CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Colic
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=3031
Stránka 44

Autor:  Ondra [ 02. črc 2013 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

nepříjemné, ale vždycky je lepší, když se ti to stane okolo komína, než třeba v Mýtě.. nebo na slalomu :-) takhle aspoň doladíš co je třeba..

Autor:  tuleň [ 03. črc 2013 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

mě přijde,že těsnění pod hlavou to auto snad žere :D taky měnim často

Autor:  Richard B [ 03. črc 2013 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

Treba hlavu doťahovať na 80 - 85NM!! Skrutky to zvládajú bez problémov.

Autor:  kuta [ 03. črc 2013 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

jojo letos taky už druhý hrozně záleží na kvalitě těsnění .... :D

Autor:  Pepan [ 04. črc 2013 06:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

To koukam to je takovej problém? :shock: Ja nedelal jeste na zadnym to by asi chtelo do mejta rezervní že :?

Autor:  Richard B [ 04. črc 2013 07:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

Ono sa to stáva nad 6000 otáčok :D

Autor:  Kuboš [ 04. črc 2013 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

záhada vyřešena :biggrin:

Autor:  kuta [ 04. črc 2013 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

aha tak to jo, ja že mi to točí skoro 7500 tak mě to asi ještě taky čeká :biggrin:

Autor:  kajamesaja [ 04. črc 2013 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

...jestli mohu svojí troškou do mlýna...
kvalitní těsnění, jeho správné usazení, dokonalá rovina styčných ploch hlavy a bloku a správné utažení je bez diskuse = samozřejmost. Dost jsem se s touto problematikou napekloval, obzvlášť při vyšším kompresním poměru a trvalejším provozu ve vyšších otáčkách byly krachy těsnění pod hlavou časté. Velmi úspěšné řešení spočívá ve změně technologie opracování styčných ploch hlavy + bloku =) NEBROUSIT ale OFRÉZOVAT na frézce !!! Po broušení jsou plochy dokonale hladké, což usnadňuje vysmeknutí nebo podšlehnutí těsnění. Při frézování zanechává obráběcí nástroj - fréza za sebou stopu pracovního pohybu - jakési vějířky, které ačkoliv jsou miniaturní velmi napomáhají pří sevření těsnění mezi hlavu a blok jeho udržení na svém místě a eliminují možnost jeho podšlehnutí, nejčastěji mezi druhým a třetím válcem. Utahuji na 70 Nm a ani při vrtání 73,5 mm mi od doby, co používám tuto metodu těsnění nikdy neodešlo. A když to máš dýl žašláplý na 7 500 RPM, tak to stejně spíš vyfoukne ojnici z bloku, než těsnění z pod hlavy :lol:

Autor:  tomajz [ 05. črc 2013 00:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

pomohlo by tohle těsnění? http://www.minisport.com/mini-spare-par ... BK450.html

Autor:  kuta [ 06. črc 2013 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

cus přesně to tam teď mám na doporučení Mekkka a zatím musím říci že dobrý a prý je to to z lepších pro mini.

Autor:  Colic [ 20. srp 2013 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

Nemáte někdo vačkový kolo :-D trochu mi na něm chybí zuby :-D

Přílohy:
1174941_3397389349640_518308443_n.jpg
1174941_3397389349640_518308443_n.jpg [ 182.73 KiB | Zobrazeno 14544 krát ]

Autor:  minicar [ 20. srp 2013 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

Asi mam.skusim vyhledat

Autor:  Colic [ 20. srp 2013 23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

už mám díky :-)

Autor:  Colic [ 26. kvě 2016 17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

Koukám dlouho jsem si tu nic nepřidal... vypadá to , že se něco chystá ;-)

Přílohy:














Autor:  kuta [ 26. kvě 2016 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Colic

vím mluvil jsem s Tomášem :lol:

Stránka 44 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/