Prepnout do plneho zobrazeni
Renovace, úpravy, opravy aut, krok po kroku.
Odeslat odpověď

Mejdloš - Rekonstrukce Frantíka

10. bře 2007 12:38

Tak jsem se konečně dočkal pěkného počasí :D a vrhl se na auto :twisted: . Čeká ho totální odstrojení, vyvaření kastle, oprava některých nedorazů - ložisko v předním kole, možná řízení a samozřejmě co se ještě najde. Za první odpoledne jsem vybydlel interiér a kufr, teď se chystám na demontáž zadního pomocného rámu a další blbosti. Motor asi sám nevyhodím, ale zkusím rozebrat co půjde. Fotkama vás unavovat nebudu,1/nemám digitální foťák, 2/stejně to všichni znáte.
Tak mi držte palce. Mejdloš

12. bře 2007 17:51

Tak já držím všechny palce co mám (i ten v rozdělovači :) ) a pokud bys měl nějaké zkušenosti z této opravy či dotazy, hoď to na fórum, ať to můžeme rozebrat :lol:

co je to?

13. bře 2007 23:01

Tak jsem po dni usilovné práce vyrval :evil: z vozu zadní rám. Brzdy šly nádherně :D , jen na rámu jsem urval asi dva šrouby :shock: , ale myslím, že nejsou moc důležité. Protože pracuju na zahradě :oops: , měl jsem problém s brzdovými rozvody, ale protože je stejně budu tahat nové, urval jsem je :twisted: . Posledním problémem bylo lanko od ručky, ale poté, co jsem ho odpjil od páky , šlo už vše hladce. A teď k věci. Co je to za sráč - takový váleček, kam vede hadice z nádrže. Je to na levé straně rámu a nevím, jestli jsem to nepochroumal.
Teď už jen odpojím ramena, rám očesám a šup s ním na opískování a vyspravení. No a teď předek. Dotaz číslo 2. Čím se povoluje náboj předního kola. 32ka byla malá?
Mejdloš

13. bře 2007 23:15

mejdlos je to v metricky mire neco jako 34... v anglickych bohuzel netusim, ale vzdycky sme to povolovali 34 ;-)

13. bře 2007 23:41

Tak jsem to zrovna dnes dělal a je to 34 s malinkou vůlí ale je to v pohodě a to co je ten váleček tak tu někdo dokonce psal palivovej filr ale to nevím jistě protože já to tam nemám.Foto je z martinovo rekonstrukce.
Přílohy
filtr.jpg
filtr.jpg (95.77 KiB) Zobrazeno 22007 krát

14. bře 2007 08:40

Jo, jo, ten váleček je palivový filtr.

Co s předkem?

14. bře 2007 17:00

Tak a teď se chystám na předek. Už jsem tu viděl celej motor i s pomocňákem venku z kastle - jak se to dělá? nebo je lepší rozebrat to pěkně kus po kuse - rám a další části asi budou potřebovat ošetření?
Tak babo raď. Díky Mejdloš

14. bře 2007 20:00

mas dve moznosti ;-)
bud horem jen motor a nebo dolem i s ramem ;-)

15. bře 2007 16:11

Pokud máš sloupový zvedák, tak je lepší vyndat i s rámem spodem.
Já ho nemám tak hold musel motor vrchem, nějak si nedovedu představit, že bych zvedal celou kastli.

18. bře 2007 17:52

Martin&Verča píše:Já ho nemám tak hold musel motor vrchem, nějak si nedovedu představit, že bych zvedal celou kastli.

hehe, my sme kastli zvedali...pekna drina :lol:

19. bře 2007 08:30

jurash píše:hehe, my sme kastli zvedali...pekna drina :lol:

Pokud vás bylo víc, tak asi se to dalo, ale když je člověk sám :lol:

Tak zase kus!

01. dub 2007 22:30

V pátek a v sobotu jsem se činil :twisted: a motor je venku :D . V mot. prostoru zbývá vyndat pár pitomostí a bude 8) . Te´d už jen vyndat okna, odmontovat dveře a hurá do servisu. Při rozbružování utrhaných šroubů jsem zjistil, že zadní rám je trochu z formy. Předpokládám, že se dá vyvařit, jinak neválí se někomu doma nějakej slušněj za slušnou cenu?
A co ty šrouby, který v jednom rohu nic nedržej - je to pod tím obdélníkovým výřezem a který jsem urval. Mě přijde, že jsou na nic, ale k čemu by tam byly. Jo a v elektrice mám několikrát dvojí vývod, přičemž jeden je nevíc. Má to nějaký smysl? Mejdloš
PS: až budu mít čas, sepíšu ze svých zkušeností elaborát, možná nošení dříví do lesa, ale pro elévy určitě škola života

Dva roky prázdnin...

15. bře 2009 18:52

Tak je to akorát dva roky :shock: , co jsem odeslal auto do světa a ono se mi teď konečně vrátilo. Nebudu unavovat detaily, jen krátce. Cca rok u nějakého pitomce :evil: , který ho rozřezal a víceméně nechal stát. Potom se vrátilo do zlatých českých ručiček a citlivý chlapec :D to zase dal do pořádku a kastli resuscitoval. Kdesi v Ústí to mravenečci nalakovali a na mně je teď, abych tu skládačku dal dohromady. Pozitivem je, že jsem získal garáž, kde to můžu dělat. Ještě navozím zbytek věcí a začnu. Na začátek, co antikorozní ošetření, když je to pěkně v negližé :shock: . Vždycky jsem vystačil s Restiny ML a CAR 8) . Nehodlám jezdit v zimě a ani ne moc v dešti :!: . A co na spodek kastle :?: A zadruhé. Když je motor venku, jaké základní úkony doporučujete. Nechci dělat generálku, ale co takhle řetez nebo něco dalšího. Foto později
Mejdloš
PS: British racing green :twisted: je ta pravá barva na englický vůz.

16. bře 2009 15:17

Restin ML a Car jsou celkem dobré, jeden je na spodky a jeden na dutiny. Do toho dutinového přidávám cca 1/10 nového motorového oleje, aby nevysychal a pěkně navzlínal do všech spojů. Můžeš samozřejmě použít i něco zahraničního, obecně jsou přípravky na bázi parafínu lepší z hlediska antikorozní ochrany, ale zase se více vytloukají od kamínků. Pokud chceš jezdit jen v létě, klidně se můžeš na nějakou drahou cizinu vykašlat, tyhle naše nijak výrazně kvalitativně nezaostávají. Na ochranu plechových dílů podlahy a podobných míst používám barvu rust-oleum http://www.trigacolor.cz/eos/dokumentac ... 20list.htm
No a u motoru bych tak nějak udělal klasiku, kontrola rozvodů, tlaky ve válcích, přetěsnění, vůle na ventilech, předstih a bohatost.

Re: Rekonstrukce Frantíka

10. led 2011 18:50

V úterý 15.listopadu 2005 jsem sem dal příspěvěk o první práci na destrukci auta :( Dnes jsem poprvé zatočil starérem, auto je na kolech, skoro celý poskládaný :banana: Zbývá zasklít předek a zadek, doladit elektriku, rozchodit motor a odvzdušnit brzdy a bude to!!! Foto dodám později, nejsem zrovna IT typ, ale auto jsem poskládal zcela sám bez jakéhokoli motoristického vzdělání jen podle knížek, internetu a dobrých rad lidí z fóra :compueter: Tolik pro ty, kteří ještě váhají. Byla to sice pakárna, stálo to fůru peněz :sibenice: , ale je to náááááááádhera :2drivers: . Mejdloš :andare:

Re: Rekonstrukce Frantíka

10. led 2011 18:52

Tak bylo to 13.března 2007, ale to na věci nic nemění.

Re: Rekonstrukce Frantíka

10. led 2011 19:48

Tak jsem shodou okolností byl dneska na návštěvě u kamaráda Richarda Kaliny v Ráji Kol na Kladně a on mi o Tobě vyprávěl :bigups: Tak jsem dvojnásob zvědav na to Tvoje MINI :banana:

Re: Rekonstrukce Frantíka

04. dub 2011 18:22

Tak jsem auto poskládal tak na 95 procent, chybí už jen blbosti a rozchrchlat motor. Přidávám pár foteček. M
Přílohy
Mini 005male.jpg
Mini 005male.jpg (107.59 KiB) Zobrazeno 18329 krát
Mini 004male.jpg
Mini 004male.jpg (88.99 KiB) Zobrazeno 18329 krát
Mini 003male.jpg
Mini 003male.jpg (95.26 KiB) Zobrazeno 18329 krát
Mini 002male.jpg
Mini 002male.jpg (94.26 KiB) Zobrazeno 18329 krát
Mini 001male.jpg
Mini 001male.jpg (84.68 KiB) Zobrazeno 18329 krát

Re: Rekonstrukce Frantíka

04. dub 2011 18:35

Ještě dva kousky :2drivers: :andare: :pohar:
Přílohy
MINI007.jpg
MINI007.jpg (134.68 KiB) Zobrazeno 18323 krát
Mini 007male.jpg
Mini 007male.jpg (70.87 KiB) Zobrazeno 18323 krát

Re: Rekonstrukce Frantíka

17. dub 2011 18:39

Tak dnešní den je takřka historický :banana: - podařilo se mi s Ondrou, či spíš Ondrovi :oops: rozchrchlat motor, takže můžu směle říct - jel jsem zase v Mini :andare: . Mělo to pár chybek - skoro to nebrzdilo :shock: moc nešly řadit rychlosti :o okolo olejového filtru to šíleně chcalo :roll: a nazpátek do garáže to samo nevyjelo :lol: protože to netáhlo, ale jinak paráda :D . Hned zítra volám T.Ublovi, protože dál už to asi neposunu, to chce odborníka :twisted: Ondra možná přidá foto ze slavnostního vyjetí z garáže :D . M
Odeslat odpověď