Zdravím tě,
...hele může to být více věcí na ráz, takže postupně. Zatáhni si ruční brzdu a zařaď neutrál. Pak si otevři haupnu a stoupni si před auto, chyť motor nahoře za víko ventilů a zkus s ním k sobě zatahat a hned zatlačit od sebe. Pokud se motor začne jak kolíbat dopředu a dozadu tak buď máš povolenou spodní kost, stabilizátor motoru najdeš ho dole (tyč spojující rám a spodní část motoru-vanu). Motor se při záběru hýbe a výfuk potom mlátí kolem řazení nebo do podlahy v tunelu. Pokud je vše utaženo a přesto se motor hýbe jsou špatné gumy v těchto stabilizátorech je totiž ještě jeden. Ten je z levé strany bloku přichycený ke příčné výztuze karoserie a měla by tam být také kostra. Pak to bude chtít tyto kosti vymontovat a vyměnit v nich gumové části za nevymačkané. Na netu v UK se dají koupit i polyuretanové s tím už by ti tady lidičky z fora poradili
. Pokud se ale motor nehýbe tak bude závada na podvozku, vzhledem k tomu, že píšeš, že rány přicházejí od míst pedálu spojky. Pak by to také mohli být sylembloky rámu v podlaze, jsou mezi karoserií a předním rámem v podlaze, ale to uvidíš až na zvedáku. Pak radši skontroluj i přední ty jsou v místě kde tažná oka spojují předníí čelo s rámem. Ještě mě v těchto místech napadlo povolený řízení, když vyndáš přední koberec tak dvě matky na každé straně v podlaze u nohou, ale to by tolik nemlátilo. Mno mrkni na to pro začátek uvidíš, když to nebude nic z tohoto popisu zkusíme bádat v méně častých závadách...Tak zlom vaz. By Jozzy