Mini mpi open mk7 1997 + Clubman Estate 1100 1980
Napsal: 08. čer 2019 14:58
Zdravím všechny a Rosťu Škubníka především
Připojuji se tímto do řady bláznů které pobláznilo klasické Mini a jeho deriváty.. a díky toho jsou Ostravě dva nové kousky.
Po skoro asi 100 autech které jsem vlastnil, včetně r56 Cooperu S na který nemám nejlepší vzpomínky, jsem se v poslední době zbláznil do klasického Mini mk7 97-2000. Původní plán byl rok 99-2000, limitka 40th, Knighstbridge v béžové kůži, sportpack. Takové jsem chtěl už v roce 2003-2004 a málem jsem ho i koupil, ale mělo začínající korozi a jiné vady které mi vadí.
Nakonec jsem se domluvil s Rosťou Škubníkem a vzal od něj do péče Open z roku 97. Hlavní důvod byl krásný stav a údržba která proběhla a u jiného by stejně musela proběhnout. A opravdu nelituji, Rosťův přístup je perfektní, je to velký fanoušek udělal mi autem neskutečnou radost. Sportpack mám kompletní nachystaný, vcetně 13 palcových kol, ale jak tak na auto týden koukám a jezdím, tak nějak přestávám mít potřebu sportpack dodělávat. Buď to dopadne tak, že až se mi auto trochu okouká oživím ho tím že ho dodělám, nebo si ho schovám na horší časy.
Jak už jsem psal, z auta mám velkou radost, 11 aut co mám týden stojí v garáži a jezdím pouze Miníkem
Jedná se o Mini open v barvě Tahiti blue s plnou béžovou kůží po střední renovaci. U Rosti v Minikově proběhka vyvářka, výměna prahů a detailů. Nadělil mu nový přední nárazník, nový výfuk, spoustu nových detailů a nový lak po střechu, namontovol prodloužení řidičovy sedačky, hi-lo. Imobilizér je vypojený, k autu je sada dvou klíčků a kromě zníměného imobilizéru je vše funkční. Dvojce to chce dát trochu víc času, ale rychlosti nevypadávají, motor jede hezky (pokud člověk neveze spolujezdce ) interiér je moc hezký, dřevo nepoškozené, střecha plně funkční. Všechny okna včetně předního jsou z 97.
Za skoro týden co ho mám jsem mu dal další drobnou nezbytnou péči. Po jedné paní majitelce z De na autě zůstaly staré pneumatiky které už moc oválné nebyly, takže menší anabáze se sehnáním nových 145/70/12, geometrie (s tím že volant jsem si stejně musel nastavit), zavoskování tvrdým voskem, čištění a impregnace kůže, rozleštěné dřevo na palubovce, doplněno dobové rádio Becker Traffic Pro (mám 3 kousky, jedno už roky v Mercedesu R129) s nezapojenou navigací, dřevěná řadička z MkIV, rozleštění střechy a pár dalších detailů. Ještě to bude chtít malinko seřídit kapotu až přemluvím doraz s pružinou, možná časem dát do perfektního stavu kůži, přetěsnit jedno gufero a bude dělat pouze a jen radost. Do auta jsem se doslova zamiloval..
Edit: Dnes už definitivně odešla baterka, tak je taky nová..
Pár fotek:
Připojuji se tímto do řady bláznů které pobláznilo klasické Mini a jeho deriváty.. a díky toho jsou Ostravě dva nové kousky.
Po skoro asi 100 autech které jsem vlastnil, včetně r56 Cooperu S na který nemám nejlepší vzpomínky, jsem se v poslední době zbláznil do klasického Mini mk7 97-2000. Původní plán byl rok 99-2000, limitka 40th, Knighstbridge v béžové kůži, sportpack. Takové jsem chtěl už v roce 2003-2004 a málem jsem ho i koupil, ale mělo začínající korozi a jiné vady které mi vadí.
Nakonec jsem se domluvil s Rosťou Škubníkem a vzal od něj do péče Open z roku 97. Hlavní důvod byl krásný stav a údržba která proběhla a u jiného by stejně musela proběhnout. A opravdu nelituji, Rosťův přístup je perfektní, je to velký fanoušek udělal mi autem neskutečnou radost. Sportpack mám kompletní nachystaný, vcetně 13 palcových kol, ale jak tak na auto týden koukám a jezdím, tak nějak přestávám mít potřebu sportpack dodělávat. Buď to dopadne tak, že až se mi auto trochu okouká oživím ho tím že ho dodělám, nebo si ho schovám na horší časy.
Jak už jsem psal, z auta mám velkou radost, 11 aut co mám týden stojí v garáži a jezdím pouze Miníkem
Jedná se o Mini open v barvě Tahiti blue s plnou béžovou kůží po střední renovaci. U Rosti v Minikově proběhka vyvářka, výměna prahů a detailů. Nadělil mu nový přední nárazník, nový výfuk, spoustu nových detailů a nový lak po střechu, namontovol prodloužení řidičovy sedačky, hi-lo. Imobilizér je vypojený, k autu je sada dvou klíčků a kromě zníměného imobilizéru je vše funkční. Dvojce to chce dát trochu víc času, ale rychlosti nevypadávají, motor jede hezky (pokud člověk neveze spolujezdce ) interiér je moc hezký, dřevo nepoškozené, střecha plně funkční. Všechny okna včetně předního jsou z 97.
Za skoro týden co ho mám jsem mu dal další drobnou nezbytnou péči. Po jedné paní majitelce z De na autě zůstaly staré pneumatiky které už moc oválné nebyly, takže menší anabáze se sehnáním nových 145/70/12, geometrie (s tím že volant jsem si stejně musel nastavit), zavoskování tvrdým voskem, čištění a impregnace kůže, rozleštěné dřevo na palubovce, doplněno dobové rádio Becker Traffic Pro (mám 3 kousky, jedno už roky v Mercedesu R129) s nezapojenou navigací, dřevěná řadička z MkIV, rozleštění střechy a pár dalších detailů. Ještě to bude chtít malinko seřídit kapotu až přemluvím doraz s pružinou, možná časem dát do perfektního stavu kůži, přetěsnit jedno gufero a bude dělat pouze a jen radost. Do auta jsem se doslova zamiloval..
Edit: Dnes už definitivně odešla baterka, tak je taky nová..
Pár fotek: