CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Mini ZX9R http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=17&t=1303 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | BMW-RACING [ 04. bře 2007 15:48 ] | ||
Předmět příspěvku: | Mini ZX9R | ||
Co vy na to,soudruzi?
|
Autor: | BMW-RACING [ 04. bře 2007 16:31 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
A 2
|
Autor: | minitom [ 04. bře 2007 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už to chci vidět v provozu a moc toto chválím ![]() ![]() |
Autor: | MiniMike [ 04. bře 2007 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je masakr ![]() co to je presne za obsah a vykon? ![]() |
Autor: | BMW-RACING [ 04. bře 2007 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
ZX-9R 2000 Obsah-899ccm Výkon-145/11000ot. Krout.-101Nm/9200ot. Vrt*Zdvih-75/50,9mm Rychlostí-6 |
Autor: | Martina a Vilda [ 05. bře 2007 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | značná hustota... |
tak jsem si před týdnem pohrával s myšlenkou,že bych do mini hodil motor z Opla Kadetta 2.0 GSI 16V.Chci ho umístit do karoserie před zadní nápravu,vyřešeno mám uchycení,bude ve speciálním rámu,použita bude kompletní přední náprava z Opla,včetně řídících tyčí,vzpěry Mc Pherson,brzdy. S GSI mám několik let zkušeností a výkon 150k/202Nm s váhou před zadní nápravou a zvětšenou šířkou vozu bude celkem mazec... Jedna skořepina,jeden klacek,pedály,otáčkoměr,kontrolka na mazání...za zády požární příčka a šikovně umístěná nádrž.Jistit to bude 1.5 m dlouhá rolna pro starty bez zvedání předku.(bude to samozřejmě dováženo) Kola budou 15" a na všech brzdové kotouče.(GSI) Vpředu bude místo motorového prostoru vstup vzduchu přední maskou s velkým otvorem,prohnaným náběhem přes kapotu nahoru,což bude tvořit patřičný přítlak na přední nápravu. ...prostě peklo na sprintíky... Mám to na papíře,nyní sháním kastli MINI a vím o jednom motoru,který je OK. Možná to vyjde,když tak pošlu foto. Takže tvému nápadu fandím...sedm let v Toyotě mě naučilo,že opravdu nic není nemožné. Pavel |
Autor: | Martina a Vilda [ 05. bře 2007 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak bude poháněná ta náprava? |
Autor: | Ondra [ 05. bře 2007 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
teda Pavle... překvapils.. s takovým monstrem na zadek bude šílené jízda.. konec konců i to co dělá Kamil je brutalita... tak to vymyšlete a odzkoušejte a máte první závaznou objednávku.. pořádný lehký motor se vždycky hodí na závodní dráze.. a když máš ochrannou přilbu, tak se není čeho bát ![]() |
Autor: | Pavel [ 05. bře 2007 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj Tome.Myslím,že nejlepší bude když ti brácha nechá čopra na ND ![]() ![]() |
Autor: | BMW-RACING [ 05. bře 2007 22:01 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Už mám do tohoto projektu nachystán Oxid Dusný (NOS)
|
Autor: | Martin&Verča [ 05. bře 2007 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenom by mě zajímala velikost přitlačných křidel, abys to udržel na silnici, než to vzlétne ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MiniMike [ 05. bře 2007 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
to Kamil: vy ste blazni ![]() ![]() |
Autor: | Martina a Vilda [ 05. bře 2007 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondro...dokonce mám i řidiče,který by do toho byl schopný sednout. Můj soukromý dummy je Walter.Když to vyžaduje jen ten kakáč...odvahy je prý dost... Normálně jsem nemohl jednou v noci spát,tak jsem kreslil a přemýšlel.Místo tam na to je,kára se vyztuží rámem,který bude vyvedený dozadu v trojúhelníkové konstrukci,na které bude několik fixačních bodů.ty budou osazeny originálními silentbloky.Takže celý agregát s převodovkou,poloosama,rameny,brzdami bude jako v původním voze.Vyřešit řazení je jednoduché,motor se vlastně nebude zrcadlově obracet a bude jen posunut dozadu.Kola budou buď 14 nebo 15".Musím říct,že to moje GSI na 15" lítalo brutálně a v kadetu mi podle digitálu uvízlo nejvíce 235 km/h...(mínus nějaká ta odchylka,počítám tak 10%, té rychlosti).No Kadett vážil asi 1000 kg,mini asi polovičku.W.dneska říkal,že do toho půjdeme,takže si myslím,že je to reálné.Mám celkem jasno¨,jen sehnat auto-dárce a tradá do extrému.Zároveň si myslím,že esteticky by to nemuselo taky být špatné.Decentně rozšířit zadek,Kadett měl i olejový chladič standartně,umístěný by byl buď vpředu,nebo před zadním kolem. Walter uvažoval o motoru ze Subaru.Máme tam jeden motor z STI 2.5l,ale to by byla asi sebevražda.I když z hlediska vyvážení je boxer samozřejmě lepší.Horší by už bylo,že by místo nádrže byla vzadu asi cisterna.moje poslední dálková s STI byla Prostějov-Ostrava a stálo mě to 60 litrů N98.Něco za něco.Jestli to chceš vidět alespoň na papíře,tak se stav do salonu.Dáme řeč. Pavel |
Autor: | Martin&Verča [ 06. bře 2007 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda Pavle, ten motor ze subaru by byl lepší, už jen kdyby jsi z toho rovnou udělal 4x4 tak na sprintu máš leší starty ![]() Každopádně jsi ![]() |
Autor: | Martina a Vilda [ 06. bře 2007 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
...nekradu...bohužel...motor by byl,ale to je zatím tak všechno. Byl by to nářez-viděl jsi,co to dělá s Imprézou,která má 1260 kg. To by mi už asi strach nedovolil a to jsem zažil celkem dost. ![]() ![]() |
Autor: | Martin&Verča [ 06. bře 2007 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedna kastle se mi válí na zahradě, zruším stavbu přívěsu a jdem na to ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 06. bře 2007 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebude ti líto toho vozíku? Pavel |
Autor: | Martina a Vilda [ 06. bře 2007 13:05 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
jen pro představu...foto toho,co tam bude,jen v trochu jiném uspořádání.Ještě dnes je mi po mém původním autě smutno.
|
Autor: | Martin&Verča [ 06. bře 2007 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě jsem dělal sradu ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |