Prostor pro příznivce klasických MINI, zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Zdenouš

29. úno 2008 21:11

Ahoj! Tak docela jsem se polekal tomu, co píšete Jarrinnovi. Mám totiž to samý (94,1.3,spi,chrome) Jsem majitelem teprv 3 týdny a najel jsem tak 100 km,tak nevim skoro nic. Ale zdá se mi,že to jede slušně. Jestli to teda neni jen to zdání.? Daší věc je koroze (rozkvetlá zahrádka),ale na to mám řešení . Jinak vás zdravim z Vlašimi. -Zdenouš
Přílohy
DSC01477.jpg
DSC01477.jpg (185.54 KiB) Zobrazeno 6446 krát

Zdenouš

01. bře 2008 17:10

Zdravím tě Zdenouši z Vlašimi a vítám mezi námi.. určitě jsme tebe ani Jarrinna nechtěli nijak vystrašit.. SPi je normální Mini jako každé jiné.. a dokud funguje a jezdí v pohodě, emise ti dají bez úplatku v hodnotě poloviny výplaty a nežere ti to víc jak 10l, tak se můžeš uklidnit.. to máš z půlky vyhráno.. Protože pokud tohle všechno funguje, tak je to príma motor.. má měkkoučký a plynulý chod.. zádrhel nastává až při nějakém problému, kdy vážně nikdo si s tím neví rady.. to pak potom zbývá buď s tím laborovat anebo to překopat na karburátorovou verzi..
to že rezne je víc než jasné.. :lol: z toho bychom měli spíše už udělat jeho přednost, než aby každý nad tou rzí lamentoval.. protože tak to prostě s tou jeho antikorozní ochranou bylo.. (teda spíše nebylo..) :lol:
jinak doufám, že tě jízda v Mini chytila a uvidíme se brzy na nějakém srazu..

01. bře 2008 22:49

Jo, dík Ondro! Jak řikám, karoserie neni problem, jen jsem se lek toho motoru. Ten chlápek od kterýho to mám možná ani neveděl,pač ho nechal leta před panelákem jen tak. Pak týpci ze servisu říkali, že dobrej je na tom jen motor, tak uvidíme. Jinak nás jasně čeká kompletní renovace a lak a tak. Jen s časem to je horší, ale zapálenost je, tak se snad brzo ozvu o nějakou radu. Jsem rád,že jsou tyhle stránky! Fakt dík! -Z :D
Přílohy
DSC01478.jpg
DSC01478.jpg (195.11 KiB) Zobrazeno 6360 krát

Re: Zdenouš

02. bře 2008 12:09

Ondra píše:Zdravím tě Zdenouši z Vlašimi a vítám mezi námi.. určitě jsme tebe ani Jarrinna nechtěli nijak vystrašit.. SPi je normální Mini jako každé jiné.. a dokud funguje a jezdí v pohodě, emise ti dají bez úplatku v hodnotě poloviny výplaty a nežere ti to víc jak 10l, tak se můžeš uklidnit.. to máš z půlky vyhráno.. Protože pokud tohle všechno funguje, tak je to príma motor.. má měkkoučký a plynulý chod.. zádrhel nastává až při nějakém problému, kdy vážně nikdo si s tím neví rady.. to pak potom zbývá buď s tím laborovat anebo to překopat na karburátorovou verzi..
to že rezne je víc než jasné.. :lol: z toho bychom měli spíše už udělat jeho přednost, než aby každý nad tou rzí lamentoval.. protože tak to prostě s tou jeho antikorozní ochranou bylo.. (teda spíše nebylo..) :lol:
jinak doufám, že tě jízda v Mini chytila a uvidíme se brzy na nějakém srazu..

Kde jsi přišel na těch 10 litrů Ondro? Já také jezdím docela svižně a přes sedm a půl se nedostanu a pokud jezdím klidně tak mám spotřebu okolo 6 litrů.

SPi

02. bře 2008 13:55

tak to máš SPi v naprostém pořádku.. já asi ne.. protože jezdím kolem 9litrů a emise nedávám..

02. bře 2008 19:02

No. Menší podíl by na tom mohl mít i tvůj jízdní styl :lol: . Ono je to s tou spotřebou docela zajímavé protože Ota říkal, že mu Mpi žere jednu chvíli deset a potom třeba sedm :shock: . Nicméně se shodneme že nejduůležitější je, že auto jede :D . V

02. bře 2008 20:43

Opravdu výrazný rozdíl byl v momentě, kdy jsem místo katalizátoru namontoval na to Mpi falešný kat. Naráz to letělo jak z praku, ale tehdy jsem taky běžně jezdil za těch 9 :? - už je tam zase zpátky.
Když to člověk jen tak lechtá, nemůže se přes 6 - 7 dostat. Každému je jasné, že na spotřebu má vliv spousta věcí.
Ale tahle diskuze by měla být jinde na fóru, takže gratuluji novému pacientovi Zdenoušovi :thumbup:
Odeslat odpověď