Rád bych se se všemi přivítal
Dnes mi v garáži zavítalo Mini
Vždycky jsem byl spíš na italská auta (hlavně Alfy), ale moje "auto pro radost", AR 164 V6 2.0 TB mi už nějakou dobu tu radost nedopřávalo. A tak šlo z domu. A jelikož Mini mě tak nějak táhlo už delší dobu, začal jsem o něm něco málo číst, zkouknul sem snad všechny videa na YT
a bylo rozhodnuto, jen bylo třeba najít něco zajímavého.
Původem jsem od Ostravy, ale poslední rok bydlím v Polsku u Katovic, nicméně v budoucnosti se budeme opět vracet do ČR. Proto jsem hledal auto spíš v PL, kde jsou i příznivější ceny.
Kritériem byl karburátor (chtěl jsem vyzkoušet/naučit se něco nového) a bez malého střešního okna. Nakonec se mi podařilo najít docela pěkný kousek od kluka, co do auta hodně nainvestoval.
Parametry:
- karoserie (i s papíry) původně z 1.3 karburátorového Coopra z roku 1991 - komplet vyvařená a nalakovaná na červenou metalízu co je na nových Meganech. Střecha a pruhy bílá slonovina z palety Fiatu 500. Důvodem bylo, že původní majitel měl 998, ale s karoserií ve slabém stavu, takže se rozhodl sehnat druhou, tu komplet udělat a pak prohodit jen motor. Motor samotný má najeto od generálky cca 4000km.
- motor 998 s HIF44 (což je poněkud overkill a prý ho bylo problematické seřídit) + KN filtr a ohřívané sání, výfuk Superflow ST400 (ale se standartními svody)
- uvnitř koženné Cobra seats
- podvozek - tlumiče Kyaba, ve předu HiLo a regulovatelné ramena a tyčky - přední podvozek dělán letos včetně kuželů
Pár fotek (z inzerátu, dneska je hnusně, něco nafotím snad v blízké budoucnosti, jak bude hezky
Na těch fotkách ta barva vychází víc do malinové, ale to dělá blesk/nasvětlení v garáži. Naživo to naštěstí není tak zlé
):
Příloha:
Mini1.jpg [ 82.02 KiB | Zobrazeno 31986 krát ]
Příloha:
Mini2.jpg [ 78.28 KiB | Zobrazeno 31986 krát ]
Příloha:
Mini3.jpg [ 50.87 KiB | Zobrazeno 31986 krát ]
Příloha:
Mini4.jpg [ 73.06 KiB | Zobrazeno 31986 krát ]
Příloha:
Mini5.jpg [ 86.29 KiB | Zobrazeno 31986 krát ]
Plány:
- předělat elektriku (je dodělaná nová pojistkovnice v motorovém prostoru s relátky, ale esteticky tragédie, bude třeba to opravit
)
- zkontrolovat seřízení karburátoru a motoru obecně, trochu mě táhne dát tam HIF38, ať je to víc vyvážené vzhledem k objemu, ale...
- časem sehnat a poskládat 1.3 a dát ji tam, ať je to origo
(a tady se ten HIF44 bude hodit)
- polepit/potáhnout palubku, ta červená je tragická
A vyměnit výplně dveří (k autu jsem dostal sadu černých koženných co ladí k sedačkám)
- vyměnit zadní světla za normální (ty čiré se mi nelíbí, naštěstí jsou k autu původní).
- nějaké drobnosti - LCB svody, dodatečný budík na tlak oleje a AFR, HiLo dozadu, jiná kola, decetní zatmavení zadních oken,... uvidí se
Tak snad se brzy uvidíme na nějakém sraze