CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Mini ZX9R
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=17&t=1303
Stránka 11

Autor:  BMW-RACING [ 04. bře 2007 15:48 ]
Předmět příspěvku:  Mini ZX9R

Co vy na to,soudruzi?

Přílohy:
o 001.jpg
o 001.jpg [ 98.1 KiB | Zobrazeno 18576 krát ]

Autor:  BMW-RACING [ 04. bře 2007 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

A 2

Přílohy:
o 006.jpg
o 006.jpg [ 99.06 KiB | Zobrazeno 18573 krát ]

Autor:  minitom [ 04. bře 2007 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

Už to chci vidět v provozu a moc toto chválím :lol: a mimochodem to chci taky :wink:

Autor:  MiniMike [ 04. bře 2007 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak to je masakr ;-)

co to je presne za obsah a vykon? :-)

Autor:  BMW-RACING [ 04. bře 2007 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

ZX-9R 2000
Obsah-899ccm
Výkon-145/11000ot.
Krout.-101Nm/9200ot.
Vrt*Zdvih-75/50,9mm
Rychlostí-6

Autor:  Martina a Vilda [ 05. bře 2007 13:57 ]
Předmět příspěvku:  značná hustota...

tak jsem si před týdnem pohrával s myšlenkou,že bych do mini hodil motor z Opla Kadetta 2.0 GSI 16V.Chci ho umístit do karoserie před zadní nápravu,vyřešeno mám uchycení,bude ve speciálním rámu,použita bude kompletní přední náprava z Opla,včetně řídících tyčí,vzpěry Mc Pherson,brzdy.
S GSI mám několik let zkušeností a výkon 150k/202Nm s váhou před zadní nápravou a zvětšenou šířkou vozu bude celkem mazec... Jedna skořepina,jeden klacek,pedály,otáčkoměr,kontrolka na mazání...za zády požární příčka a šikovně umístěná nádrž.Jistit to bude 1.5 m dlouhá rolna pro starty bez zvedání předku.(bude to samozřejmě dováženo) Kola budou 15" a na všech brzdové kotouče.(GSI)
Vpředu bude místo motorového prostoru vstup vzduchu přední maskou s velkým otvorem,prohnaným náběhem přes kapotu nahoru,což bude tvořit patřičný přítlak na přední nápravu.
...prostě peklo na sprintíky...
Mám to na papíře,nyní sháním kastli MINI a vím o jednom motoru,který je OK. Možná to vyjde,když tak pošlu foto.
Takže tvému nápadu fandím...sedm let v Toyotě mě naučilo,že opravdu nic není nemožné.

Pavel

Autor:  Martina a Vilda [ 05. bře 2007 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

jak bude poháněná ta náprava?

Autor:  Ondra [ 05. bře 2007 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

teda Pavle... překvapils.. s takovým monstrem na zadek bude šílené jízda..
konec konců i to co dělá Kamil je brutalita...

tak to vymyšlete a odzkoušejte a máte první závaznou objednávku..
pořádný lehký motor se vždycky hodí na závodní dráze.. a když máš ochrannou přilbu, tak se není čeho bát :lol:

Autor:  Pavel [ 05. bře 2007 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj Tome.Myslím,že nejlepší bude když ti brácha nechá čopra na ND :banana: Jinak jsem sledoval test Mini co měl motor z Hayabusi za předníma sedačkama ,pohon zadních kol řetězem a ve finále si vytřel prdel i s Porsche 911.Prostě nářez :shock:

Autor:  BMW-RACING [ 05. bře 2007 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

Už mám do tohoto projektu nachystán Oxid Dusný (NOS)

Přílohy:
wizardnos2ig.jpg
wizardnos2ig.jpg [ 42.06 KiB | Zobrazeno 18417 krát ]

Autor:  Martin&Verča [ 05. bře 2007 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jenom by mě zajímala velikost přitlačných křidel, abys to udržel na silnici, než to vzlétne :lol: :lol: :lol:

Autor:  MiniMike [ 05. bře 2007 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

to Kamil: vy ste blazni :-) ale uz se tez tesim :-D

Autor:  Martina a Vilda [ 05. bře 2007 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ondro...dokonce mám i řidiče,který by do toho byl schopný sednout.
Můj soukromý dummy je Walter.Když to vyžaduje jen ten kakáč...odvahy je prý dost...
Normálně jsem nemohl jednou v noci spát,tak jsem kreslil a přemýšlel.Místo tam na to je,kára se vyztuží rámem,který bude vyvedený dozadu v trojúhelníkové konstrukci,na které bude několik fixačních bodů.ty budou osazeny originálními silentbloky.Takže celý agregát s převodovkou,poloosama,rameny,brzdami bude jako v původním voze.Vyřešit řazení je jednoduché,motor se vlastně nebude zrcadlově obracet a bude jen posunut dozadu.Kola budou buď 14 nebo 15".Musím říct,že to moje GSI na 15" lítalo brutálně a v kadetu mi podle digitálu uvízlo nejvíce 235 km/h...(mínus nějaká ta odchylka,počítám tak 10%, té rychlosti).No Kadett vážil asi 1000 kg,mini asi polovičku.W.dneska říkal,že do toho půjdeme,takže si myslím,že je to reálné.Mám celkem jasno¨,jen sehnat auto-dárce a tradá do extrému.Zároveň si myslím,že esteticky by to nemuselo taky být špatné.Decentně rozšířit zadek,Kadett měl i olejový chladič standartně,umístěný by byl buď vpředu,nebo před zadním kolem.
Walter uvažoval o motoru ze Subaru.Máme tam jeden motor z STI 2.5l,ale to by byla asi sebevražda.I když z hlediska vyvážení je boxer samozřejmě lepší.Horší by už bylo,že by místo nádrže byla vzadu asi cisterna.moje poslední dálková s STI byla Prostějov-Ostrava a stálo mě to 60 litrů N98.Něco za něco.Jestli to chceš vidět alespoň na papíře,tak se stav do salonu.Dáme řeč.

Pavel

Autor:  Martin&Verča [ 06. bře 2007 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

Teda Pavle, ten motor ze subaru by byl lepší, už jen kdyby jsi z toho rovnou udělal 4x4 tak na sprintu máš leší starty :lol:
Každopádně jsi :twisted:

Autor:  Martina a Vilda [ 06. bře 2007 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

...nekradu...bohužel...motor by byl,ale to je zatím tak všechno.
Byl by to nářez-viděl jsi,co to dělá s Imprézou,která má 1260 kg.
To by mi už asi strach nedovolil a to jsem zažil celkem dost. :roll: :shock:

Autor:  Martin&Verča [ 06. bře 2007 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

Jedna kastle se mi válí na zahradě, zruším stavbu přívěsu a jdem na to :lol:

Autor:  Návštěvník [ 06. bře 2007 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

nebude ti líto toho vozíku?
Pavel

Autor:  Martina a Vilda [ 06. bře 2007 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

jen pro představu...foto toho,co tam bude,jen v trochu jiném uspořádání.Ještě dnes je mi po mém původním autě smutno.

Přílohy:
C20XE.jpg
C20XE.jpg [ 151.78 KiB | Zobrazeno 18324 krát ]

Autor:  Martin&Verča [ 06. bře 2007 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Samozřejmě jsem dělal sradu :lol: . Vozík bude a nedám :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/