CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Vláďa http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=229 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | MiniMike [ 08. črc 2005 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | Vláďa |
motor MG Metro 1330, Kent Fast Road, spojka AP Racing, předek 1,5Neh Spax, zadek Hi-Lo+GAZ, pneu 165/60/12 Yokohama, chlazené kotouče + 4pístky, hadice Goodrich ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mekkk [ 09. črc 2005 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konečně další člen ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 10. črc 2005 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
na brzdě jsem ještě nebyl, motor je v záběhu a mám v plánu vyměnit SU za webera, tak potom, sám jsem zvědavý co to dá ![]() |
Autor: | MiniMike [ 10. črc 2005 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to se pak pochlub ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Beniik [ 12. črc 2005 09:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krasny mini.. Silna motivace pro moji pracovni moralku ![]() |
Autor: | Roman [ 12. črc 2005 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
moc pěknej stroj..... hlavně ten motor je super...takovejch moc neni....síla v klasické podobě...přesně moje gusto proč chceš měnit SU? já jsem naopak o dvojitém SU uvažoval......možná pokud je to tvé SU v pohodě, a Webra chceš z jiných důvodů, mohli bychom se potom domluvit.... podle toho co jsem o dvojitech karburátorech četl si myslím, že je to má budoucí sesta posilování motoru....tak dej prosím kdyžtak vědět..... |
Autor: | Vláďa [ 12. črc 2005 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
karburátory jsou 100%, minulý víkend jsem je vyčistil a seřídil, problém je, že SU je vhodný pro sériový motor a já mám pocit, že by to chtělo víc, jinak fakčej dobře. Ty filtříky jsou KN. |
Autor: | jurash [ 12. črc 2005 17:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
kniha od Vizarda hovori jasne pro SU...webery davaj vyssi vykon az oz 6000ot vejs...to samy plati o kroutaku... |
Autor: | Vláďa [ 12. črc 2005 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
když cituješ mistra, tak se podívej na str.107 (fig.7.11), jinak weber 45 je nejlepší řešení pro laděný motor |
Autor: | MiniMike [ 12. črc 2005 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
koukam, ze se v knizkach vyznate ![]() |
Autor: | Vláďa [ 12. črc 2005 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
žlutý Vizard to je moje BIBLE |
Autor: | MiniMike [ 12. črc 2005 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
trochu mimo, takze mate tudle knihu? ![]() |
Autor: | Vláďa [ 12. črc 2005 19:57 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tuhle
|
Autor: | MiniMike [ 12. črc 2005 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
a bude v nich nejakej rozdil? ![]() |
Autor: | O.T. [ 12. črc 2005 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemůžu se nepřidat k tomuto zajímavému tématu, které tu bylo uvedeno - výměna twin S.U. za Weber 45 DCOE. Weber se výrazně jednodušeji seřizuje. Jednodužší je taky demontáž a montáž motoru s vébrem. Ve srovnání s HS4 nijak výkonu nepřidá - je to vyzkoušené na dvou závodních autech(o kterých vím). |
Autor: | MiniMike [ 12. črc 2005 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
O.T. píše: Ve srovnání s HS4 nijak výkonu nepřidá - je to vyzkoušené na dvou závodních autech(o kterých vím).
nejak todle nechapu ![]() ![]() |
Autor: | Vláďa [ 12. črc 2005 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to jsme dva Miku |
Autor: | Návštěvník [ 13. črc 2005 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Omlouvám se, chybí tam slovo: "dvojitým" ...ve srovnání s dvojitým HS4 nijak výkonu nepřidá... O.T. |
Autor: | Návštěvník [ 13. črc 2005 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
neznám dojitý hs4 pouze twin hs2 |
Autor: | jurash [ 13. črc 2005 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud vim, tak "twin" je anglicky "dvojitý"... a jinak na ukazku krasny dvojcata HS4-> ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |