Prepnout do plneho zobrazeni
údržba, co MINI potřebuje, co se Vám stává, atd.
Odeslat odpověď

Test řídící jednotky

22. srp 2006 16:48

Kamárádi pomozte..
potřebuju zjistit kde mi kdo na Moravě udělá diagnostiku motoru na SPi.. na emisích mi naměřili vysoké hodnoty CO.. sonda je měněná, ale kdo ví.. má někdo nápad kde by mohl být problém?
A hlavně? kde je teda někdo kdo je schopen napojit tu řídící jednotku?

23. srp 2006 08:03

Asi ti moc neporadím, ale pro zajímavost mám podobný problém, British open r.v. 94 (ve kterém má být přiškrcená 1.3) mi žere 9.5 litru na sto a k tomu všemu když ho vytočím do otáček tak hulí (ČERNĚ!!)
Takže dává moc benzínu.Otáčky si dělaj co chtěj.
Ráno při startu jsem jak Wartburg no prostě děs.

Problém u jednobodových stříkaček může být na mnoho místech a tak jsem se rozhodl ji předělat na carbec.
Zatím jsem u rozebírání (doufám že si ještě zajezdím)

Takže má rada?
FUCK OF INJECTION !!!!!!!!
stříkačka už mi nesmí do baráku.Jsou to akorát starosti.

Jinak kde tě připojí také nevím a myslím že když už někoho seženeš tak to nebude nic levného.

Naposledy jsem viděl s tímto zařízením nějakého Poláka letos na IMM a chtěl za to na naše nějakých 500kč.(Jozzy si to nechával dělat)
U nás tomu nebude jinak.

23. srp 2006 08:16

A už jsi se zkoušel zeptat někde v autodílně s diagnostikou?
Kamoš co má taky stříkačku s tím měl problém, a zašel do první autodílny na kterou natrefil. Tam měli čirou náhodou i SW na MINI. Udělali mu diagnostiku vyměnili vadné hadičky podtlaků a nastavili to. Teď jezdí bez problémů.
Kolik to stálo netuším, ale asi to nebude nic dramatického.
Myslím, že určitě najdeš dílnu i v tvém okolí, je to jen o schopnostech a hlavně ochotě mechanika.

23. srp 2006 08:44

Měl jsem podobný problém- kouř jak z autobusu, spotřeba 10 l a vyřešil to sechnik u emisí na STK ve Svitavách. Auto chvíli obdivoval, napojil , SW na 1,3SPi našel, den si s tím hrál, vyměnil jednu podtlakovku a bylo. :D Dal jsem mu 500,- a rád. Teď jezdím v pohodě. A na tu podtlakovku mi dal náhradu ze škodovky za 20 Kč.

23. srp 2006 09:07

Přiznám se že nezkoušel, asi jsem proti střikům už zaujatý.

Asi máš pravdu, možná to dělám složitě ale už jsem se do toho pustil(nazpět už to fakt nezapojím.)

Mám s tou stříkačkou obavy i do budoucna.Abych pokaždé když se mi něco nebude zdát jezdil na diagnostiku a dával za to v lepším případě 300kčm přitom na carbeci si na všechno přijdeš rychle sám.

Já budu mít možná problém i na ventilech nebo na kroužkách, ale to zjistím až po zapojení toho karbce, teďka si právě nejsem jistý čím to vlastně je.
A pochybuju že to na diagnostice 100% tně rozlousknou.
No ale to je věc názoru.

Když někde tu diagnostiku najdeš tak dej sem na foorum vědět.

Já se pak taky pochlapím jestli mi to znovu běhá a jestli lépe nebo hůře.

PL test SPI

23. srp 2006 19:10

Ano jak pise Chochy dal jsem tomu polakovi 10Euro a on mi krome testu dal 2cd s katalogovejma cislama dilu a zaspival mi v cestine pisen:Kdyz mas na pude orchestrion,byl fakt hustej.Zdravim Poland

Re: test řídící jednotky

25. říj 2006 06:35

testman píše:Kamárádi pomozte..
potřebuju zjistit kde mi kdo na Moravě udělá diagnostiku motoru na SPi.. na emisích mi naměřili vysoké hodnoty CO.. sonda je měněná, ale kdo ví.. má někdo nápad kde by mohl být problém?
A hlavně? kde je teda někdo kdo je schopen napojit tu řídící jednotku?

Týmto problémom sa venujem už dlhšiu dobu. Najčastejší problém býva v podtlakových hadičkách. Skontrolujte tesnosť. Druhá najčastejšia vada je lamda sonda. Ale problém vzniká aj v strekovači (netesnosť) ale možností je vela. Mám počítač ktorý dokáže komunikovať s MINI. Ale ako tu bolo písané najlepšie je prerobiť to na karburátor.

25. říj 2006 19:33

Se strikackama delam a bud je to jak bylo zde reseno "nejakej podtlak", sani falesneho vzduchu a nebo nejcasteji vadne cidlo bud teploty motoru nebo nasavaneho vzduchu Pak RJcko dosadi defaultni hodnoty, spotreba roste a auto obcas ani moc nejede.
Predpokladam, ze mini nema vahu vzduchu, takze jeste zkontrolovat MAP - snimac podtlaku. A jako posledni potenciometr na plynu, kdyz bude vadnej tak to pojede i bez nej(udaj veme prave z MAPu(nebo vahy, ma li ji mini ??))

Samozdrejmne paklize je na aute Lambda, tak ta musi byti ok, jinak nema cenu neco resit, to je pro RJcko zaklad

Servis s diagnostikou na Moravě?

07. črc 2007 22:36

Ahoj lidičkové,

potřebuju radu. Z ničeho nic se mi na počitadle km při 78tis. najetých km ze sedmičky stala nula..:-) Na jednu stranu je to fajn, ale přece jen bych měl přesný počet ujetých km. Dá se tam nějak jednoduše znovu nastavit ta sedmička? Vite o někom na jižní Moravě, kdo by mi zkontroloval popř. seřídil motor (1,3 MPi). Díky za radu

Jirka L.

servis

09. črc 2007 16:35

Austin Rover Service BRNO ,
Bratislavská 23/25
poslední dvůr napravo,
na vratech napsáno Ruční mytí,
tel 723 474 888

DIAGNOSTIKA někde na Moravě

18. čer 2008 13:38

čau, kdo z vás ví o seriózní diagnostice na Rover mini MPI v okolí Ostravy nebo někde dál, případně i servisu který se autorizovaně pohrabe v elektronice, díky za typy a nápady, zase mě to zlobí :?

Re: DIAGNOSTIKA někde na Moravě

18. čer 2008 21:42

Č e f o píše:čau, kdo z vás ví o seriózní diagnostice na Rover mini MPI v okolí Ostravy nebo někde dál, případně i servisu který se autorizovaně pohrabe v elektronice, díky za typy a nápady, zase mě to zlobí :?


Je to ďaľeko, ale u nás v Stupave pri Bratislave ti to vieme napychnúť, poprípade odstrániť chyby. Čo ti to robí?

19. čer 2008 08:09

zase nefunguje volnoběh, elektronika je nějaká marná
Odeslat odpověď