Pavel260 píše:
Řešil jsem úplně ten samý problém. Pokud máš velký TP s odhlášku ( zelený a růžový papír) tak to jde přihlásit. Sám jsem to s těmito doklady přihlásil v září.
A to bylo taky Německo? Mám velký techničák (bílý papír zelený tisk, dvakrát přeložený do formátu A5) a německou odhlášku (zelený papír A5)
Jinak co se týče V-ček. Zatím je to celkem v pohodě, minulý rok dokonce prodloužili platnost testací na dva roky, ale jinak je spíše trend celý proces zpřísňovat kvůli jeho zneužívání. Moc bych se nedivil, kdybychom se v budoucnu opět dočkali zavedení knihy jízd nebo podobných vymožeností, o postupném navyšování poplatků asi ani nemusím mluvit. I když to je u všeho. Zatím je naštěstí v podstatě jediným omezením zákaz používání V-vozidel pro podnikání. Můj plán tedy byl udržet auto na černých značkách a veteránskou testaci provádět případně v podstatě jen z důvodu možnosti čerpání výhod jako odpuštení EKO poplatku, 1/12 povinného ručení nebo zbavení se nutnosti měření emisí. Navíc na autě mám úpravy drobného rázu, pro větší spolehlivost a bezpečnost v provozu, (jako jsou relé v elektrice, světlomety s H4kama, přídavné 3 brzdové světlo, ...) a nějaké kosmetické věci, kde jsem 100% originalitu opravdu neřešil a počítal s normálním provozem. A mám obavu, že kdybych někdy narazil na pitomce testovacího komisaře, tak ty to mohl být problém.
*omlouvám se za elaborát, ale kratší by to asi nedávalo smysl.
_________________
... ano, říkají, že jsem blázen.
A asi to i bude pravda.