CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Klepani do spojkoveho pedalu pri jizde
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=14&t=4230
Stránka 11

Autor:  snua12 [ 30. čer 2011 08:02 ]
Předmět příspěvku:  Klepani do spojkoveho pedalu pri jizde

Ahoj,
koupil jsem si MINI rv 1996 SPI.
Pri vcerejsi jizde zacaly ozyvat rany a bylo citit rany ve spojkovem pedalu.
Ty rany jsou pravidelne, kdyz preradim na vyssi stupen tak jsou mensi, ale ozyvaji se stejne casto.
Na ctyrce uz skoro nejsou slyset, na jednicce pri rozjezdu jsou hrozne.
Nemate nekdo napad, na co bych se mel podivat.
Podeziral bych silenbloky na motoru, pokud je minik ma, protoze jde s nim hybat.

Jeste bych potreboval poradit, kde se da sehnat tesneni pod viko ventilu.

Diky za pripadne rady.

Autor:  Jozzy [ 30. čer 2011 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepani do spojkoveho pedalu pri jizde

Zdravím tě,
...hele může to být více věcí na ráz, takže postupně. Zatáhni si ruční brzdu a zařaď neutrál. Pak si otevři haupnu a stoupni si před auto, chyť motor nahoře za víko ventilů a zkus s ním k sobě zatahat a hned zatlačit od sebe. Pokud se motor začne jak kolíbat dopředu a dozadu tak buď máš povolenou spodní kost, stabilizátor motoru najdeš ho dole (tyč spojující rám a spodní část motoru-vanu). Motor se při záběru hýbe a výfuk potom mlátí kolem řazení nebo do podlahy v tunelu. Pokud je vše utaženo a přesto se motor hýbe jsou špatné gumy v těchto stabilizátorech je totiž ještě jeden. Ten je z levé strany bloku přichycený ke příčné výztuze karoserie a měla by tam být také kostra. Pak to bude chtít tyto kosti vymontovat a vyměnit v nich gumové části za nevymačkané. Na netu v UK se dají koupit i polyuretanové s tím už by ti tady lidičky z fora poradili :idea: . Pokud se ale motor nehýbe tak bude závada na podvozku, vzhledem k tomu, že píšeš, že rány přicházejí od míst pedálu spojky. Pak by to také mohli být sylembloky rámu v podlaze, jsou mezi karoserií a předním rámem v podlaze, ale to uvidíš až na zvedáku. Pak radši skontroluj i přední ty jsou v místě kde tažná oka spojují předníí čelo s rámem. Ještě mě v těchto místech napadlo povolený řízení, když vyndáš přední koberec tak dvě matky na každé straně v podlaze u nohou, ale to by tolik nemlátilo. Mno mrkni na to pro začátek uvidíš, když to nebude nic z tohoto popisu zkusíme bádat v méně častých závadách...Tak zlom vaz. By Jozzy

Autor:  snua12 [ 30. čer 2011 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepani do spojkoveho pedalu pri jizde

Diky za rady, pristi tyden na to kouknu a napisi poznatky.

Autor:  snua12 [ 30. čer 2011 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepani do spojkoveho pedalu pri jizde

ustrizene srouby

Přílohy:
Poznámka: ustrizene srouby
IMG_0035.JPG
IMG_0035.JPG [ 183.69 KiB | Zobrazeno 5890 krát ]

Autor:  snua12 [ 30. čer 2011 23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepani do spojkoveho pedalu pri jizde

Tak uz mi je jasne co se stalo, ustrihly se srouby od tlumice motoru.
Mam par otazek:
Jak vytahnout ty ustrizene z bloku motoru?
Pouzit vytahovak na zalomene srouby?
Kde je sehnat? Idealne v Praze.
Jake tam maji byt? Zrejme maji palcovy zavit.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/