CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Mekkk Mini marcos projekt
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=4670
Stránka 12

Autor:  Mekkk [ 16. bře 2012 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Mekkk Mini marcos projekt

Tak po dlouhé době přišel čas i na Minimanii, aby se pustila do nějakého dalšího projektu. Řada padla na mě. A jelikož se zde rozjela manie u Minimanie také. První fotka je trochu hádankou co to je za díly. Místní fanatici uřčitě poznají :wink: Minimaniaky a Otého prosím, aby nic neprozrazovali.

Přílohy:
nd for project.jpg
nd for project.jpg [ 194.51 KiB | Zobrazeno 17918 krát ]

Autor:  futura [ 16. bře 2012 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Dalsi zavodak? Krasny gumy i to ostatni, skoda, davat na auto.

Autor:  Mekkk [ 16. bře 2012 10:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Mezi závodákem a civilem váhám - ukáže teprve čas :wink:

Autor:  Georgeus [ 16. bře 2012 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

já zkusim hádat, to první jsou pneu, pak poznávám výfuk, lechce prodloužený a ta kovová věc, ač jsem jí nikdy neviděl, tak hádám že je nádrž na kombíka????
jestli sem totálně mimo tak srry :blush:

Autor:  Jozzy [ 16. bře 2012 11:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Je to jen tip :blush: , ale že by krutopřísnej Pick-up :idea: ? By Jozzy

Autor:  MiniMike [ 16. bře 2012 11:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

tak nadrz je urcite puvodne z kombika a nebo pickupa :-) ale vejfuk mi prijde na klasickou delku... takze zase sebe rikam, ze to kombi ani pickup nebude :banana:

a za sebe hadam, ze je to Macros :evil:

Autor:  futura [ 16. bře 2012 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Na kolik litru je tahle nadrz? Je pripadne sehnatelna za rozumny peniz?

Autor:  skondr [ 16. bře 2012 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Ten vejfuk se delsi nedela, je tam na nej nastavbova trubka, takze to bude delsi nez normalne.

Autor:  jirka2030 [ 16. bře 2012 13:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Mini s plachtou :banana:

Autor:  worrycz [ 16. bře 2012 17:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Ze by to byl tygl ??? :) Ja cicham pickupa, kdyz byl neprozretelne prozrazen OTe ;) mam jiste zakulisni informace... :bigups:

Autor:  Mekkk [ 16. bře 2012 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Nádrž jste trefili a výfuk také :bigups: Objem nádrže zatím neznám, ale 5litrů z kanistru se tam vešlo. Report co nejdříve musím ho dostat z hlavy na obrazovku. :wink:

Autor:  kuta [ 16. bře 2012 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Já vím kam to patří ale neprozradím :lol:

Autor:  tajemnik+antonin [ 16. bře 2012 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

O.Tém se neco psalo na fóru Mini Marcos Owners Clubu už loni ...T.

Autor:  miniludek [ 16. bře 2012 20:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

ja vím Mekkku na co přijdou tyhle veci. Bude to paradní. :bigups:

Autor:  minicar [ 16. bře 2012 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

taky vím,bude určitě krásnej:-) :D

Autor:  worrycz [ 17. bře 2012 02:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Takove tajnosti, naznacte vice ;)

Autor:  tajemnik+antonin [ 17. bře 2012 12:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

...opravuji,už předloni 28.11.2010 /17:43:10/...T.

Autor:  Mekkk [ 19. bře 2012 16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Tajemník je tajemnej jak snad nikdo tady, ale tohle věděl. Doopravdy jedná se o Mini marcose a zrovna tyto dva díly má stejné s kombíkem a pickupem :banana:

Část 1. (kdo chce může si přečíst. Kdo nechce tak ať překlikne na jiný příspěvek) :wink:

Jak to celý začalo. No docela jednoduše a neškodně. Přišla chvíle, teda spíš dojem, že jsem zjistil, že na dráčkoj je už skoro vše hotové dle mojí představy a pomalu nebylo v čem se hrabat. Tak jsem dostal chuť pořídit něco dalšího do Novohradecké stáje. Měl jsem jednoho favorita, po kterém jsem už nějakou dobu pokukoval a tím bylo Mini z Itálie (Innocenti Mini cooper 1300). Jeden kousek se dokonce naskytl ke koupi. Dost jsem nad ním přemýšlel a nakonec mě stejně zlomili známý a mininadšenci na jinou pátrací akci. Už od návštěvy IMM v roce 2009 jsem měl snové mini v laminátové skořápce od firmy Marcos. No a jak jsem pídil po více informacích, tak Inno šlo na vedlejší kolej a Marcos se stal jasným cílem mého pátrání. Nejdříve nějaké hledání informací o tom co to je a kde by se tak dalo nejspíš nějaké ukořistit. No netrvalo to dlouho a objevilo se jedno na ebay docela v žalostném stavu ale údajně dle prodejce kompletní. Jak jsem časem zjistil u marcose je nejdůležitější aby byla kastle a skla kompletní, ostatní se dá sehnat z Minasů. Bohužel tenhle marcos byl moc daleko a v té době jsem neměl možnost jak ho dostat do ČR. Utekl nějaký ten měsíc možná půl rok a objevil se další na eBay tentokrát v lepším stavu i když měl nějaký dodělávky na kastli což jsem nechtěl ale budiž to by se nějak vrátilo do tovární podoby. Přišel den D chápej jako Den Dražby. Bylo to tuším někdy na jaře roku 2010 všechno nachystané dokonce i povolení od prodejce že se smím účastnit dražby jako non uk nakupující. Poslední sekundy a bohužel můj příhoz byl druhý :( No nic pátrání pokračuje. Po měsíci se objevil další a opět unikl o pár liber kamsi do Francie. O prázdninách se žádný nikde neobjevil tak jsem pátral všude kde se dalo. Dokonce jsem vystavil poptávku po MM na Mini marcos fóru. Kde se mi někdy začátkem září 2010 ozval administrátor, že o jednom kousku na prodej ví. Poprosil jsem ho o zjištění aktuálnosti této nabídky a bohužel marcos již byl pryč. Přece jen svět je velký a ten pár laminátáku se tak rozkutálí jedna dvě. V půli září jsem narazil na inzerát na fóru s jedním MM před renovací. Ihned jsem psal majiteli o více info, ale ten nějak nereagoval. Po příjezdu z narozemin mě napadlo mrknout do spamů na mém emailu. No a ejhle byl tam mail od někoho z GB. Ihned jsem ho otevřel a pustil se do louskání textu. Zjistil jsem, že jedno kompletní auto je na prodej za docela solidní peníz, i když práce na něm určitě bude. Bleskově smolím odpověď s tím, že mám o marcoše velký zájem. Za pár minut mi dorazila odpověd s tím, že MM byl před pár hodinami prodán. No nic další zkušenost. Uteklo pár dní, a co nevidím, na fóru se objevilo upozornění na marcose na prodej na servru pistonheads. Neváhám a rozklikávám odkaz no a co nevidím stejné auto, které jsem měl možnost koupit před pár dny. Píšu na fórum že MM je prodaný ani v duchu by mě nenapadlo že laminátáka koupil někdo na kšeft :( Cena docela ucházela tak si říkám, že za zeptání nic nedám tak jsem napsal přes kontakt na majitele, zda je nabídka aktuální a ona byla :-) . No a teď jsem musel jednat rychle přece jen už jsem zjistil, že nemá cenu čekat. Poslal jsem majiteli dotaz o kompletnosti a o místě kde se auto nachází. Odpověď přišla ještě v ten den nabídl jsem o pár stovek méně než chtěl na kterou mi kývl. Zaslal jsem zálohu jako rezervaci a rychle řešit přepravu. No to ze začátku vypadalo bezproblémově. Russel byl z Guildfordu což je pro nás evropany jedna z nejlepších možností. Sehnal jsem firmu, co vytěžuje kamiony a vozí auta z GB k nám do ČR. Vše jsem domluvil jen Russel měl s touto možností problém, jelikož nechtěl a neměl jak dostat auto na kamion. Takže tahle možnost padla :( No co teď Russel chtěl zálohu vrátit s tím že jsem si auto nevyzvedl a má v záloze další kupce co by si auto odvezli ihned. No nic proběhlo několik telefonátu do Anglie. A nakonec nezbylo nic jiného než se do Guildfordu vydat s vozíkem. Dle údajů od prodejce měl být u auta ještě jeden náhradní motor z důvodu že stávající má fouklé těsnění pod hlavou a je také vyndán z auta. Narychlo půjčuji od OTého vozík a objednávám na víkend eurotunel. Přišel den odvozu. Vyrážíme po obědě z Hradce, abychom byli po půlnoci na tunelu. Cesta bez problému jen němci měli snad 20% dálnic rozkopaných. Do Doveru přijíždíme ještě s časovou rezervou, takže berem jeden vlak před tím naším. Po vyjetí míříme už po druhý straně do Guildfordu, kde jsme asi o 4 hodiny dřív, takže zastavujem u benzínky a dobíjíme síly. Usnout to nějak nejde tak sledujeme angličany, jak si jezdí na benzínku pro noviny a neskutečně nás zaráží, jak všichni nosí teplákovky :D Je jedno jestli ti je 5 nebo 100 roků, každý musí mít teplákovku – přece jen je neděle a nikdo nebude chodit v něčem jiným. Blíží se devátá hodina tak vyrážíme dle navigace za Russlem. Bydlel v takové odlehlé vesničce, která dle nás patřila mezi TOP část Guilfordu. Panství rozházený kolem úzký cesty v krásným dubovým lese. Najednou před námi nějaká angličanka na nedělní projížďce s koněm. Už nám dochází, proč Russel nesouhlasil s transportem na kamionu, když proti nám začne brzdit Land rover a jen tak tak se vyhýbáme. U malého baráčku kdosi mává tak zastavujeme a zjišťujeme, že je to prodejce. Hned nabízí čaj a vrháme se na obhlídku auta. No co říct potvrdila se prastará pravda, že auto vypadá mnohem lépe na fotkách než ve skutečnosti. Občas někde popraskaný laminát ale naštěstí nic neopravitelného. Když už jsme byli tam, tak v podstatě nebyla možnost ho nenaložit a neodvézt ho. Tak podepisujeme papíry a dostáváme šanon s doklady a dokumentací od původních majitelů. Russel nám ukazuje, co mu všechno prošlo rukama za auta do různých koutů Evropy. V garáži se nám zkouší ještě nabídnout Triumpha co má také na prodej. Skořápka naložena na vlek přikurtovaná a teď ještě někam naházet díly, kterých byla pořádná hromada. Nějaký dáváme do kufru a něco do skořápky. Ale co ted s motorama který jsou v rohu garáže. Přišlo těžký rozhodnutí, jelikož táta řekl, že do auta dávat motor nebude, takže si mám vybrat jeden z těch dvou. Babo rad vzít 1340tku s údajně fouknutým těsněním nebo std 1275ku ve funkčním stavu. Po chvilce šrotování v hlavě vybírám 1340 díky tomu, že je to staré Áčko a to mi k tomu autu tak nějak víc pasuje. Z druhého beru jen hlavu a kryt spojky, který potřebuji. Vše naloženo tak ještě pár slov vyměněných s Russlem a míříme zpátky domů. Zbývá ještě pár hodin na nalodění do vlaku tak se vydáváme nad Guildford odpočinout a najíst se. Cesta do ČR bezproblémová Marcos na vozíku nebyl skoro ani znát možná díky svý výšce a váze :) . Po příjezdu do ČR se to rapidně změnilo. Hned za hranicemi se nám zdálo, že máme něco s kolem a po chvilce nám došlo, že to není vozíkem ale „kvalitou“ našich dálnic. Zastavujeme na dotankování a najedení se na McDonaldu na Rozvadově. Hned se kolem vleku začli scházet lidi. Dokonce přišli dva k nám a ptali se co to je za auto :D Někdo hádal Porsche a zkušenější dokonce Alpinu. Je neděle 24. 10. 2010 a Marcos doráží do své nové domoviny, kde se jezdí po správné straně HK.

Přílohy:
Eurotunel MM.JPG
Eurotunel MM.JPG [ 146.5 KiB | Zobrazeno 17471 krát ]
MM nad Guildfordem.JPG
MM nad Guildfordem.JPG [ 156 KiB | Zobrazeno 17471 krát ]
ds.jpg
ds.jpg [ 67.01 KiB | Zobrazeno 17471 krát ]
Poznámka: U Russla na dvorku
as.jpg
as.jpg [ 62.38 KiB | Zobrazeno 17471 krát ]

Autor:  jirka2030 [ 19. bře 2012 17:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

To si to vydržel skoro 2 roky tajit? :sneaky:
Gratuluji

Autor:  Mekkk [ 19. bře 2012 17:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mekkk new minimania projekt

Tajil jsem to tak dlouho dokud jsem si neřekl, že jsem to auto poposunul dál než několik předchozích angličanů :wink: Ale o tom v druhé části reportu :!:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/