CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Jirka2030
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=3843
Stránka 1011

Autor:  JK Mini [ 09. říj 2013 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

I 10 koní je cenejch,spíš ale ten moment je good nad 100Nm od 2000 do 5250.Jen mi přide,že omezovač začíná brát nějak brzo,Zkus moji eřj,třeba povolí víc :?:

Autor:  jirka2030 [ 15. lis 2013 22:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

JK Mini píše:
I 10 koní je cenejch,spíš ale ten moment je good nad 100Nm od 2000 do 5250.Jen mi přide,že omezovač začíná brát nějak brzo,Zkus moji eřj,třeba povolí víc :?:


Pokusím se přejít s SPI o level jinam ??


Příloha:
PB156637.jpg
PB156637.jpg [ 126.73 KiB | Zobrazeno 22376 krát ]

2x vstřik Suzuki GSXR750
Příloha:
PB156646.jpg
PB156646.jpg [ 127.82 KiB | Zobrazeno 22376 krát ]

ECU Mini SPi Typhoon od Specialist Components
Příloha:
PB156647.jpg
PB156647.jpg [ 100.14 KiB | Zobrazeno 22376 krát ]

Autor:  snua12 [ 16. lis 2013 00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Hezký upgrade. Prozradí nám blíže svůj záměr.
Dovolím si mít pár dotazů.

Dvojité vstřikování je domácí výrobek, nebo se to dá koupit jako celek?
Bude to vstřikovat sekvenčně, nebo najednou?

Autor:  jirka2030 [ 16. lis 2013 08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Abych řekl pravdu,tak mi taky není moc jasné jak to stříká?Je to na rozdvojce původního kabelu tak to bude běhat určitě společně.Když by to mělo rozdělovat válce tak by to mělo mít asi ještě čidlo na pořadí zapalovámí jako Mpi?Určitě je to domácí produkt.Držáky na potenciometr a krokáč jsou přivařený na původní ovladače klapek.Asi bych to udělal pohledově líp ale asi to mecham zatím tak jak to je.Už tak bude určitě dost starostí.Schází tomu čidlo teploty vody.Bude potřeba předělat rozvod benzínu a vody.A co se týká programování to budu muset někoho sehnat.Nějaká mapa by tam být měla tak uvidím.Standartní mapy se nechájí stáhnout u výrobce ale tady si myslím že budou upravený na jinej průtok než u jedný klapky??

Autor:  milhauz [ 16. lis 2013 10:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Taky se mi to líbí! To jo z británie?

Autor:  jirka2030 [ 16. lis 2013 11:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Jednotka je z ostrovů od Specialist Components http://www.twinkam.co.uk/shop/article_S ... erence.at/
ale koupil jsem to v holansku.Ale kdo to dal dohromady nevím??Prodejce nebyl moc komunikativní.

Autor:  snua12 [ 16. lis 2013 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

jirka2030 píše:
Abych řekl pravdu,tak mi taky není moc jasné jak to stříká?Je to na rozdvojce původního kabelu tak to bude běhat určitě společně.Když by to mělo rozdělovat válce tak by to mělo mít asi ještě čidlo na pořadí zapalovámí jako Mpi?


Tez bych cekal, ze oba vstriky pojedou synchronne. Z impulzu na setrvacniku u SPI se neda zjistit konktetni pozice valcu.

jirka2030 píše:
Určitě je to domácí produkt.Držáky na potenciometr a krokáč jsou přivařený na původní ovladače klapek.Asi bych to udělal pohledově líp ale asi to mecham zatím tak jak to je.

Kdyby jsi neco vyrabel byl bych zajemce na testovani :-).

jirka2030 píše:
Už tak bude určitě dost starostí.Schází tomu čidlo teploty vody.Bude potřeba předělat rozvod benzínu a vody.A co se týká programování to budu muset někoho sehnat.


Taky tam nevidim regulator tlaku paliva (fuel pressure regulator). Od nej se odviji jaky tlak paliva bude u vstriku.

jirka2030 píše:
Nějaká mapa by tam být měla tak uvidím.Standartní mapy se nechájí stáhnout u výrobce ale tady si myslím že budou upravený na jinej průtok než u jedný klapky??


Take mapa bude zaviset na na tlaku paliva a propustnosti vstriku.

Autor:  jirka2030 [ 19. lis 2013 00:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Zatím se snažím nastudovat něco o tom jak vstřikování vůbec funguje? Regulace tlaku určitě bude potřeba,napsal jsem původnímu majiteli na jakém tlaku to běhalo.Pak musim změřit kolik dává čerpadlo?Na spi stačí 1-1,5 baru ale tady by mělo být víc.Ale nejspíš to je stejný,alespon podle http://www.minisport.com/wfx100810-oe-spec-fuel-pump-and-filter-injection-1992-01.html.Bude to jen rozdílně uregulované.
Vysvětlí mi někdo k čemu slouží ta propojovací trubka na sacím potrubí?Její učel mi není moc jasný a podle toho co jsem nastudoval by měl být vstřik co nejblíže ventilu,né že bych to chtěl předělávat, jen mě to zajímá ?

Autor:  JK Mini [ 19. lis 2013 13:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Tak zkus aspoň pumpu z MPIčka,jestli někdo má.Ta by měla bejt kolem 3 barů,jen jestli dá dost objemu.Ty ventily vyjdou kolem 4000,- co jsem koukal. 3000,- A ukazatel: http://www.speedpro.eu/ukazatel-tlaku-p ... -1959.html

Autor:  jirka2030 [ 19. lis 2013 23:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Na první pokusy jsem zvolil regulátor tlaku z feldy Mpi

Příloha:
2013-11-19-207.jpg
2013-11-19-207.jpg [ 53.83 KiB | Zobrazeno 21983 krát ]


Příloha:
2013-11-19-211.jpg
2013-11-19-211.jpg [ 68.55 KiB | Zobrazeno 21983 krát ]


Trochu jsem ho ořezal a překonfiguroval :D .Snad se u škodů nebudou zlobit :roll:

Příloha:
8097734-vstrikovace-lista-felicia-1-3-mpi-1.jpg
8097734-vstrikovace-lista-felicia-1-3-mpi-1.jpg [ 72.03 KiB | Zobrazeno 21983 krát ]

Autor:  snua12 [ 20. lis 2013 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Hezké, budou ty vstřiky fungovat s regulátorem tlaku z feldy?
Dal bych tam raději nějaký regulovatelný http://auto.nabazare.sk/nahradne-diely/ ... ku-paliva/.

Autor:  jirka2030 [ 26. lis 2013 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Touha a zvědavost mě donutila alespon provizorně udělat test :)



Trochu jsem to musel ořezat,propojovací trubka šla pryč.??????
Příloha:
2013-11-26-270.jpg
2013-11-26-270.jpg [ 70.31 KiB | Zobrazeno 21785 krát ]

Autor:  JK Mini [ 27. lis 2013 08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Jeěště to chce naladit,ale hlavně,že vrčí.Máš zapojený to teplotní čidlo?Budeš tahat podtlak z těch vývodů za klapkama?Držim palce.70+ kw! :twisted:

Autor:  brooklynspeedy [ 27. lis 2013 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Gratulace, vrčí to!!! Teď přijde to nejhorší - naladit to :)

Autor:  jirka2030 [ 28. lis 2013 01:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

to jo :? zatim to de jak pumpa na srečky Yellow_Flash_Colorz_PDT_29

Autor:  Ondra [ 08. bře 2014 15:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

narazil jsem nejspíše na něco podobného..
http://www.ebay.co.uk/itm/Rover-Mini-Jo ... 1e8804af2e

Autor:  jirka2030 [ 08. bře 2014 18:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Příloha:
tmp_$T2eC16h_!)QE9s3HG_UyBRkBwSles!~~60_2.JPG-1459972279.jpeg
tmp_$T2eC16h_!)QE9s3HG_UyBRkBwSles!~~60_2.JPG-1459972279.jpeg [ 9.84 KiB | Zobrazeno 21295 krát ]


To abych si ale koupil ještě 7mi portovou hlavu :) Abych tam ty 4 klapky vtěsnal :roll:
Zatím jsem ještě nepostoupil ani s tím co už mám. Nějak není čas., asi to dopadne tak že tam přijde zase původní vstřikování a tohle počká na příští zimu

Autor:  jirka2030 [ 24. bře 2014 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Asi je čas začít něco dělat,sezóna se kvapem blíží :D

Příloha:
tmp_2014-03-24 16.02.17-1291956796.jpg
tmp_2014-03-24 16.02.17-1291956796.jpg [ 104.29 KiB | Zobrazeno 21088 krát ]

Autor:  jirka2030 [ 19. lis 2014 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Jelikož zbývá jen pár dnů do zimního spánku tak pár fotek z uplynulé sezóny :D
Miník zaslouží pochvalu za to že to s náma nemá lehké . Ale zvládá to statečně :bigups:

Chodovar

Příloha:



Chorvatsko

Příloha:


Příloha:


Autor:  jirka2030 [ 26. lis 2014 12:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jirka2030

Dnes je tomu 4 roky co to spolu bojujem :pohar:

Stránka 1011 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/