metr vejšky posezu :D :D

Autor:  Jiří Novák [ 17. úno 2008 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak další přírustek v sousedním kraji. Vypadá pěkně a ať ti slouží ke spokojenosti a doufám, že dorazíš na nějaký ten srazík našeho společenství. Gratuluji. :pivo:

Autor:  Jozzy [ 17. úno 2008 18:04 ]
Předmět příspěvku:  vítej jak se ti líbí na zemi?

Tak za tu vobludu platíš paňáka,ale jinak moc pěknej základ,hodně slušně vypadajících doplňků, SPI dokud chodí tak ok,jak se začne srát komp tak raus,ale vzhledem k ujetým km bych se zatím strachy neklepal. Takže vítej, buď tu jako doma a doraž na nadcházející srázky...By Jozzy

Autor:  Jarrinn [ 18. úno 2008 00:22 ]
Předmět příspěvku: 

jednotka se možná ozývá je trošku necitlivá na ubrání plynu.. trošku to cukne dyš uberu... ale dělá nám to od začátku i Land Rover Discovery II a to je r.v. 2001.. tak doufám že je to normál a ne znamení rozpadu... Na sraz dorazim až bude poblíž anebo později až budu mít v merku potřeby a chyby auta.. ( spotřeba oleje, teplota, esi se nehřejou ložiska, ideální cestovní rychlost :D atd. atd.)

Yo, mám na boku auta nápis Chrome, a souvisej s tim i ty nástavce na blatníkách a ten přední rám.. už sem to viděl na jednom.. nějaká spešl edice nebo jenom bastler ?? díky za uvedení na pravou míru

Autor:  Vojta [ 18. úno 2008 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

Vítej. Myslím že s těmi chromy se nedělal ale jistý si nejsem. Co se týče řídící jednotky tak je dost náledová ale mám najeto už 13 000km a k žádnému většímu problému ještě nedošlo. Mám stejný rok výroby a najeto 130 000km. Jakou máš výkonovou variantu. 39 nebo 46 kW. Tipuji 39?

Autor:  Ondra [ 18. úno 2008 15:30 ]
Předmět příspěvku:  Chrome

Vojta píše:
Vítej. Myslím že s těmi chromy se nedělal ale jistý si nejsem.

no pokud si to nepletu, tak nějaká verze Chrome existovala.. úplný blábol to nebude, protože jsem se s tím označením už setkal.. nebyla to ale verze oficiální tovární, nýbrž akční počit německého nebo nějakého jiného evropského importéra..

Autor:  Jarrinn [ 18. úno 2008 23:39 ]
Předmět příspěvku: 

Mno mám 39kw.. a to cukání je znát při prudčím přidání/ ubrání plynu.. ale nemusí to bejt jednotka.. mám načatý silentblocky.. nový vozim v kufru :lol: tak až je vyměnim tak se pozná čim to je..

a k tomu Chrome... najdu nějakou fotku kde je vidět origo nápis.. tohle auto z Německa je a viděl sem na nejakym bazaru úplně stejnýho mrňouse akorát vínovou metlu... nástavce, rám všechno stejný i stejnej rok výroby..

Autor:  Vojta [ 19. úno 2008 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je možné. Já mám tu silnější verzi ale ono je to co se týče spolehlivosti úplně jedno. Řídící jednotka a vstřikování jsou noční můra každého Spičkáře. Ondra by myslím také mohl povídat. Jediné štěstí je že s Spičkem dost lidí mělo jiné plány a předělalo ho na karbec takže pro nás ostatní se vždycky někde v garáži válí nějaké to vstřikování nebo řídící jednotka a to vše za vcelku lidové ceny.

To Ondra. Už se konečně přiznej na co jsi sháněl ten karbec z Metra a svody na třináctku? :twisted:
:x :lol:

Autor:  Jozzy [ 19. úno 2008 13:02 ]
Předmět příspěvku:  klídek

Nechci tu nějak radit,ale cukání při ubírání a prudkém přidání jsou normální,ten monovstřik to dělá a karbec taky, ale bacha na stabylizátory motoru,jeden po pravé straně z boku na hlavě motoru a druhý ze spoda od rámu k převodovce vypadají jako kost. Ty takzvané kosti hodně odcházejí,respektive gumy v nich a pak motor může i zlomit vejfuk a tak u tebe spíš potrápit vlnovec. Test je jednoduchej, zatáhni ručku nech neutrál stoupni si před auto a zahýbej s motorem za vrchní částk sobě a od sebe, jak s ním pohneš o víc jak o 1 cm tak bych to řešil, schválně mrkni a uvidíš. Jinak SPI trpí na automatickej sytič čidlo teploty, a snímač otáček . Počítač má jednu konstrukčí nevýhodu podtlak je zaletovaný přímo do kompu a ten je téměř nerozebíratelný. Jinak jsou tři druhy poznáš to podle konektorů a čísla v čárkovým kodě.By Jozzy

Autor:  Ondra [ 19. úno 2008 13:06 ]
Předmět příspěvku:  karbec

Vojta píše:
To Ondra. Už se konečně přiznej na co jsi sháněl ten karbec z Metra a svody na třináctku? :twisted:
neměj obavy.. karbec a lcb není na to abych pohřbil další SPi.. to je jiná záležitost, ale dokud to nebude jezdit, tak si to nechám ještě raději pro sebe.. ačkoli to už je veřejné tajemství a ví to polovina minikářů od Prahy po Žilinu..

Autor:  Vojta [ 19. úno 2008 13:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec

Ondra píše:
neměj obavy.. karbec a lcb není na to abych pohřbil další SPi.. to je jiná záležitost, ale dokud to nebude jezdit, tak si to nechám ještě raději pro sebe.. ačkoli to už je veřejné tajemství a ví to polovina minikářů od Prahy po Žilinu..


Jen aby :D. Nemohl by to vědět ještě jeden člověk navíc? Já to nikde neřeknu.

Autor:  O.T. [ 21. úno 2008 14:24 ]
Předmět příspěvku: 

Jarrinn: Gratulace k autí, které vyváží tvůj vozový park.
Vojtíšek: Já si myslím, že Ondra rozšiřuje běžnou výbavu svého Spi tak, že když mu to někde kixne, tak operativně přehodí stříkačku na karb a valí dál, ne? :lol:

Autor:  Vojta [ 21. úno 2008 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

O.T. píše:
Vojtíšek: Já si myslím, že Ondra rozšiřuje běžnou výbavu svého Spi tak, že když mu to někde kixne, tak operativně přehodí stříkačku na karb a valí dál, ne? :lol:


Já nevím proč tomu Spíčku nikdo nevěříte. Vždyť je to jednoduché, spolehlivé a pokud to kiksne tak je dílů dost. :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/