Prostor pro příznivce klasických MINI, zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
14. led 2013 00:37
Ahoj, musím pochválit, krásná práce. Doufám, že se mi to podaří taky takhle dotáhnout.
A rovnou bych měl dotaz, jakým způsobem proběhlo to pozinkování podvozku? Je to nějaká technologie nástřiku nebo něco podobného? Díky za odpověď. M.
14. led 2013 14:09
Pokud si to dobře pamatuju, říkají tomu zinkové pokovení. Vypadá to tak, že do speciální pistole, kde hoří plamen se sune pomalu zinkový drát, ten se tím plamenem roztaví a nanese na karoserii. Je to vidět na druhé fotce z pískování - a ty bílé okraje jsou právě už nazinkovány.
15. led 2013 00:38
Ahoj,
díky za odpověď. O tomhle jsem ještě neslyšel. Uvažuju taky o nějakém bonus ošetření kastle, tak mě to zaujalo. Ještě jednou dík. Ať vozítko dělá radost.
10. úno 2014 15:30
Tak, když jsem loni psal "Uvidíme jestli to stihnu poskládat do Peruce..." tak jsem netušil, že to bude až Peruc 2014 (teda doufejme)
Tento víkend nabraly věci ten správný směr a nový motor už je v autě, další víkend budu dodělávat výfuk a drobnosti kolem a snad se dostanu i k samotnému zprovoznění motoru (už teď nespim)
Přikládám pár fotek z průběhu roku ze stavby motoru...
- Přílohy
-
- A nový vevnitř (mezitím proběhlo nastříkání motorového prostoru) a to víko ventilů je jen převozní...
- IMG_20140209_132310.jpg (157.25 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Starý ven...
- IMG_20140207_185641.jpg (131.01 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Upravený karburátor (HIF44) (toto ale ještě není finální stav)
- IMG_20140114_162645.jpg (93.85 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Připravené sání, spasované na obou koncích a lehce upravené
- IMG_20140109_142927.jpg (166.5 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Skoro hotový...
- IMG_20140114_104558.jpg (117.57 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Hotová hlava
- Plzeň-20130531-00084.jpg (112.39 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Časování vačky
- Plzeň-20130426-00051.jpg (128.44 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Vyvažování ojnic, nejdřív malá a velká oka, pak až celková hmotnost
- IMG-20130327-00019.jpg (98.75 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Měření a sjednocení objemu spalovacích prostorů
- Plzeň-20130523-00076.jpg (127.56 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Úprava hlavy: větší ventily, tvrdá sedla, "bullet nose" vodítka, jiné spalováky, otevřené kanály
- IMG-20130405-00032.jpg (120 KiB) Zobrazeno 11334 krát
-
- Blok motoru po chemickém a ultrazvukovém čištění připraven na nástřik
- IMG-20130227-00008.jpg (97.96 KiB) Zobrazeno 11334 krát
10. úno 2014 18:43
to je moc hezký tohle to
10. úno 2014 18:51
Super..! následující zimu mě čeká práce na motoru, časování se celkem bojim. Nikdy jsem to nedělal a předpokládám, že to nebude stejné jako nastavit Stadíka..
16. úno 2014 00:08
Ahoj, tak dnes se motor po radnem natlakovani oleje, rozvrcel
Sice s tim jeste nejde jezdit, ale vrci to, jen je spatny predstih, smes, a urcite i jehla.
Ale narazil jsem na zajimavy problem:
Mam viko ventilu
http://minispares.com/product/Classic/E ... /FP26.aspxA 1,5 vahadla taktez od minispares a vypada ze se pod tento kryt nevejdou. V zadu u sani lze kryt polozit az na hlavu (tesneni) ale vepredu je zvednu ty tak 1cm a nejde dat dolu. Vypada to jako kdyby se zadni strana krytu opirala o vahadla (neni tam moc videt, ale jinak nevim co jineho by zabranovalo dosednout predni hrane krytu na hlavu...) Ma nekdo podobnou zkusenost? Klasicky kryt (ten co je na obrazku) tak tam jde normalne a "funguje" bez problemu...
Cus
16. úno 2014 12:46
to mi ani neřikej, koupil sem ho ze stejnýho důvodu....
ale dle velikosti by v tomhle problém bejt neměl? větší už se snad ani nedělají
16. úno 2014 12:49
Pod MG víko se vejde
Jezdím klaviaturu od SW a bez problémů.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.