Stránka 12

Výpustný šroub

Napsal: 18. kvě 2020 10:19
od Milan1570
Jako nový majitel MINI CLASSIC 986cm3 zdravím všechny na foru.
Mám problém, který nastal při výměně oleje. Zjistil jsem, že výpustný šroub byl použit z jiného auta, úplně jiný závit a byl tam nalepen. Nyní potřebuji vanu zavřít správným šroubem, který bohužel nemám, ani nevím rozměr, abych ho případně někde sehnal.
Nemá náhodou někdo org. šroub, který bych rád koupil, případně poradit rozměr šroubu a závit?
Děkuji moc za radu a pomoc.

Re: Výpustný šroub

Napsal: 18. kvě 2020 11:08
od Kuboš

Re: Výpustný šroub

Napsal: 19. kvě 2020 13:58
od Milan1570
Díky za radu. Jinak ho asi nikdo nemá?

Re: Výpustný šroub

Napsal: 19. kvě 2020 16:32
od Kuboš

Re: Výpustný šroub

Napsal: 20. kvě 2020 09:55
od Milan1570
OK, díky. Šroub jsem objednal a uvidíme...

Re: Výpustný šroub

Napsal: 20. kvě 2020 17:33
od jirka2030
Bude se to blbě dělat na motoru.... ja udělal redukci na zátku z TDI :D
11052012116.jpg

11052012115.jpg

Re: Výpustný šroub

Napsal: 30. kvě 2020 20:59
od Milan1570
[quote="Kuboš"]tuším 5/8 " ?
https://www.ebay.co.uk/itm/CLASSIC-MINI ... 2053996730

Tak šroub přišel, bohužel nepasuje. Je větší. Nechápu....

Re: Výpustný šroub

Napsal: 31. kvě 2020 10:20
od Kuboš
no tak nejspíš tím že si předtím měl šroub lepený už někdo ten závit vyvložkoval a dal tam nějaký jiný tudíž menší.
věřím že není problém zjistit co je příčina, stačí šuplerou změřit závity....
řešeních je každopádně více

Re: Výpustný šroub

Napsal: 02. čer 2020 09:37
od milhauz
Ten ventil se mi líbí. :thumbup:

Re: Výpustný šroub

Napsal: 24. čer 2020 12:31
od Pavel260
Pokud si problém nevyřešil tak bych ti (a všem ostatním) mohl pomoci.
Pořídil jsem si nástroje na opravu závitu za použití originálního výpustného šroubu. :wink:
Miníkům zdar. Nazdar! :D

Re: Výpustný šroub

Napsal: 24. čer 2020 15:48
od Milan1570
Tak jsem koupil sadu na opravu (závitník a nový šroub). Tak OK.

Ještě bych se chtěl zeptat, nemá někdo pravý přední plastový lem na blatník?

Re: Výpustný šroub

Napsal: 25. čer 2020 08:51
od Kuboš

Re: Výpustný šroub

Napsal: 29. čer 2020 16:10
od Milan1570
Prosím o radu. Začal mě zlobit motor. Auto zprovozňuji po delším stání.
Nastartuji, chvilku běží docela blbě, chcípne a nejde nastartovat. Po nějaké době se vše opakuje.
Svíčky suché, asi tam jde špatně palivo. Na co mám kouknout? Na co je to plastové víčko u karburátoru? Někam se prý leje olej, jaký a kolik?
Asi vypadám jako debil, ale u miniho je všechno nějak jinak a já to prostě neznám...

Re: Výpustný šroub

Napsal: 29. čer 2020 23:59
od minimaniak
V karburátoru musí být olej - nalévá to samé jako u motoru. Když odšroubujete, jedná se o píst a dá vám určitý odpor - musíte cítit, že dává odpor. Nastavení zapalování, zkontrolovat kontakty, prst, kopec - kontakty musí být vyčištěny

Re: Výpustný šroub

Napsal: 30. čer 2020 08:15
od Milan1570
Takže odšroubuji plastové víčko a naliju tam olej, Kolik???

Re: Výpustný šroub

Napsal: 01. črc 2020 10:27
od Pavel260
i bych zkusil jiny benzin

Re: Výpustný šroub

Napsal: 01. črc 2020 12:30
od Sonny
Někdy malé věci dělají velké divy - palivový filtr? Jestli dobu stálo, může být biosložkou, aditivy a dalším sajrajtem slušně zalepený.

Re: Výpustný šroub

Napsal: 01. črc 2020 13:14
od Pavel260
Olejem v karburátoru to nebude, množství se dám dává malé, myslím že centimetr pod okraj trubičky to kterého zasouvas ten pistek.

Re: Výpustný šroub

Napsal: 01. črc 2020 23:11
od Milan1570
Nebyl tam žádný olej. Dam ho tam a uvidím. Elektriku jsem prošel.
V karburatoru se nečistí žádná tryska?

Re: Výpustný šroub

Napsal: 05. črc 2020 17:27
od Ondra
Jak psal Sony.. Biosložka je nepřítel karburátorů.. před nedávnem jsem řešil problém na Innocenti co delší dobu stálo.. Nastartovalo ale pokud člověk nedal plný sytič, tak záhy chcíplo.. Jet se s tím dalo jen na plný sytič a to ještě hodně trhaně. Jelikož jsem něco podobného zažil již dříve na skútru, tak jsem zkusil natankovat 100 oktanový benzín, který by měl být bez biosložky, tak aby se to naředilo, ale ani to nepomohlo. Po zásahu odborníka se ukázalo, že karbec HIF44 byl zanesený hustým bordelem co se za dobu stání odloučil a usadil na spodku karbce.. Bylo to jak hustý med, ale především jehla byla celá oblepená krystalky toho bordelu. Takže se karbec očistil, jehla jemně obrousila a Innocenti jezdí. Doporučení.. pokud plánujete odstávku funkčního auta na delší dobu, natankujte do něj vždy 100oktanový benzín