Stránka 1 z 7
		
			
				Pavel260
				Napsal: 01. říj 2009 16:41
				od Pavel260
				Dobrý den všem  

  tak bych se tu chtěl představit, jak už můj nick napovídá jsem Pavel. Rukama mi prošlo pár aut dalo by se to spočítat na prstech jedne ruky a to asi jen díky tomu že tu budu patřit k nejmladším. První auto bylo rodiné a to opel corsa s motorem 1,2, druhé čím jsem jezdil byla služební stará A6 s dvoulitrem, a už třetím rokem mám mazdu mx-5 (taková leštěnka 

 ) mezi tím jsem mel ještě jednu mx5 ale tu jsem už prodal pač mít dvě auta které se liší jen jednou generací me nebavilo.  

 No a včera jsem se byl podívat na miníka je sice v polorozebraném stavu a bohužel nebylo možno vyzkoušet motor protože tam nebyla nádrž a ani baterka ale je k němu dost nových dílů a koroze zdá se minimální a jednání prodávajícího bylo nezvykle slušné tak jsem se rozhodl že ho beru a zítra by mi ho měl majitel dopravit do Jaroměře kde se na něm bude pracovat  
 
 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 01. říj 2009 21:08
				od reverence
				Ahoj, neukamenujeme, proc taky...mimch. vypada hezky! 
Vitej mezi minikari a co nejdriv se pochlub prvnimi fotkami. 

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 02. říj 2009 16:32
				od Pavel260
				tak majitel voval že to dnes bohužel nestíha 

  to čekání mi připomína doby když jsem byl malej a po štědrovečerní večeři se čekalo až zazvoní ježíšek  

  plánovaný příjezd je zítra do oběda  

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 04. říj 2009 15:04
				od Pavel260
				tak a je to tu  
 http://pavel260.rajce.net/Mini potřeboval bych radu.. dotaz zní co je to na posledních třech fotkách ? je to u levého předního blatníku. a plány a pustupy jsou následující, než napadne sníh tak bych chtěl mít "auto" rozebrané aby se mi do garáže vešla i mazda. Přes zimu bych chtěl stihnout udělat nápravy, brzdy a hlavně g.o. motoru. Když vše půjde podle plánů tak na jaře vyvařit karoserii a do podzima bych se s váma se všema chtěl ukázat na nějakém srazu 

  ale to je ješte sakra daleko. Jinak miník je r.v. 93 a obsah 1l
 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 04. říj 2009 18:45
				od reverence
				tak ofiko vitej, zvonecek na stromecku uz zazvonil 
je na nem dost prace, ale ty se s tim jiste poperes...a treba te to bude bavit natolik, ze vyjedes uz na jare 
na tech fotkach nevim presne ctj, moc to nevidim 

 ale napadlo me, jestli to neni kabel k antene..? (jen zkousim, neukamenujte me v pripade neuspechu 

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 04. říj 2009 19:02
				od Pavel260
				no vidíš to bude ono  

  asi jediné co by to mohlo být. už mám člověka co mi udělá na 90% g.o. motoru. ano práce je na něm kupa ale zatím se toho nebojím. Děkuji ti za přivítání  

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 05. říj 2009 20:05
				od Pavel260
				tak dnes mám dodělanej interiér, zůstala tam jen tyč od volantu a kabely. A teď mám na pár dní práci s "vyklízením" motorového prostoru, dnes jsem stihnul jen motorek a mechanizmus stěračů  

 pokračování zítra a taky jsem našel děravou podlahu  

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 06. říj 2009 19:34
				od Pavel260
				něco mi tam asi chybí 

  jsou to hadice od topení a končí jak vidíte potřeboval bych vědět kam a co pokračuje a nejlepší by byla nejaká fotka. děkuji 
 

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 06. říj 2009 21:21
				od reverence
				jedna do chladice, jedna do motoru...vyhrabal jsem nejake fotky, snad ti pomuzou...
			 
			
		
			
				
				Napsal: 06. říj 2009 21:44
				od Pavel260
				díky díky díky díky hoši vy jste moje zachrána  

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 18:28
				od Pavel260
				rozebírám a rozebírám a došel jsem na čep řízení ale nejde mi povolit. Matka se se šroubem protáčí. Poradí někdo jak na to?  Jinak se mi i přes hodne zarezlé šrouby podařilo vše povolit.  

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 18:34
				od Mekkk
				Když se protáčí tak mě napadá jen jedna možnost a to říznout jí flexou s tím ,že pak koupíš nový čep 

 Na druhé straně se ti jí podařílo povolit?
 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 18:37
				od Pavel260
				ani na jedné  

  no to me taky napadlo říznout ale nějak se mi nechtělo. napadlo mě do nej udělat drážku na šroubovák ale to asi nepůjde jestli je to tak zarezlé že se to protáčí
 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 18:39
				od Mekkk
				Čep nestojí majland a pokud se chystáš dělat komplet repas tak by jsi je stejně měnil.
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 18:41
				od Pavel260
				já ho teď hledám  

  až ho najdu tak budu řezat
 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 18:55
				od Pavel260
				zítra řežu  

 při nejhorším stojí 4.60£
 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 19:18
				od Michal 89
				Zkus podložit čep hevírkem s měkou podložkou, dát jej do tahu až znovu sedne do konusu, zkusit řádně dotáhnout, očistit vyčnívající část závitu, namazat a povolit. Většinou se podaří.
			 
			
		
			
				
				Napsal: 11. říj 2009 19:35
				od Pavel260
				díky za radu zítra to vyzkouším  

 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 12. říj 2009 09:21
				od pampeago
				chtel jsem napsat to s tim podepřením ale už je to tam ... nicmeně pokud nejde povolit ani zatížení osvědčialse mi 
mala bruska dremel s řezacím kotoučkem opatrně naříznu matku až k zavitu bud povoli a nebo naříznu ještě jednou a matka jde rozlomit siko kleštěma a zavit čepu je celý  
 
mění se pak jen matka
 
			 
			
		
			
				
				Napsal: 13. říj 2009 16:16
				od Pavel260
				tak motor je venku  

  proběhlo to celkem bez problémů, zítra dorozebrat předek a ve čtvrtek zadní nápravu a z nejhoršího jsem vevnitř 
