Prostor pro příznivce klasických MINI, zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
25. dub 2011 18:20
Výsledek práce o Velikonočních svátcích , přečalounění výplní dveří a příprava sedaček na úpravu ve stejném provedení .
- Přílohy
-
- P4210057.JPG (84.91 KiB) Zobrazeno 13767 krát
-
- P4210045.JPG (50.3 KiB) Zobrazeno 13767 krát
27. dub 2011 16:51
Obuto - 5 ks nových pneu Falken
- Přílohy
-
- P4230003.JPG (54.2 KiB) Zobrazeno 13574 krát
30. dub 2011 13:39
jako novej
jen se zeptám, spodek nebudete nijak ošetřovat?
01. kvě 2011 10:36
část proběhla již na str.14 a
ještě se provede ošetření dutin a nástřik voskem
01. kvě 2011 19:35
ajo ajo, nějak jsem to přehlédl
01. kvě 2011 19:38
Výsledek nedělní práce - úprava a položení ( dosti nepřesných ) koberců
- Přílohy
-
- P4270057.JPG (108.55 KiB) Zobrazeno 13225 krát
01. kvě 2011 21:14
pěkne jen s těma nepřsnostma u anglanu je to s podivem ale prověř i brzdy ja vjedno pistku něměl gumičku a v druhém byla žvějkla tak jsem hned na fungl brzdy zhaněl repas sadu
fany
01. kvě 2011 21:40
Dík za upozornění, ale abychom jim nekřivdili, kdoví kde je původ výroby
02. kvě 2011 10:34
To je nááádhera !!!! To auto je v lepším stavu, než když vyjelo z výrobní linky
Máte můj obdiv, tomuhle říkám renovace do šroubku... nebo od šroubku ?
02. kvě 2011 19:06
Ani sací potrubí bez úpravy ( odstranění hran - slícovaní ) nelze namontovat . Při montáži v původním stavu bude sada stage kitu fungovat spíše na snížení než zvýšení výkonu .
- Přílohy
-
- minibazarP4190026 (65).JPG (41.51 KiB) Zobrazeno 13032 krát
-
- minibazarP4190026 (32).JPG (41.53 KiB) Zobrazeno 13032 krát
02. kvě 2011 21:19
svody dodo dodělej doma
03. kvě 2011 09:23
Jo,tak to je brutální hnus,co se týče zpracování.
Ale popral ses s tím pěkně.
03. kvě 2011 12:35
odlitek sacího potrubí příjde vždycky v neopracovaném stavu - dopasování na hlavu a karbec a vyhlazení kanálů je nutnost - nic nového pod sluncem...
03. kvě 2011 13:50
Já jsem to nemyslel jako kritiku, ale jako upozornění ostatním vzhledem k pracovnímu postupu při montáži
03. kvě 2011 18:19
Je krásný ,že tady dáváš fotky hotových věcí. Ale co by spíše místnímu osazenstvu pomohlo by dle mě byl postup práce vykonaných na každém dílu. Neber to ve zlém
03. kvě 2011 21:49
Vůbec to neberu ve zlém ,ale opravdu jsem jen chtěl upozornit na některé věci ,kterými jsem byl trochu zaskočený a díky tomu musel již hotové znovu demontovat. A možná někomu ušetřit zbytečnou práci. Jinak v postupu není žádná věda- bruska s ohebným nástavcem, frézky a trocha práce
03. kvě 2011 22:41
myslím, že Mekkk měl na mysli všechny díly, které prošly renovací , nejen to potrubí
05. kvě 2011 17:25
Moc pěkná a kvalitní práce.Klobouk dolů.Možná by ostatní zajímaly náklady na celkovou renovaci.Aby si každý uvědomil co opravdu pěkný hotový miník stojí.
06. kvě 2011 10:12
Michal dle zdokumentovaného postupu provádí komplexní renovaci tzn. každý díl Miniho je po demontáži renovován podle potřeby, aby se co nejvíce přiblížil stavu nového dílu. Někde stačí jen nová povrchová úprava a někde se musí něco kopmlet vyměnit. Samozřejmě všechny gumové součásti musí být dosazeny nové ty stárnou nejrychleji a ztrácí svou původní fyzikální vlastnost - pružnost.Nejde tady jen o "zprovoznění" pro potřebu STK, nebo jen "nafintění" pro potěchu oka, tady jde především o ten pocit perfektně odvedené práce. Stojí to spoustu času a taky peněz, stačí se jen projít e-shopem a udělat si přehled o cenách součástí, které musíte nezbytně vyměnit, pokud to chcete provádět takto precizně - cena bude při takto prováděné renovaci reálně oscilovat kolem 200 000,-Kč. Pokud nejsou dostupné některé dílenské vybavení je nutno je pořídit, nebo nechat příslušnou práci provést externě - to dále zvyšuje cenu atd. Kdyby měl popsat všechny postupy co použil, tak tu máme druhého Haynese, ale kde by na to vzal čas? Je dobře, že ještě najde čas na focení, pro začátečníky další z kvalitních zdrojů informací.
Držím Ti palce Michale
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.