Logo
Právě je 28. bře 2024 11:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1000km po GO
PříspěvekNapsal: 06. čer 2012 21:01 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. zář 2006 08:05
Příspěvky: 163
Bydliště: Stupava
Pre istotu som túto tému zmazal ja osobne aby tu zbytočne neprišlo k rôznym konfliktom. MINI je o niečom inom a daný problém si vybavíme medzi sebou.

Richard

_________________
mini 6ks


Naposledy upravil richard dne 07. čer 2012 07:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1000km po GO
PříspěvekNapsal: 06. čer 2012 21:41 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. dub 2007 20:03
Příspěvky: 333
Bydliště: Hořice
Nechci šťourat ale myslím že todle není špatným nastavením karburatoru. :lol:

_________________
Konečně mám pořádný hračky:
- mini classic 94 polozávoďák :-D
- New mini Paceman JCW :-D
- několik BMW e30 ,e46,e91 :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1000km po GO
PříspěvekNapsal: 06. čer 2012 23:02 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 26. črc 2008 10:41
Příspěvky: 236
Bydliště: Praha
Velice nepříjemná záležitost, soucítím stebou, ale taky nějak nechápu jak může nastavení karburátoru zadřít motor :idea:

No a když už si nakousl toto téma, tak já sem zrovna také cca 1000km po výměně těsnění pod hlavou.
Takže má otázka zní :arrow: na jakej moment se má hlava utáhnout a je nějaký postup v dotahování? Dále bych potřeboval znát hodnoty na nastavení ventilů.
Našel sem tento link, kde je dané téma rozepsáno, akorát nevím jestli mám použít hodnotu 550N nebo 680N
viewtopic.php?f=7&t=675
Píšou se tam obě varianty.
Mám litrovej motor.
Všem zkušeným předem děkuji za odpověď :wink:

_________________
www.autoservis24.eu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1000km po GO
PříspěvekNapsal: 07. čer 2012 06:49 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 05. čer 2006 20:01
Příspěvky: 87
Bydliště: Frýdek
http://www.motordily.cz/technicke-infor ... ady-pistu/

_________________
Abarth 850TC - 847ccm power


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1000km po GO
PříspěvekNapsal: 07. čer 2012 10:51 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. zář 2006 08:05
Příspěvky: 163
Bydliště: Stupava
Vždy v takýchto prípadoch záleží ako sa k tomu postaví kupujúci a predavajúci. Po vyprchaní prvotných emócii a hlav, sme sa vzájomne veľmi korektne dohodli a myslím že keby sa takto dalo dohodnúť vo viacerych prípadoch tak konfliktov na svete by bolo podstatne menej. Prosím keby sa dala táto téma zrušiť, aby sa tu nerozdúchavali zbytočné debati o tom čo tomu bolo, lebo podla fotiek sa aj tak toho vela nedá povedať.

S pozdravom Richard

_________________
mini 6ks


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1000km po GO
PříspěvekNapsal: 07. čer 2012 18:34 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 12. črc 2006 13:35
Příspěvky: 325
Na vlastní oči jsem viděl co dokáže hodně benzinu ve válcích.Totálně zničené kroužky 6OO km po GO.Hodně benzinu spláchne olej a kroužky se prostě zadřou.Závada-zaseklý plovák HIF 44


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1000km po GO
PříspěvekNapsal: 08. čer 2012 07:33 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 21. srp 2007 22:11
Příspěvky: 43
Bydliště: Žilina, Slovensko
Georgeus píše:
Velice nepříjemná záležitost, soucítím stebou, ale taky nějak nechápu jak může nastavení karburátoru zadřít motor :idea:

No a když už si nakousl toto téma, tak já sem zrovna také cca 1000km po výměně těsnění pod hlavou.
Takže má otázka zní :arrow: na jakej moment se má hlava utáhnout a je nějaký postup v dotahování? Dále bych potřeboval znát hodnoty na nastavení ventilů.
Našel sem tento link, kde je dané téma rozepsáno, akorát nevím jestli mám použít hodnotu 550N nebo 680N
viewtopic.php?f=7&t=675
Píšou se tam obě varianty.
Mám litrovej motor.
Všem zkušeným předem děkuji za odpověď :wink:

V prirucke od Haynesa su uvedene nasledovne hodnoty pre vsetky motory:
:arrow: Utahovaci moment hlav valcov 68 Nm
Postup utahovania je ako je predosly odkaz
Nastavenie ventilov: všetky motory (okrem A serie) 0,3 mm
A seria 0,33 - 0,38 mm
Hodnoty merania su pri teplote 20°C - (studený motor)

_________________
MINI is my big toy...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz