Prepnout do plneho zobrazeni
údržba, co MINI potřebuje, co se Vám stává, atd.
Odeslat odpověď

bubnove brzdy

11. čer 2011 17:17

potreboval by som pomoc s brzdamy na mini roku 1984 mam vsade bubnove brzdy ale slabo to brzdi aj som tam vymenil kvapalinu odvzdusnil a pedal je mäkky prosim ak niekto ve poradte este mam problem s rucnu brzdu ta tiez nefunguje pridavam sem foto rozobratych brzd chcem vediet ci mi na oznacenom mieste nieco nechyba a ospravedlnujem sa ak je tu uz taky prispevok nepodarilo sa mi ho najst prosim poradte bol by som velmi stastny ak by sa mi to konecno podarilo spojazdnit a ak je potrebny typ motora tak mam 1.3 karburator
Přílohy
SNC00145.jpg
SNC00145.jpg (141.14 KiB) Zobrazeno 8597 krát

Re: bubnove brzdy

11. čer 2011 19:36

Máš velkou mezeru mezi bubnem a čelistmi.Nasaď čelisti a buben.Potom musíš otáčet manuálním nastavovačem doprava(dotahovat) a tím se mezera zmenší.(To je ten čtyřhran z druhé strany kola nahoře.Na fotce je šroub umístěn v plechovém obdélníčku ).Buben musí potom jemně štrejchat o čelisti.Zároveň ti pedál ztvrdne a začněš brzdit i ruční brzdou.Případně dotáhni lanko brzdy.Samozřejmostí je i vše očistit a namazat pohyblivé části.

Re: bubnove brzdy

11. čer 2011 21:21

Ahoj nějak mi nejde do hromady že máš všude bubny a k tomu 1.3 karbec ???? :D

Re: bubnove brzdy

18. led 2017 19:11

Když tu to téma o brzdách je, tak nechci zakládat nové.
Sháním brzdové válečky (konkrétně mám TYTO )
Je tam rozdíl mezi originálními a neoriginálními ? Budu je kupovat na celé auto a kdyby na tom byly kvalitou stejně, tak se vyplatí neoriginální.
Díky Roman :wink:

Re: bubnove brzdy

22. led 2017 20:07

I neoriginální:
http://www.minispares.com/product/Class ... |Back%20to
...fungují jak mají, jen se k nim musí dokoupit to těsnění mezi štít a tělo válečku. Jinak rozdíl na už tak mizerném brzdném výkonu oproti originálním poznat nebude.
Pokud původní válečky nejsou uvnitř vyrezlé, dají se opískovat, pozinkovat a zrepasovat pomocí této sady:
http://www.minispares.com/product/classic/GRK2002.aspx
což vyjde určitě levnějc, než pořizovat nové čtyři válečky.

Jediné řešení, aby to brzdilo vždy a dobře, jsou ale kotoučové brzdy, to je asi známá věc.

Re: bubnove brzdy

22. led 2017 21:34

Jo jo, zadní kotouče bych bral taky, ale jak na to?

Re: bubnove brzdy

22. led 2017 21:57

mikeš píše:Jo jo, zadní kotouče bych bral taky, ale jak na to?


No měl jsem na mysli přední brzdy.
Ale neboj, ty zadní už jsou taky vymyšlené. :wink:

Re: bubnove brzdy

22. led 2017 23:06

Já mam bubny na všech čtyřech :D
Kotouče by byli hodně hezký, ale pořád asi vychází levněji repase bubnů než předělání na kotouče....ne ? Vzhledem k tomu, že jsem teprve na začátku, tak si můžu o kotoučích nechat zatím jen zdát.
Původní válečky jsem zbrousil, pár dní plavali v odrezovači a už se s nimi dá otáčet, ale jde to ztuha.

Re: bubnove brzdy

25. led 2017 16:25

ratavar píše:Já mam bubny na všech čtyřech :D
Kotouče by byli hodně hezký, ale pořád asi vychází levněji repase bubnů než předělání na kotouče....ne ? Vzhledem k tomu, že jsem teprve na začátku, tak si můžu o kotoučích nechat zatím jen zdát.
Původní válečky jsem zbrousil, pár dní plavali v odrezovači a už se s nimi dá otáčet, ale jde to ztuha.


Ale zas musis pozerat aj na to ze pri bubnovych sa ti stava to ze ides brzdit a auto nejak nebrzdi a ide dalej mne sa to stalo a je to dost na prd hlavne ked ides z vedlajsej na hlavnu preto som dal prerobit predok na kotuce ako prv to vyzeralo ze to bude strasne drahe kedze mam 10 kolesa ale kym som sa k tomu dostal tak Anglicane zacali robit 12 kotuce stym ze mozes mat 10 kolesa a nebola to az nejaka horibilna cena
Odeslat odpověď