hele, vím přesně jak se cítíš.. taky mám SPi a loni při cestě na/z fóráckéckého srazu v Hořicích jsem měl stejný problém.. prostě MIni jede a pak zase bez zjevné příčiny nejede.. tak kolem toho skáčeš a motáš se.. kontroluješ ze zoufalství pojistky a všechny kabely a v duchu se modlíš, nebo případně upisuješ duši ďáblu, jen ať slyšíš ten zvuk čerpadla v nádrži po otočení klíčku.. nikdy jsem nevěřil jak můžu být rád 200km od domova, že uslyším něco tak samozřejmého a banálního jako je sepnuté čerpadlo.. můj elektrikář si s tím hrál dlouho dost beznadějně.. když už se zdálo, že se přišlo na příčinu, tak se to objevilo zase.. a přišly jsme na 3 věci.. snad ti to pomůže..
1) určitě si nechej předělat kompletně pojistky z těch proklatých skleněnek na normální nožovky v pojistkové skříňce.. tím odstraníš hromadu problémů menšího charakteru se světly a minimálně zkontroluješ funkčnost.. protože ty kontakty na původní skříni jsou zaoxidované, poškozené apod.
2) ta krabička je snad řídící jednotka vstřikování nebo čerpadla nebo co.. (prosím neberte mě za slovo).. elektrikář si taky myslel, že chyba je v ní, tak jsem měl sebou půjčenou jednu náhradní a když se "ona" věc udála, tak jsem zkoušel měnit.. pomůže ji rozdělat opatrně a zkontrolovat jestli jsou všechny tranzistory, spoje apod. v pořádku.. případně dopájet..
3) to, co se ale v mém případě ukázalo jako stěžejní problém, byla mechanická zamačkávací pojistka nárazu, která v případě aktivace odpojuje palivové čerpadlo, takže otočíš klíčkem a čerpadlo prostě nesepne.. najdeš ji v motorovém prostoru pod oknem na straně řidiče. tohle haprovalo.. tak jsme ji nakonec prostě odklonili a auto mi od té doby jezdí naprosto spolehlivě.. tedy aspoň v tomhle směru
|