Prostor pro příznivce klasických MINI, zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Re: Michal 89

25. dub 2011 18:20

Výsledek práce o Velikonočních svátcích , přečalounění výplní dveří a příprava sedaček na úpravu ve stejném provedení .
Přílohy
P4210057.JPG
P4210057.JPG (84.91 KiB) Zobrazeno 13766 krát
P4210045.JPG
P4210045.JPG (50.3 KiB) Zobrazeno 13766 krát

Re: Michal 89

27. dub 2011 16:51

Obuto - 5 ks nových pneu Falken
Přílohy
P4230003.JPG
P4230003.JPG (54.2 KiB) Zobrazeno 13573 krát

Re: Michal 89

30. dub 2011 12:26

Včera dorazila dlouho očekavaná zásilka z Minisportu , snad máme již vše co je potřeba pro kompletaci vozu ......
Přílohy
P4260038.JPG
P4260038.JPG (52.84 KiB) Zobrazeno 13459 krát
P4260031.JPG
P4260031.JPG (58.44 KiB) Zobrazeno 13459 krát
P4260040.JPG
přestavbový kit na 10´´ kola
P4260040.JPG (57.61 KiB) Zobrazeno 13459 krát
P4260037.JPG
P4260037.JPG (58.74 KiB) Zobrazeno 13459 krát
P4250005.JPG
P4250005.JPG (55.11 KiB) Zobrazeno 13459 krát

Re: Michal 89

30. dub 2011 13:39

jako novej :D
jen se zeptám, spodek nebudete nijak ošetřovat?

Re: Michal 89

01. kvě 2011 10:36

část proběhla již na str.14 a :D ještě se provede ošetření dutin a nástřik voskem

Re: Michal 89

01. kvě 2011 19:35

ajo ajo, nějak jsem to přehlédl

Re: Michal 89

01. kvě 2011 19:38

Výsledek nedělní práce - úprava a položení ( dosti nepřesných ) koberců
Přílohy
P4270057.JPG
P4270057.JPG (108.55 KiB) Zobrazeno 13224 krát

Re: Michal 89

01. kvě 2011 21:14

pěkne jen s těma nepřsnostma u anglanu je to s podivem ale prověř i brzdy ja vjedno pistku něměl gumičku a v druhém byla žvějkla tak jsem hned na fungl brzdy zhaněl repas sadu :evil: fany

Re: Michal 89

01. kvě 2011 21:40

Dík za upozornění, ale abychom jim nekřivdili, kdoví kde je původ výroby :)

Re: Michal 89

02. kvě 2011 10:34

To je nááádhera !!!! To auto je v lepším stavu, než když vyjelo z výrobní linky :bigups:

Máte můj obdiv, tomuhle říkám renovace do šroubku... nebo od šroubku ? :biggrin:

Re: Michal 89

02. kvě 2011 19:06

Ani sací potrubí bez úpravy ( odstranění hran - slícovaní ) nelze namontovat . Při montáži v původním stavu bude sada stage kitu fungovat spíše na snížení než zvýšení výkonu .
Přílohy
minibazarP4190026 (65).JPG
minibazarP4190026 (65).JPG (41.51 KiB) Zobrazeno 13031 krát
minibazarP4190026 (32).JPG
minibazarP4190026 (32).JPG (41.53 KiB) Zobrazeno 13031 krát

Re: Michal 89

02. kvě 2011 21:19

svody dodo dodělej doma :D

Re: Michal 89

03. kvě 2011 09:23

Jo,tak to je brutální hnus,co se týče zpracování. :shock: Ale popral ses s tím pěkně.

Re: Michal 89

03. kvě 2011 12:35

odlitek sacího potrubí příjde vždycky v neopracovaném stavu - dopasování na hlavu a karbec a vyhlazení kanálů je nutnost - nic nového pod sluncem...

Re: Michal 89

03. kvě 2011 13:50

Já jsem to nemyslel jako kritiku, ale jako upozornění ostatním vzhledem k pracovnímu postupu při montáži :)

Re: Michal 89

03. kvě 2011 18:19

Je krásný ,že tady dáváš fotky hotových věcí. Ale co by spíše místnímu osazenstvu pomohlo by dle mě byl postup práce vykonaných na každém dílu. Neber to ve zlém :wink:

Re: Michal 89

03. kvě 2011 21:49

:D Vůbec to neberu ve zlém ,ale opravdu jsem jen chtěl upozornit na některé věci ,kterými jsem byl trochu zaskočený a díky tomu musel již hotové znovu demontovat. A možná někomu ušetřit zbytečnou práci. Jinak v postupu není žádná věda- bruska s ohebným nástavcem, frézky a trocha práce :)

Re: Michal 89

03. kvě 2011 22:41

myslím, že Mekkk měl na mysli všechny díly, které prošly renovací , nejen to potrubí ;)

Re: Michal 89

05. kvě 2011 17:25

Moc pěkná a kvalitní práce.Klobouk dolů.Možná by ostatní zajímaly náklady na celkovou renovaci.Aby si každý uvědomil co opravdu pěkný hotový miník stojí. :?: :!:

Re: Michal 89

06. kvě 2011 10:12

Michal dle zdokumentovaného postupu provádí komplexní renovaci tzn. každý díl Miniho je po demontáži renovován podle potřeby, aby se co nejvíce přiblížil stavu nového dílu. Někde stačí jen nová povrchová úprava a někde se musí něco kopmlet vyměnit. Samozřejmě všechny gumové součásti musí být dosazeny nové ty stárnou nejrychleji a ztrácí svou původní fyzikální vlastnost - pružnost.Nejde tady jen o "zprovoznění" pro potřebu STK, nebo jen "nafintění" pro potěchu oka, tady jde především o ten pocit perfektně odvedené práce. Stojí to spoustu času a taky peněz, stačí se jen projít e-shopem a udělat si přehled o cenách součástí, které musíte nezbytně vyměnit, pokud to chcete provádět takto precizně - cena bude při takto prováděné renovaci reálně oscilovat kolem 200 000,-Kč. Pokud nejsou dostupné některé dílenské vybavení je nutno je pořídit, nebo nechat příslušnou práci provést externě - to dále zvyšuje cenu atd. Kdyby měl popsat všechny postupy co použil, tak tu máme druhého Haynese, ale kde by na to vzal čas? Je dobře, že ještě najde čas na focení, pro začátečníky další z kvalitních zdrojů informací.

Držím Ti palce Michale
Odeslat odpověď