Zdravím všechny Miníkáře.
V únoru tohoto roku jsem se stal též hrdým majitelem jednoho malého-velkého vozu
.Pro představení je to 1273ccm 46kW s typovým označením MK II.
Bohužel již od počátku mého malého (vélkého) projektu se ukázalo, že vše nebude tak jednoduché, jak se zprvu zdálo. Na začátku Března tohoto roku jsem tedy oslovil dva pány, kteří se zabívají karosářskou prací na starších vozech, ve kterých už malinko i rostla nějaká ta tráva
. Stav mého klouzka sice nebyl tak hrozný, ale na co se šáhlo, to se muselo opravit. Má představa byla jasná. Kastle musela vypadat jako nová. Pánové už pár aut postavili, tak jsem se neměl čeho bát. Znám jsem je již delší dobu a důvěřoval jsem jim. To jsem ovšem neměl dělat. Vozidlo jsem od nich vyzískal teprve před 14 dny a nedodělané, celé odstrojené a bez mnoha dílů. Takže jsem se do všeho nakonec pustil s pár kamarády. Pro náhled situace zde vkládám i odkaz. Abych se mohl i malinko pochlubit.
http://kapbt.rajce.idnes.cz/Mini_projekt/ Rád bych Vás zkušenější majitele požádal o pár rad pro začátek. Sháním i pár dílů takže by se mi šikla i nějaká ta rada kde co nakoupit. Prozatím sháním sloní uši pro moje 13´´ disky a o radu jak to tam zakomponovat, aby to neškrtalo. Předchozí majitel mne informoval o tom, že by se to mělo nějak vyříznou. Nevím, zda-li je to úplně ideální nápad.
Přece do něj nebudu hned řezat.
Při odstrojování motorového prostoru jsem zjistil, že chladič vody je již ve více než špatném stavu a do formy ho už nevrátí ani repase. Je na tom prostě už víc než zle. Kotouče už mají své nejlepší roky za sebou, takže by asi taky chtěli inovovat.
Prosím tedy touto cestou o radu a o pomoc, abych se i já, jako naprostý technický antitalent mohl podívat na Váš sraz i s mým malým - velkým vozem.
Děkuji za rady i názory.
_________________
Každý z nás má svůj MINI svět.