CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Mejdloš - Rekonstrukce Frantíka http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=17&t=1337 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ivan Mejtský [ 10. bře 2007 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | Mejdloš - Rekonstrukce Frantíka |
Tak jsem se konečně dočkal pěkného počasí ![]() ![]() Tak mi držte palce. Mejdloš |
Autor: | O.T. [ 12. bře 2007 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já držím všechny palce co mám (i ten v rozdělovači ![]() ![]() |
Autor: | Ivan Mejtský [ 13. bře 2007 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | co je to? |
Tak jsem po dni usilovné práce vyrval ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Teď už jen odpojím ramena, rám očesám a šup s ním na opískování a vyspravení. No a teď předek. Dotaz číslo 2. Čím se povoluje náboj předního kola. 32ka byla malá? Mejdloš |
Autor: | MiniMike [ 13. bře 2007 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
mejdlos je to v metricky mire neco jako 34... v anglickych bohuzel netusim, ale vzdycky sme to povolovali 34 ![]() |
Autor: | minitom [ 13. bře 2007 23:41 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak jsem to zrovna dnes dělal a je to 34 s malinkou vůlí ale je to v pohodě a to co je ten váleček tak tu někdo dokonce psal palivovej filr ale to nevím jistě protože já to tam nemám.Foto je z martinovo rekonstrukce.
|
Autor: | Martin&Verča [ 14. bře 2007 08:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, jo, ten váleček je palivový filtr. |
Autor: | Ivan Mejtský [ 14. bře 2007 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | Co s předkem? |
Tak a teď se chystám na předek. Už jsem tu viděl celej motor i s pomocňákem venku z kastle - jak se to dělá? nebo je lepší rozebrat to pěkně kus po kuse - rám a další části asi budou potřebovat ošetření? Tak babo raď. Díky Mejdloš |
Autor: | MiniMike [ 14. bře 2007 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
mas dve moznosti ![]() bud horem jen motor a nebo dolem i s ramem ![]() |
Autor: | Martin&Verča [ 15. bře 2007 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud máš sloupový zvedák, tak je lepší vyndat i s rámem spodem. Já ho nemám tak hold musel motor vrchem, nějak si nedovedu představit, že bych zvedal celou kastli. |
Autor: | jurash [ 18. bře 2007 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin&Verča píše: Já ho nemám tak hold musel motor vrchem, nějak si nedovedu představit, že bych zvedal celou kastli.
hehe, my sme kastli zvedali...pekna drina ![]() |
Autor: | Martin&Verča [ 19. bře 2007 08:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
jurash píše: hehe, my sme kastli zvedali...pekna drina
![]() Pokud vás bylo víc, tak asi se to dalo, ale když je člověk sám ![]() |
Autor: | Ivan Mejtský [ 01. dub 2007 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Tak zase kus! |
V pátek a v sobotu jsem se činil ![]() ![]() ![]() A co ty šrouby, který v jednom rohu nic nedržej - je to pod tím obdélníkovým výřezem a který jsem urval. Mě přijde, že jsou na nic, ale k čemu by tam byly. Jo a v elektrice mám několikrát dvojí vývod, přičemž jeden je nevíc. Má to nějaký smysl? Mejdloš PS: až budu mít čas, sepíšu ze svých zkušeností elaborát, možná nošení dříví do lesa, ale pro elévy určitě škola života |
Autor: | Ivan Mejtský [ 15. bře 2009 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | Dva roky prázdnin... |
Tak je to akorát dva roky ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mejdloš PS: British racing green ![]() |
Autor: | vrabi [ 16. bře 2009 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Restin ML a Car jsou celkem dobré, jeden je na spodky a jeden na dutiny. Do toho dutinového přidávám cca 1/10 nového motorového oleje, aby nevysychal a pěkně navzlínal do všech spojů. Můžeš samozřejmě použít i něco zahraničního, obecně jsou přípravky na bázi parafínu lepší z hlediska antikorozní ochrany, ale zase se více vytloukají od kamínků. Pokud chceš jezdit jen v létě, klidně se můžeš na nějakou drahou cizinu vykašlat, tyhle naše nijak výrazně kvalitativně nezaostávají. Na ochranu plechových dílů podlahy a podobných míst používám barvu rust-oleum http://www.trigacolor.cz/eos/dokumentac ... 20list.htm No a u motoru bych tak nějak udělal klasiku, kontrola rozvodů, tlaky ve válcích, přetěsnění, vůle na ventilech, předstih a bohatost. |
Autor: | Ivan Mejtský [ 10. led 2011 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rekonstrukce Frantíka |
V úterý 15.listopadu 2005 jsem sem dal příspěvěk o první práci na destrukci auta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ivan Mejtský [ 10. led 2011 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rekonstrukce Frantíka |
Tak bylo to 13.března 2007, ale to na věci nic nemění. |
Autor: | worrycz [ 10. led 2011 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rekonstrukce Frantíka |
Tak jsem shodou okolností byl dneska na návštěvě u kamaráda Richarda Kaliny v Ráji Kol na Kladně a on mi o Tobě vyprávěl ![]() ![]() |
Autor: | Ivan Mejtský [ 04. dub 2011 18:22 ] | ||||||
Předmět příspěvku: | Re: Rekonstrukce Frantíka | ||||||
Tak jsem auto poskládal tak na 95 procent, chybí už jen blbosti a rozchrchlat motor. Přidávám pár foteček. M
|
Autor: | Ivan Mejtský [ 04. dub 2011 18:35 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Rekonstrukce Frantíka | |||
Ještě dva kousky ![]() ![]() ![]()
|
Autor: | Ivan Mejtský [ 17. dub 2011 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rekonstrukce Frantíka |
Tak dnešní den je takřka historický ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |