Prepnout do plneho zobrazeni
Prostor pro příznivce klasických MINI, zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Re: Colic

02. črc 2013 19:24

nepříjemné, ale vždycky je lepší, když se ti to stane okolo komína, než třeba v Mýtě.. nebo na slalomu :-) takhle aspoň doladíš co je třeba..

Re: Colic

03. črc 2013 10:25

mě přijde,že těsnění pod hlavou to auto snad žere :D taky měnim často

Re: Colic

03. črc 2013 13:10

Treba hlavu doťahovať na 80 - 85NM!! Skrutky to zvládajú bez problémov.

Re: Colic

03. črc 2013 20:32

jojo letos taky už druhý hrozně záleží na kvalitě těsnění .... :D

Re: Colic

04. črc 2013 06:32

To koukam to je takovej problém? :shock: Ja nedelal jeste na zadnym to by asi chtelo do mejta rezervní že :?

Re: Colic

04. črc 2013 07:19

Ono sa to stáva nad 6000 otáčok :D

Re: Colic

04. črc 2013 09:55

záhada vyřešena :biggrin:

Re: Colic

04. črc 2013 19:11

aha tak to jo, ja že mi to točí skoro 7500 tak mě to asi ještě taky čeká :biggrin:

Re: Colic

04. črc 2013 22:02

...jestli mohu svojí troškou do mlýna...
kvalitní těsnění, jeho správné usazení, dokonalá rovina styčných ploch hlavy a bloku a správné utažení je bez diskuse = samozřejmost. Dost jsem se s touto problematikou napekloval, obzvlášť při vyšším kompresním poměru a trvalejším provozu ve vyšších otáčkách byly krachy těsnění pod hlavou časté. Velmi úspěšné řešení spočívá ve změně technologie opracování styčných ploch hlavy + bloku =) NEBROUSIT ale OFRÉZOVAT na frézce !!! Po broušení jsou plochy dokonale hladké, což usnadňuje vysmeknutí nebo podšlehnutí těsnění. Při frézování zanechává obráběcí nástroj - fréza za sebou stopu pracovního pohybu - jakési vějířky, které ačkoliv jsou miniaturní velmi napomáhají pří sevření těsnění mezi hlavu a blok jeho udržení na svém místě a eliminují možnost jeho podšlehnutí, nejčastěji mezi druhým a třetím válcem. Utahuji na 70 Nm a ani při vrtání 73,5 mm mi od doby, co používám tuto metodu těsnění nikdy neodešlo. A když to máš dýl žašláplý na 7 500 RPM, tak to stejně spíš vyfoukne ojnici z bloku, než těsnění z pod hlavy :lol:

Re: Colic

05. črc 2013 00:07

pomohlo by tohle těsnění? http://www.minisport.com/mini-spare-par ... BK450.html

Re: Colic

06. črc 2013 21:47

cus přesně to tam teď mám na doporučení Mekkka a zatím musím říci že dobrý a prý je to to z lepších pro mini.

Re: Colic

20. srp 2013 20:17

Nemáte někdo vačkový kolo :-D trochu mi na něm chybí zuby :-D
Přílohy
1174941_3397389349640_518308443_n.jpg
1174941_3397389349640_518308443_n.jpg (182.73 KiB) Zobrazeno 14526 krát

Re: Colic

20. srp 2013 21:54

Asi mam.skusim vyhledat

Re: Colic

20. srp 2013 23:35

už mám díky :-)

Re: Colic

26. kvě 2016 17:39

Koukám dlouho jsem si tu nic nepřidal... vypadá to , že se něco chystá ;-)
Přílohy
IMG_1727.JPG
IMG_1726.JPG
IMG_1721.JPG
IMG_1719.JPG
IMG_1718.JPG
IMG_1716.JPG
IMG_1715.JPG
IMG_1714.JPG
IMG_1712.JPG
IMG_1711.JPG
IMG_1708.JPG
IMG_1709.JPG
IMG_1710.JPG

Re: Colic

26. kvě 2016 21:11

vím mluvil jsem s Tomášem :lol:
Odeslat odpověď