CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
lischka - Mk III 1972 - první setkání http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=17&t=4844 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lischka [ 07. črc 2012 13:42 ] | ||||||||||||||
Předmět příspěvku: | lischka - Mk III 1972 - první setkání | ||||||||||||||
Ahoj, tak jsem se zaregistroval a hned bych s vámi rád podělil o své snažení. Auto je z roku 1972, v německém techničáku je vedeno jako Mk II, ale podle britského značení je to už údajně Mk III. Jde o můj první pokus a taky první setkání s jakýmkoliv klasickým mini. Navíc v dosti rozpracovaném stavu..... Takže jsem byl (a někdy stále jsem) dosti neštastný, když jsem to začal skládat. Hromady dílů (něktré z jiných mini), které jsem nikdy neviděl a absolutně netušil kam patří nebo k čemu jsou. Naštestí táta už nějaké zkušenosti nasbíral a taky někteří místní členové poradili a pomohli. (za to velký dík) Začínám mít už pocit, že se pomalu chýlím ke konci, ale předpokládám, že nejvíce problémů se dostaví až těsně před "spuštěním na vodu". Táta dovezl Mini z Německa ve stádiu započaté rekonstrukce, takže nekompletní, což je vždycky největší riziko. Bylo to vyvařeno a po novém laku, generálka motoru. Jak se ukázalo, že vše až na G.O. motoru (což se vlastně ukáže až se to nastartuje) chtělo ještě doladit. Je nainstalována nějaká lepší hlava, laděné svody/sání, chci tam dát výlfuk z moto a laděnou jehlu + KaN filtr vzduchu. Tedy znovu do karosárny a pak do lakovny. Brzdy, díly náprav, tlumiče a jiná příslušenstvi jsou nová. Momentálně jsem ve stádiu dokončování interiéru a diagnostiky elektriky, která je už pastěná za použití mnoha a mnoha stejných zelených drátů. Snažím se o zachování autentičnosti, ale úplně 100% veterán to nebude. Chtěl bych ho používat víceméně denně, tak se snažím přizpůsobit nějaké detaily této vizi. Přikládám pár fotek z garáže a budu rád za jakékoliv rady a připomíky. LISCHKA
|
Autor: | tajemnik+antonin [ 09. črc 2012 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mk III 1972 - první setkání |
Lischko,Lischko,Váš komentář dle mého soudu neladí s poslední fotografií...je to skoro jako nějaká provokace.( ? ) T. |
Autor: | lischka [ 10. črc 2012 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mk III 1972 - první setkání |
Nene, zcela bez provokací. Zelený vrchař je tátův. Doufal jsem, že poslouží jako předloha při skládání, leč je tam vše jinak.... Jinak se mi podařilo sehnat výfuk z Yamahy 650, cca 60PS, jednoválce. Je podsedlový, tedy plochý a široký, rozměrově se hodí výborně. Máte někdo nějakou zkušenost? Moto výfuk jsem se tam rozhodl dát na radu pana Ubla. Už jsem jedno mini s moto výfukem viděl i slyšel a nebylo to špatný. Prý i dobře jede..... |
Autor: | Georgeus [ 11. črc 2012 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mk III 1972 - první setkání |
Takže si sehnal tlumič, paráda, sem zvědavej. Přijdu ti pomoct skládat tvýho mrňouska, ale asi až za tři týdny, tenhle víkend jdu na mystic sk8 cup, ten další se chci jet podívat na miniraceday a večír mám chlastačku v benešově, takže pak následující weekend mě očekávej a uděláme pořádnej kus práce, jen zkus nějak doladit tu elektriku, obávám se že čolek ti stim asi už moc nehelfne co mi povídal ( |
Autor: | lischka [ 11. črc 2012 00:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mk III 1972 - první setkání |
Hmm, to je skoda. Slo mu to a udelal dosti prace. Budu se s tim tedy muset nejak poprat. Ale podle toho co rikal, ho chapu. Vypada to, ze ma sve prace dost a dost..... Dneska jsem se pustil do brzd a hned jsem zase skoncil. Prachovky v haji a ukroutil jsem odvzdusnovak. Ale nic neresitelneho. Ten termin je vyhovujici, jedeme ted stejne na 14 dni do Anglie, tak snad dovezu i tech par veci co mi chybi. Chtelo by to natrefit na nejakou burzu! Ale uz bych se celkem svezl |
Autor: | lischka [ 12. srp 2012 22:33 ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: lischka - Mk III 1972 - první setkání | ||||
Tak hlásím zase nějaký posun. Hokulia dovezl pár posledních nezbytností (za to díky - ješte to honem zaplatit ). Stará elekrika ven a nová dovnitř, sice se mi ještě pořád nedaří zvítezit nad pojistkama, ale už mi svítí světla, jdou stěrače, startér točí, ventilátor funí. Zbývá natáhnout kabeláž na otáčkoměr, dodělat palubovku a výfuk. Hned jak to bude možné tak k p. Ublovi udělat jehlu, seřídit motor, udělat testaci a tradáá, ať stihnu ještě letos něco málo najet/zajet. V průběhu toho očekávám spoustu malých věcí co ještě vylezou, nicméně doufám, že to nejhorší mám už za sebou. Dokládám pár fotek.
|
Autor: | lischka [ 11. zář 2012 22:04 ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: lischka - Mk III 1972 - první setkání | ||||
Tak zas malá aktualizace po pár týdnech. Knedlík je už nahrubo složený a příští týden snad už na seřízení. Podařilo se nám ho nastartovat, ale žádná paráda to nebyla. No ani jsem popravdě nic jiného nečekal. Ale i toto považuju za částečný úspěch.
|
Autor: | lischka [ 04. úno 2013 13:43 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: lischka - Mk III 1972 - první setkání | ||
Tenhle týden si pro Knedlu jedu do Loun! Doufám, že teď už půjde opravdu jen o doladění drobností...
|
Autor: | lischka [ 08. úno 2013 18:41 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: lischka - Mk III 1972 - první setkání | ||
Tak jsme včera odjeli z Loun na poslední dodělávky... Už se těším na jaro.
|
Autor: | lischka [ 03. dub 2014 19:18 ] | ||||||
Předmět příspěvku: | Re: lischka - Mk III 1972 - první setkání | ||||||
Uběhlo trochu času a po loňské poměrně neúspěšné sezóně nastává další, už mnohem veselejší. Loni dostalo Mini ještě pár nových věcí, které mi moc radost neudělaly a stály hromadu.... No nic, chybama se člověk učí . Teď aktuálně po zásahu Automatica - zabroušení sedel ventilů, snížení hlavy, nový rozvodový řetěz, nějaký ten čep, synchrony, jiné přední trumpety, jiné řízení a já nevím co ještě - Mini konečně začalo jezdit teměř dle mých představ. Konečně už fungují brzdy, spojka, přestalo to přisávat vzduch, můžu podřadit ze 4 na 3 bez počítání zubů nebo meziplynu cca 5000 ot/min a při přejezdu nerovností se neozývají rány jak z děla.... . Ve předu dlouhé štefty a podložky, tak už jsem stejně široký na obou nápravách. Mám už najeto po poslední rekonvalescenci už 2000 km a jeví se to parádně. Spolehlivost je zatím super, spotřeba lehce přes 7 litrů, na dálnici se v pohodě dá držet 110 za hodinu a i když na mě všichni hulákají, že se tam nemůžu vlézt, místa i pohodlí mám dostatek. Takže to vypadá, že se blížím ke šťastnému konci příběhu, i když se přiznám, že už jsem to málem vzdal a přemýšlel, ze se na to ...... Naštestí ale poptávka a ochota zaplatit mou cenu se ukázala jako nereálná, tak jsem si to musel rozmyslet a teď jsem rád a rád Ještě jednou tedy díky do Olomouce, kde se zázraky dělají na počkání )). A teď hurá na nějaký sraz.....
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |