Prostor pro příznivce klasických MINI, zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Vláďa

08. črc 2005 19:54

motor MG Metro 1330, Kent Fast Road, spojka AP Racing, předek 1,5Neh Spax, zadek Hi-Lo+GAZ, pneu 165/60/12 Yokohama, chlazené kotouče + 4pístky, hadice Goodrich

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil MiniMike dne 04. lis 2005 22:13, celkově upraveno 1

09. črc 2005 20:12

Konečně další člen :D Moc pěkný Mini.Měřil jsi někdy kolik má ten motor kobylek :?: Docela by mě to zajímalo :wink:

10. črc 2005 11:18

na brzdě jsem ještě nebyl, motor je v záběhu a mám v plánu vyměnit SU za webera, tak potom, sám jsem zvědavý co to dá :shock:

10. črc 2005 16:50

tak to se pak pochlub ;-) takdy by me to docela zajimalo 8) ale urcite to bude :twisted:

12. črc 2005 09:34

Krasny mini.. Silna motivace pro moji pracovni moralku :)

12. črc 2005 17:13

moc pěknej stroj.....

hlavně ten motor je super...takovejch moc neni....síla v klasické podobě...přesně moje gusto

proč chceš měnit SU? já jsem naopak o dvojitém SU uvažoval......možná pokud je to tvé SU v pohodě, a Webra chceš z jiných důvodů, mohli bychom se potom domluvit....

podle toho co jsem o dvojitech karburátorech četl si myslím, že je to má budoucí sesta posilování motoru....tak dej prosím kdyžtak vědět.....

12. črc 2005 17:33

karburátory jsou 100%, minulý víkend jsem je vyčistil a seřídil, problém je, že SU je vhodný pro sériový motor a já mám pocit, že by to chtělo víc, jinak fakčej dobře. Ty filtříky jsou KN.

12. črc 2005 17:57

kniha od Vizarda hovori jasne pro SU...webery davaj vyssi vykon az oz 6000ot vejs...to samy plati o kroutaku...

12. črc 2005 19:24

když cituješ mistra, tak se podívej na str.107 (fig.7.11), jinak weber 45 je nejlepší řešení pro laděný motor

12. črc 2005 19:26

koukam, ze se v knizkach vyznate ;-)

12. črc 2005 19:33

žlutý Vizard to je moje BIBLE

12. črc 2005 19:37

trochu mimo, takze mate tudle knihu? :-)
Naposledy upravil MiniMike dne 04. lis 2005 22:14, celkově upraveno 1

12. črc 2005 19:57

tuhle
Přílohy
viz.jpg
viz.jpg (6.64 KiB) Zobrazeno 16321 krát

12. črc 2005 20:01

a bude v nich nejakej rozdil? :-)

12. črc 2005 20:13

Nemůžu se nepřidat k tomuto zajímavému tématu, které tu bylo uvedeno - výměna twin S.U. za Weber 45 DCOE.
Weber se výrazně jednodušeji seřizuje. Jednodužší je taky demontáž a montáž motoru s vébrem. Ve srovnání s HS4 nijak výkonu nepřidá - je to vyzkoušené na dvou závodních autech(o kterých vím).

12. črc 2005 22:48

O.T. píše:Ve srovnání s HS4 nijak výkonu nepřidá - je to vyzkoušené na dvou závodních autech(o kterých vím).


nejak todle nechapu ;-) to jako ze Weber neprida vykon? :-) ze vetsi vykon bude za pouziti HS4?

12. črc 2005 22:49

tak to jsme dva Miku

13. črc 2005 10:33

Omlouvám se, chybí tam slovo: "dvojitým" ...ve srovnání s dvojitým HS4 nijak výkonu nepřidá...


O.T.

13. črc 2005 17:49

neznám dojitý hs4 pouze twin hs2

13. črc 2005 18:39

pokud vim, tak "twin" je anglicky "dvojitý"...

a jinak na ukazku krasny dvojcata HS4-> Obrázek
Naposledy upravil jurash dne 14. črc 2005 09:30, celkově upraveno 2
Odeslat odpověď