lischka - Mk III 1972 - první setkání
Napsal: 07. črc 2012 13:42
Ahoj,
tak jsem se zaregistroval a hned bych s vámi rád podělil o své snažení.
Auto je z roku 1972, v německém techničáku je vedeno jako Mk II, ale podle britského značení je to už údajně Mk III. Jde o můj první pokus a taky první setkání s jakýmkoliv klasickým mini. Navíc v dosti rozpracovaném stavu..... Takže jsem byl (a někdy stále jsem) dosti neštastný, když jsem to začal skládat. Hromady dílů (něktré z jiných mini), které jsem nikdy neviděl a absolutně netušil kam patří nebo k čemu jsou. Naštestí táta už nějaké zkušenosti nasbíral a taky někteří místní členové poradili a pomohli. (za to velký dík) Začínám mít už pocit, že se pomalu chýlím ke konci, ale předpokládám, že nejvíce problémů se dostaví až těsně před "spuštěním na vodu".
Táta dovezl Mini z Německa ve stádiu započaté rekonstrukce, takže nekompletní, což je vždycky největší riziko. Bylo to vyvařeno a po novém laku, generálka motoru. Jak se ukázalo, že vše až na G.O. motoru (což se vlastně ukáže až se to nastartuje) chtělo ještě doladit. Je nainstalována nějaká lepší hlava, laděné svody/sání, chci tam dát výlfuk z moto a laděnou jehlu + KaN filtr vzduchu.
Tedy znovu do karosárny a pak do lakovny. Brzdy, díly náprav, tlumiče a jiná příslušenstvi jsou nová.
Momentálně jsem ve stádiu dokončování interiéru a diagnostiky elektriky, která je už pastěná za použití mnoha a mnoha stejných zelených drátů.
Snažím se o zachování autentičnosti, ale úplně 100% veterán to nebude. Chtěl bych ho používat víceméně denně, tak se snažím přizpůsobit nějaké detaily této vizi.
Přikládám pár fotek z garáže a budu rád za jakékoliv rady a připomíky.
LISCHKA
tak jsem se zaregistroval a hned bych s vámi rád podělil o své snažení.
Auto je z roku 1972, v německém techničáku je vedeno jako Mk II, ale podle britského značení je to už údajně Mk III. Jde o můj první pokus a taky první setkání s jakýmkoliv klasickým mini. Navíc v dosti rozpracovaném stavu..... Takže jsem byl (a někdy stále jsem) dosti neštastný, když jsem to začal skládat. Hromady dílů (něktré z jiných mini), které jsem nikdy neviděl a absolutně netušil kam patří nebo k čemu jsou. Naštestí táta už nějaké zkušenosti nasbíral a taky někteří místní členové poradili a pomohli. (za to velký dík) Začínám mít už pocit, že se pomalu chýlím ke konci, ale předpokládám, že nejvíce problémů se dostaví až těsně před "spuštěním na vodu".
Táta dovezl Mini z Německa ve stádiu započaté rekonstrukce, takže nekompletní, což je vždycky největší riziko. Bylo to vyvařeno a po novém laku, generálka motoru. Jak se ukázalo, že vše až na G.O. motoru (což se vlastně ukáže až se to nastartuje) chtělo ještě doladit. Je nainstalována nějaká lepší hlava, laděné svody/sání, chci tam dát výlfuk z moto a laděnou jehlu + KaN filtr vzduchu.
Tedy znovu do karosárny a pak do lakovny. Brzdy, díly náprav, tlumiče a jiná příslušenstvi jsou nová.
Momentálně jsem ve stádiu dokončování interiéru a diagnostiky elektriky, která je už pastěná za použití mnoha a mnoha stejných zelených drátů.
Snažím se o zachování autentičnosti, ale úplně 100% veterán to nebude. Chtěl bych ho používat víceméně denně, tak se snažím přizpůsobit nějaké detaily této vizi.
Přikládám pár fotek z garáže a budu rád za jakékoliv rady a připomíky.
LISCHKA