CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Colic http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=3031 |
Stránka 4 z 4 |
Autor: | Ondra [ 02. črc 2013 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
nepříjemné, ale vždycky je lepší, když se ti to stane okolo komína, než třeba v Mýtě.. nebo na slalomu takhle aspoň doladíš co je třeba.. |
Autor: | tuleň [ 03. črc 2013 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
mě přijde,že těsnění pod hlavou to auto snad žere taky měnim často |
Autor: | Richard B [ 03. črc 2013 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
Treba hlavu doťahovať na 80 - 85NM!! Skrutky to zvládajú bez problémov. |
Autor: | kuta [ 03. črc 2013 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
jojo letos taky už druhý hrozně záleží na kvalitě těsnění .... |
Autor: | Pepan [ 04. črc 2013 06:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
To koukam to je takovej problém? Ja nedelal jeste na zadnym to by asi chtelo do mejta rezervní že |
Autor: | Richard B [ 04. črc 2013 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
Ono sa to stáva nad 6000 otáčok |
Autor: | Kuboš [ 04. črc 2013 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
záhada vyřešena |
Autor: | kuta [ 04. črc 2013 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
aha tak to jo, ja že mi to točí skoro 7500 tak mě to asi ještě taky čeká |
Autor: | kajamesaja [ 04. črc 2013 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
...jestli mohu svojí troškou do mlýna... kvalitní těsnění, jeho správné usazení, dokonalá rovina styčných ploch hlavy a bloku a správné utažení je bez diskuse = samozřejmost. Dost jsem se s touto problematikou napekloval, obzvlášť při vyšším kompresním poměru a trvalejším provozu ve vyšších otáčkách byly krachy těsnění pod hlavou časté. Velmi úspěšné řešení spočívá ve změně technologie opracování styčných ploch hlavy + bloku =) NEBROUSIT ale OFRÉZOVAT na frézce !!! Po broušení jsou plochy dokonale hladké, což usnadňuje vysmeknutí nebo podšlehnutí těsnění. Při frézování zanechává obráběcí nástroj - fréza za sebou stopu pracovního pohybu - jakési vějířky, které ačkoliv jsou miniaturní velmi napomáhají pří sevření těsnění mezi hlavu a blok jeho udržení na svém místě a eliminují možnost jeho podšlehnutí, nejčastěji mezi druhým a třetím válcem. Utahuji na 70 Nm a ani při vrtání 73,5 mm mi od doby, co používám tuto metodu těsnění nikdy neodešlo. A když to máš dýl žašláplý na 7 500 RPM, tak to stejně spíš vyfoukne ojnici z bloku, než těsnění z pod hlavy |
Autor: | tomajz [ 05. črc 2013 00:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
pomohlo by tohle těsnění? http://www.minisport.com/mini-spare-par ... BK450.html |
Autor: | kuta [ 06. črc 2013 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
cus přesně to tam teď mám na doporučení Mekkka a zatím musím říci že dobrý a prý je to to z lepších pro mini. |
Autor: | Colic [ 20. srp 2013 20:17 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Colic | ||
Nemáte někdo vačkový kolo trochu mi na něm chybí zuby
|
Autor: | minicar [ 20. srp 2013 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
Asi mam.skusim vyhledat |
Autor: | Colic [ 20. srp 2013 23:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
už mám díky |
Autor: | Colic [ 26. kvě 2016 17:39 ] | ||||||||||||||
Předmět příspěvku: | Re: Colic | ||||||||||||||
Koukám dlouho jsem si tu nic nepřidal... vypadá to , že se něco chystá
|
Autor: | kuta [ 26. kvě 2016 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Colic |
vím mluvil jsem s Tomášem |
Stránka 4 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |