CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Motor 1000km po GO
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=14&t=4814
Stránka 11

Autor:  richard [ 06. čer 2012 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Motor 1000km po GO

Pre istotu som túto tému zmazal ja osobne aby tu zbytočne neprišlo k rôznym konfliktom. MINI je o niečom inom a daný problém si vybavíme medzi sebou.

Richard

Autor:  kuta [ 06. čer 2012 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1000km po GO

Nechci šťourat ale myslím že todle není špatným nastavením karburatoru. :lol:

Autor:  Georgeus [ 06. čer 2012 23:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1000km po GO

Velice nepříjemná záležitost, soucítím stebou, ale taky nějak nechápu jak může nastavení karburátoru zadřít motor :idea:

No a když už si nakousl toto téma, tak já sem zrovna také cca 1000km po výměně těsnění pod hlavou.
Takže má otázka zní :arrow: na jakej moment se má hlava utáhnout a je nějaký postup v dotahování? Dále bych potřeboval znát hodnoty na nastavení ventilů.
Našel sem tento link, kde je dané téma rozepsáno, akorát nevím jestli mám použít hodnotu 550N nebo 680N
viewtopic.php?f=7&t=675
Píšou se tam obě varianty.
Mám litrovej motor.
Všem zkušeným předem děkuji za odpověď :wink:

Autor:  Libor [ 07. čer 2012 06:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1000km po GO

http://www.motordily.cz/technicke-infor ... ady-pistu/

Autor:  richard [ 07. čer 2012 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1000km po GO

Vždy v takýchto prípadoch záleží ako sa k tomu postaví kupujúci a predavajúci. Po vyprchaní prvotných emócii a hlav, sme sa vzájomne veľmi korektne dohodli a myslím že keby sa takto dalo dohodnúť vo viacerych prípadoch tak konfliktov na svete by bolo podstatne menej. Prosím keby sa dala táto téma zrušiť, aby sa tu nerozdúchavali zbytočné debati o tom čo tomu bolo, lebo podla fotiek sa aj tak toho vela nedá povedať.

S pozdravom Richard

Autor:  Pavel [ 07. čer 2012 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1000km po GO

Na vlastní oči jsem viděl co dokáže hodně benzinu ve válcích.Totálně zničené kroužky 6OO km po GO.Hodně benzinu spláchne olej a kroužky se prostě zadřou.Závada-zaseklý plovák HIF 44

Autor:  Dudo [ 08. čer 2012 07:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1000km po GO

Georgeus píše:
Velice nepříjemná záležitost, soucítím stebou, ale taky nějak nechápu jak může nastavení karburátoru zadřít motor :idea:

No a když už si nakousl toto téma, tak já sem zrovna také cca 1000km po výměně těsnění pod hlavou.
Takže má otázka zní :arrow: na jakej moment se má hlava utáhnout a je nějaký postup v dotahování? Dále bych potřeboval znát hodnoty na nastavení ventilů.
Našel sem tento link, kde je dané téma rozepsáno, akorát nevím jestli mám použít hodnotu 550N nebo 680N
viewtopic.php?f=7&t=675
Píšou se tam obě varianty.
Mám litrovej motor.
Všem zkušeným předem děkuji za odpověď :wink:

V prirucke od Haynesa su uvedene nasledovne hodnoty pre vsetky motory:
:arrow: Utahovaci moment hlav valcov 68 Nm
Postup utahovania je ako je predosly odkaz
Nastavenie ventilov: všetky motory (okrem A serie) 0,3 mm
A seria 0,33 - 0,38 mm
Hodnoty merania su pri teplote 20°C - (studený motor)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/