takhle to dopadlo.
kompletní přestavba motoru. vybrus kliky + naneseni karbonu, převrtání na AE 21251 +0.60, 266 vačka, metro turbo hlava unlead conversion + vyfukové ventily odolavející vyšší teplotě i tlaku. 1.5 ku 1 klaviatura minisport, Dvojité pružiny na ventilech, cooper s šálky mězi vačkou a zvedátkama. převodovka stadardní repasovaná s 3.1 diff.
Celkem fajn ale bohužel jsem důvěřoval originálnímu lepidlu na spojce (verto typ je tam 6 šroubů držících přítlačák na nasadě co jde na kliku.) tak to lepidlo to neudrželo a při druhé testovací cestě cca 30 km to neudrželo a v polovině se povolily 4 ze 6 a vymlátily komplet středová ložisko na klice. ach jo.
momentální jednotka v mini me2 je 1340 s 276 vačkou stage 3 unlead hlava. neznámá převodovka ale je celkem rychlá (150 na 5000 otáček celkem jde) a single HIFF44 s KaN
kola 13x7 deepdish in chrome. (omezená rychlost na sněhu 50kmh)
tlumiče spax kryogas lovered s hi-lo a pružinama střední tvrdosti na místo gumových silenbloků
výfuk stg 2 svody DIVER cherry bomb středový díl a play mini twin exit koncový díl (celé 51mm)
interiér Carelli sport seats, sparco 3point, selm 10 inch volant, digitální tachometr i otáčkomět(acewell a glowshift)
barva ultra orange pearl base od House of Kolor ( stačí vám 2litry na miny odskoušeno)
no auto bylo děláno v uk a pro provoz v uk ale kvuli legislativním problémům v uk je zpět v čr a tak lepší fotky až se někdy dostanu domů a nalštím ho.
tzn celo sezonu bude v garáži ikdyž je raedy