CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Vláďa
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=229
Stránka 12

Autor:  MiniMike [ 08. črc 2005 19:54 ]
Předmět příspěvku:  Vláďa

motor MG Metro 1330, Kent Fast Road, spojka AP Racing, předek 1,5Neh Spax, zadek Hi-Lo+GAZ, pneu 165/60/12 Yokohama, chlazené kotouče + 4pístky, hadice Goodrich

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Mekkk [ 09. črc 2005 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Konečně další člen :D Moc pěkný Mini.Měřil jsi někdy kolik má ten motor kobylek :?: Docela by mě to zajímalo :wink:

Autor:  Návštěvník [ 10. črc 2005 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

na brzdě jsem ještě nebyl, motor je v záběhu a mám v plánu vyměnit SU za webera, tak potom, sám jsem zvědavý co to dá :shock:

Autor:  MiniMike [ 10. črc 2005 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

tak to se pak pochlub ;-) takdy by me to docela zajimalo 8) ale urcite to bude :twisted:

Autor:  Beniik [ 12. črc 2005 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

Krasny mini.. Silna motivace pro moji pracovni moralku :)

Autor:  Roman [ 12. črc 2005 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

moc pěknej stroj.....

hlavně ten motor je super...takovejch moc neni....síla v klasické podobě...přesně moje gusto

proč chceš měnit SU? já jsem naopak o dvojitém SU uvažoval......možná pokud je to tvé SU v pohodě, a Webra chceš z jiných důvodů, mohli bychom se potom domluvit....

podle toho co jsem o dvojitech karburátorech četl si myslím, že je to má budoucí sesta posilování motoru....tak dej prosím kdyžtak vědět.....

Autor:  Vláďa [ 12. črc 2005 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

karburátory jsou 100%, minulý víkend jsem je vyčistil a seřídil, problém je, že SU je vhodný pro sériový motor a já mám pocit, že by to chtělo víc, jinak fakčej dobře. Ty filtříky jsou KN.

Autor:  jurash [ 12. črc 2005 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

kniha od Vizarda hovori jasne pro SU...webery davaj vyssi vykon az oz 6000ot vejs...to samy plati o kroutaku...

Autor:  Vláďa [ 12. črc 2005 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

když cituješ mistra, tak se podívej na str.107 (fig.7.11), jinak weber 45 je nejlepší řešení pro laděný motor

Autor:  MiniMike [ 12. črc 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

koukam, ze se v knizkach vyznate ;-)

Autor:  Vláďa [ 12. črc 2005 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

žlutý Vizard to je moje BIBLE

Autor:  MiniMike [ 12. črc 2005 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

trochu mimo, takze mate tudle knihu? :-)

Autor:  Vláďa [ 12. črc 2005 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

tuhle

Přílohy:
viz.jpg
viz.jpg [ 6.64 KiB | Zobrazeno 16326 krát ]

Autor:  MiniMike [ 12. črc 2005 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

a bude v nich nejakej rozdil? :-)

Autor:  O.T. [ 12. črc 2005 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Nemůžu se nepřidat k tomuto zajímavému tématu, které tu bylo uvedeno - výměna twin S.U. za Weber 45 DCOE.
Weber se výrazně jednodušeji seřizuje. Jednodužší je taky demontáž a montáž motoru s vébrem. Ve srovnání s HS4 nijak výkonu nepřidá - je to vyzkoušené na dvou závodních autech(o kterých vím).

Autor:  MiniMike [ 12. črc 2005 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

O.T. píše:
Ve srovnání s HS4 nijak výkonu nepřidá - je to vyzkoušené na dvou závodních autech(o kterých vím).


nejak todle nechapu ;-) to jako ze Weber neprida vykon? :-) ze vetsi vykon bude za pouziti HS4?

Autor:  Vláďa [ 12. črc 2005 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

tak to jsme dva Miku

Autor:  Návštěvník [ 13. črc 2005 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

Omlouvám se, chybí tam slovo: "dvojitým" ...ve srovnání s dvojitým HS4 nijak výkonu nepřidá...


O.T.

Autor:  Návštěvník [ 13. črc 2005 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

neznám dojitý hs4 pouze twin hs2

Autor:  jurash [ 13. črc 2005 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

pokud vim, tak "twin" je anglicky "dvojitý"...

a jinak na ukazku krasny dvojcata HS4-> Obrázek

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/