Tak jsem se už konečně dostal sem na forum, takže aktualizuji stav:
Loni (2009) po končení sezóny jsem se rozhod že udělám svému mini motor (trochu v nízkých otáčkách škubal)
ale po tom co jsem při výměně tlumičů prostrčil prst zadním rámem to dopadlo trochu jinak...
Nebudu napínat: pustil jsem se do kompletní renovace.
Nebudu zde uvádět průběh prací, ale spíše věci které jsem se nikde nedočet, nebo jsem s nimi měl/mám problémy.
A budu uvádět i ceny protože jsem si nedokázal představit kolik co stojí.
- mini jsem rozebral pomocí standardní metrické goly +ořech č.34 +jsem si půjčil na 30 min stahovák na čepy +šroubováky,kladiva
- mini jsem měl sám rozebrané (kastle oddělená od všech součástí) za přesně týden (motor jsem si nechal vyndat)
- opískování (otryskání) +komaxit zadního i předního rámu stálo 900,-Kč
- opískování kastle stálo 3000,- a bylo to na počkání (2h)
- jsetliže si koupíte recon. kit na zadní zamena (měl jsem čep zrezlý) tak neměňte to měděně futro (pokud je OK). To nové si totiž pravděpodobně budete muset nechat vystružit - a jelikož má palcový průměr, je to problém.
- než si necháte něco opískovat a nastříkat komaxitem, 2x zkontrolujte zda se vám barva nedostane kam nemá. (mmch komaxit se dá "rozpustit" acetonem)
- aniž bych jim chtěl dělat reklamu, tak v Halfordsu prodávají gola sadu i s palcovými ořechy a olej ClasicCar 20W50 (i s Minim na obalu
)
No a to je zatím vše, zítra snad hodím nějakou fotku...