Ondro...dokonce mám i řidiče,který by do toho byl schopný sednout.
Můj soukromý dummy je Walter.Když to vyžaduje jen ten kakáč...odvahy je prý dost...
Normálně jsem nemohl jednou v noci spát,tak jsem kreslil a přemýšlel.Místo tam na to je,kára se vyztuží rámem,který bude vyvedený dozadu v trojúhelníkové konstrukci,na které bude několik fixačních bodů.ty budou osazeny originálními silentbloky.Takže celý agregát s převodovkou,poloosama,rameny,brzdami bude jako v původním voze.Vyřešit řazení je jednoduché,motor se vlastně nebude zrcadlově obracet a bude jen posunut dozadu.Kola budou buď 14 nebo 15".Musím říct,že to moje GSI na 15" lítalo brutálně a v kadetu mi podle digitálu uvízlo nejvíce 235 km/h...(mínus nějaká ta odchylka,počítám tak 10%, té rychlosti).No Kadett vážil asi 1000 kg,mini asi polovičku.W.dneska říkal,že do toho půjdeme,takže si myslím,že je to reálné.Mám celkem jasno¨,jen sehnat auto-dárce a tradá do extrému.Zároveň si myslím,že esteticky by to nemuselo taky být špatné.Decentně rozšířit zadek,Kadett měl i olejový chladič standartně,umístěný by byl buď vpředu,nebo před zadním kolem.
Walter uvažoval o motoru ze Subaru.Máme tam jeden motor z STI 2.5l,ale to by byla asi sebevražda.I když z hlediska vyvážení je boxer samozřejmě lepší.Horší by už bylo,že by místo nádrže byla vzadu asi cisterna.moje poslední dálková s STI byla Prostějov-Ostrava a stálo mě to 60 litrů N98.Něco za něco.Jestli to chceš vidět alespoň na papíře,tak se stav do salonu.Dáme řeč.
Pavel
|