Logo
Právě je 24. zář 2020 22:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07. čer 2020 23:22 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Ahoj, dnes jsem si “uspesne” po 15ti letech sneni poridil svuj druhy sen (prvni byla z3coupe) a to v podobe, kupodivu, miniho :) 91 1.3 spi, shnile az az, za mozna posledni “uchazejici” penize (jinak je uz vse mimo moznosti, ktere bych do toho byl ochoten dat).

To auto nema absolutne zadnou historickou hodnotu, je to dovoz SRN (ne mnou) a pravdepodobne to objelo uz planetu (soude dle hustokrutoprisnemu airbrushi na palubovce, ktera je udelana snad z preklizky a dle meho neni ani nahodou origo).

Zkratka a dobre, veteran z toho nikdy nebude a ani by to pro me nemelo cenu. Auticko je roztomile, ale chci si ho vzit jako svuj druhy (a mozna posledni) projekt, nez nam EU zakaze vubec ridit neco tak stareho. A i vzhledem k tomu, mym planem je udelat NEJAK technickou, prihlasit to na znacky a pak do toho “lupnout” idealne b16a2 (z duvodu jiz existujicich staveb a overene funkcnosti). Je tu nekdo, kdo tu z cr neco podobneho uz provadel? (Dle meho hledani by mel mit podobnou vochechulinu majitel restaurace v kostelci, coz mam co by kamenem dohodil).

Popripade mate nekdo nejake zkusenosti s jinou zastavbou? (K20, hayabusa, turbo? - kolik snese originalni prevodovka a vnitrnosti spi? Vydrzi alespon 0.3baru?)...

Moznosti jsou pro me 2, nez to zacnu cele poradne resit tak zkusit jen turbo “homodomo” co nejlevnejsi srandu at ten motor “dodelam” a muzu se i projet a nebo se na to rovnou vykaslat a rovnou udelat zastavbu jineho motoru.

Spolecne s tim budu resit komplet vyvareni (a ze ho tam bude), lak, custom elektriku, interier, atd. Kazdopadne ted resim, jak vubec se b16a (idealne) nebo pripadne k20 do motoraku “vejde” nebo jak moc velke zasahy tam jsou (vim, ze budu muset “mirne” rezat do kastle kvuli prevodovce. Ale v porovnani s motorem d15z6, ktery mam v civicovi 6g mi prijde, ze se tam ten motor proste neni mozne vmistit. S posilovacem off pocitam, zkracene poloosy jakbysmet.

Je tu zkratka nekdo, kdo by mi tu cestu “zjistovani” a s*ani se s tim mohl pomoci?

Jeste me napadlo tam zastavet motor z hayabusy, ale tam by byla problematicka prevodovka pravdepodobne.

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Naposledy upravil Pinkpiggy dne 08. čer 2020 19:56, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. čer 2020 08:47 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. črc 2013 12:26
Příspěvky: 49
Bydliště: Kostelec na Hane
Pro inspiraci zkus mrknout zde... https://www.minimania.com/ss/ENGINE,VTEC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. čer 2020 19:12 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 26. črc 2008 10:41
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Hele, asi bys do toho neměl bejt tak hrr.. a trochu ubrat.
Mimochodem, majitel restaurace v Kostelci je Peťan a ten už to hodně dlouho nemá. On by ti stejně neporadil, protože je to kuchař a nechal si to auto dělat, nejdřív mu tam někdo narval motor a udělal podvozek , ale protože se auto nechovalo podvozkově rozumě, tak našel jinýho borce a ten mu to tak nějak doladil.. Měl tam Vtec, jednou mě v tom svezl a jelo to fakt pěkně, ale vysypal se do toho třeba čtvrt míče a stejnak to auto krom výkonu bylo jinak nic moc.
Jak se ptáš v poslední otázce, tak moc nechápu, píšeš zadní tlumiče místo Listových per? Jestli tam máš listový pera, tak už to musí být teda pekelná úprava :-)
Myslím že když pořádně pogooglíš, tak najdeš spoustu takovejch přestaveb na hayabusu apod.. a to musí být asi opravdu pecka...viz třeba pár videí na youtoobu jak hayabusu narvali do smartu, to je taky zábava.
Tak ať se daří.

_________________
www.autoservis24.eu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. čer 2020 20:12 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Dsurma - diky mrknu
Georgeus - upraveno, pitomost, koukal jsem na to v noci na podvalu (njn, pravda, jsem hrrrr :P) a videl jsem jen dost zvlastni napravnici ve forme “listu” a tlumice jsem si nevsiml tak si rikam “a dopr....” a ted koukam cely den na stavbu celeho mini na netu a ejhle, ono to “tlumice” ma, jen dost prazvlastni stavbu (o to zajimavejsi)...

V zasade jde o to, ze auto je 1.3 spi, s cimz (jak jsem se docetl) nic moc zajimaveho udelat nejde. Samotny motor je snad to nejhorsi na tom (kdyz nebudu brat samotny stav auta, ktery je pro me opravdu tragicky)... nevim, jak zle na tom jsou ostatni kastle, mini je celkove jako safranu, takze timhle jste si prosli asi vsichni a treba to u toho meho nebude nic zas az tak hrozneho. Ale v zasade bych to rad pojmul trochu ”zajimavejsim” zpusobem a zaroven to mel na papirech, abych si s tim alespon pro ty rohliky mohl zajet. Ze do toho zahucim za nesmysl si jsem vedom (rad bych v tom byl i s opravama kastle do 150-200tisic max). To jsou v zasade penize, ktere do toho jsem ochoten tak nejak dat a udelat to k obrazu svemu. A pokud je to nerealne, pak asi nezbude nez miniho zase obratem poslat do sveta :) proc bych nerad zeovna resil prestavbu na hayabusu, protoze to uz je zasah uplne mimo a tam by to uz opravdu jinde nez na okruhu provozovat neslo. B16 stale pusobi “civilne”, je to sice silnejsi, ale clovek s tim muze naprosto normalne jezdit (dokud ho technicka nerozdeli) a tu a tam to prislapnout (na rovince) a mit rohlik od ucha k uchu.

A jde mi o to, jestli ma vubec cenu tohle vse delat. Pokud to mozne je, pak mi dava smysl investovat “do zachrany” kastle, interieru, atd. Pokud to cenu swapovat nema, pak dle meho asi nema ani cenu delat karoserii, lak a generalku 1.3 spi (byt to alespon karbec, tak je to asi jina)...

Ale zkratka to beru tak, ze by tohle auto melo byt “vse nebo nic”. Prosel jsem si uz jednou “renovaci”, kterou jsem prenechal jinym lidem a zahucel jsem do toho za takove penize, ze mi to je s odstupem casu az lito a furt to neni dle mych predstav. Proto bych rad tohle vzal bud zgruntu uplne cele (a sam) a nebo zkratka nic...

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. čer 2020 20:46 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 31. říj 2010 11:53
Příspěvky: 170
Bydliště: Mariánské Lázně
Možná hoď fotky, ať se mrknem v jakým stavu ta kastle je.
Jsem zrovna ve fázi komplet renovace, tak mám trochu přehled o aktuálních cenách dílů, práce atd.
Nevím jak hodně jsi zručný, ale pokud si uděláš fakt všechno sám, i klempířinu a lak, tak by se asi tvoje vize dala asi uskutečnit.
Pokud nezvládneš, raději si vyhlídni hotovej (nebo skoro hotovej) kousek v anglii. Občas se tam nějaký podobný projekt k prodeji objeví.

PS:Je fakt vidět, že jsi do toho skočil po hlavě a nemáš moc o Mini nastudováno. Asi jako já před lety. Ale to se dá dohnat. :-) SPi se běžně a často předělávaj na karbce. Je to poměrně jednoduché a finančně nenáročné.

Jinak jestli jsi v Mini nikdy ani nejel, tak tě fakt překvapí, kolik zábavy dostaneš i s tou 1275 a nějakými 70-80 koníky. Ale i k těm je potřeba se dostat. A samozřejmě ne zadarmo. Určitě je to s tvým rozpočtem ale reálnější, než přestavba.

_________________
Blaze Red Mini Morris 74.
Mini Clubman S R55 - JCW soft by OKCZ.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. čer 2020 06:51 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. lis 2010 09:36
Příspěvky: 508
Bydliště: 49.812631,13.394144
Nez začneš tak se nech od někoho svézt....poznáš že tvůj nápad je zbytečnej....Měl jsem v autě slabé SPI a jedinou slabinou byla maximálka díky stálému převodu. Přestavěl jsem motor z metra na stříkačku a jsem někde nad 70 koni a víc asi nepotřebuji. Zjistíš že to při váze mini stejně nejde efektivně dostat do asfaltu .Dnes bych si klidně koupil i Litr

_________________
I MINI věci dělají velkou radost
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. čer 2020 21:59 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Tak “oteviram” tema znovu, protoze po problemech, ktere jsem resil ve vlakne viewtopic.php?f=7&t=7078 (nestartujici) jsme zjistili, ze chytne, hned chcipne. Sli jsme tedy od toho narazoveho cidla pres rele a postupne vyvraceli mozne zavady, az jsme se dostali k ecu. U ecu jsme zjistili, ze je z roku 95, coz kdyz auto je z 91 je dost “zvlastni”... tak, pricina nalezena, imobilizer... super, vyresime to tak, ze tam najdeme spinanych 12v z jednotky (nepletu-li se ruzovy kablik hned vedle kabelu pro vstrik (modro-sedy a zluto-zlaty), pokud by to fungovalo, tak ecumaster a programovatelna jednotka. Jenze pri zkousce jsme zjistili, ze nemaze motor. A buuuh vi, jak dlouho nemazal. Vyndani cidla, sucho... olejovy filtr, z poloviny prazdny (nebo plny? :D)... tak super, zkusime rozebrat vanu a mrknout se na saly, pravdepodobne bude v prdeli tedy cerpadlo olejove a ejhle, abychom tohle vse zkontrolovali, musi stejne komplet motor ven... a to uz rovnou komplet generalku a vse... takze, kdo vse jste si timto prosel a neresili swap? :D jedine, co je proti swapu je “nemoznost” prihlaseni... ale, reseni generalky a vseho mozneho dost mozna vyjde 2x draz nez swap... ac se mi ta 1.3 uz i “zalibila”, tak se mi zase prestavaji libit tyhle vochechuliny :D mate nekdo nejakou povzbuzujici radu misto toho to hodit ze skaly, kdyz je to shnile a motor ko? :D potesujici muze byt, ze to nebylo az totalne nesmyslne drahy (ale na docela male tezitko to drahe bylo)

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. čer 2020 22:52 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 1295
Bydliště: Frýdek-Pístek
uživatel Michal89 tu před nádávnem nabízel řídící jednotku z 1,3 SPi což by měla podle typu být 1992-1993 bez imobilizeru, ale podle toho co píšeš dále už spíše hledáš nějakou epickou skálu :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 00:07 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Diky, zkusim mu napsat, ale otazkou, kolik za ni chtel... skalu ZATIM nehledam, ale hledam, jak z toho “ven”... generalka motoru mi uplne na mysl pri tom vsem neprisla jako moznost, zvlast kdyz jsem mel takovou radost, jak motor krasne “bezel”... ale to jsem si kkt nevsiml toho mazani, kdyz se nam to povedlo nastartovat tim, ze jsme tam davkovali palivo “rucne”...

Chtel jsem se vic zamerit na kastli, do ktere jsem cekal, ze minimalne za 50-80k zahucim (ne-li za 100)... ale ted to neni otazka 100k za kastli, ale minimalne 100k za kastli (co jsem koukal ted vic, tak predek je v “horsim” stavu, nez jsem myslel (hlavne ty vnitrni blatniky) a minimalne 50k za motor... ok, budu mit mini v odpovidajicim stavu, kdy budu vedet sam, co delane je a co neni. Ale pokud budu chtit resit kastli tak, jak bych rad, tak jsem v tom za 2kila (jen v kastli) ani nemrknu... tak nejak nevim, co s tim ted... resit to “postupne” (nejprve predek, kdyz bude vycuknuty motor, to nejhorsi) a pak se k tomu JEDNOU vratit, vedet, ze to neni udelane na 150% a nebo to udelat na 150% a zahucet v tom za totalni nesmysl za “obycejne” mini (kdyby to bylo alespon sko :D)... nevim nevim no. Takova ne uplne prijemna situace :D

Edit - zkusil jsem mu napsat, kdyby to vse bylo jednotkou a alespon se to nastartovalo, mozna by to davalo malej smysl :/

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 08:03 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 875
Bydliště: Pardubice
a co si jako čekal? Ska maj forum jinde, asi sis spletl model
chudák ten, kterýmu to prodáš

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 10:05 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Co bych mel celat?
Model jsem si nespletl (spis bych rekl, ze jsem to midelove rozdeloval 1.0 a 1.3 :D)
Proc chudak?
Proc bych to mel prodavat?

Mozna jsem az moc precitlively, ale prijde mi to jako takovy drobny “utocny” prispevek. Nebim jak u tebe, jestli si se narodil se znalectvim naprosto vseho, ale predpokladal jsem, ze od toho je tu treba toto forum se dozeptat, dovyjasnit si nejake veci, doinformovat se, atd. A ne jen o tom sdilet ptakoviny “kde jsem potkal dneska dalsiho m1n1sk4”.....

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 11:02 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 31. říj 2010 11:53
Příspěvky: 170
Bydliště: Mariánské Lázně
Hodně těžké ti poradit. Ještě jsi pořád nedal fotky kastle.
Jestli je ta kastle opravdu špatná jak popisuješ, já osobně bych ho v tuhle chvíli bral jako soubor náhradních dílů. Záleží ale taky na stavu dalších komponentů a interiéru.
Kolik jsi za to fáro dal zlaťáků? Letmo jsem kouknul na mobile.de a nenašel jsem tam auto do 100tis., který by ihned nepotřebovalo kompletní renovaci nejen karoserie. Mini prostě reznou, to známe asi všichni. A stav po rozebrání a otrýskání se většinou ukáže ještě mnohem horší.

Asi by třeba dávalo smysl převzít nějaký nedokončený projekt, jako viz odkaz, kdy je udělána většina auta. Pokud je to uděláno hezky, je ta cena podle mě fajn. https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 86557.html

Co vlastně tedy od Mini chceš? Hezkýho klasika, nebo auto s Honďáckým motorem u kterýho těžko uděláš technickou a budeš s ním vymetat tratě? Taky asi nejvíce záleží, kolik do toho můžeš vložit peněz a času. Je potřeba si uvědomit že ceny jsou za Mini už fakt dost vysoko a mít hezký auto (ať už koupí hotového, nebo formou vlastní renovace) je otázka přes 250tis.

_________________
Blaze Red Mini Morris 74.
Mini Clubman S R55 - JCW soft by OKCZ.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 11:15 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 26. črc 2008 10:41
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Hele,, já svoje první mini koupil za cenu lehce nad 50 a jezdilo. Po týdnu seznamování jsem začal rozebírat a připravovat se na celkovou renovaci. Ve výsledku jsem koupil jinou kastli, protože už to nešlo zachránit a pak i jinej motor a nakonec vlastně vše nové.
Stráví se na tom strašně moc času a leze to strašně do peněz. Auta do 100 jsou vraky. Nad 100 do 200 už se dají koupit asi slušný. Výborný jsou cca od 200 výš.
Tohle zahoď a kup něco lepšího, jinak se z toho zblázníš a neušetříš. Když budeš mít slušnej základ všeho, tak pak můžeš ušetřený čas vložit do nějakých úprav a případně ježdění.
Nějaký auta jsou furt na prodej.

_________________
www.autoservis24.eu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 12:09 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
@Martin ML
Fotky jsem jeste poradne nemel (resp. jen z venku, kde to tu a tam je na vyvareni, tedka mam jiz nejake detailnejsi, tak je rad nekam nasdilim (ale musim vykoumat kam, postovat je sem po 500kB by bylo na roky, takze asi udelam galerku na imgbb a poslu to sem.

Uprimne, ze seapu tak nejak “seslo” (asi). Ne proto, ze bych nechtel, ale zkratka to rozumne nedokazi pres ceske zakony protlacit (svata anglie a amerika v tomhle...). Ac by to financne vyslo dokonce i rozumeji, nez resit dani motoru do pucu.

Finance jsou i nejsou problem. Jak jsem psal (myslim), uz jsem si jednou “renovaci” prosel (a bohuzel u podstatne vzacnejsiho auta, nez je mini) a vim, jake jsou to nervy, penize, idealy a predstavy a oproti tomu realita. Ale na druhou stranu, v tom aute realne mam ulozene penize, takze pokud to nekde neobesim okolo stromu, tak budu sice ztratovy, ale ne pul milionu. Mozna 100, max 200 tisic.
Ale u miniho by tech 200tisic nedavalo vyznam (coz by znamenalo renovaci za 400tisic)... Co se tedy tyce financi, rad bych, aby to spolklo “maximalne” okolo 200tisic (s tim, ze cim min, tim lip, 100-150k by byl ideal) v horizontu 1-2let. S autem nepotrebuji nutne hned jezdit, muze mi sedet v garazi s prihlasim ho az bude hotovo. A nepotrebuji mit vse behem leta. Tot moje vidina, nevim ale, na kolik je ci neni (u tohoto auta) realna.

Kupovat mini za 250+ je pro me nerealne, v ramci jednorazoveho vyhozeni penez to pro me nema vyznam a radeji doplatim barak nebo udelam zene novy obyvak a kuchyni. Jak jsem psal, v ramci treba 1-2let je to castka, kterou pro tu “zabavu” jsem do toho ochotny “investovat” (prodelat).

Tedy, nakonec to vyhrava puvodni motor a auto udelane tak, ze na nem budu znat kazdy sroubek a budu vedet, ktery jsem udelal a na ktery jsem se vykaslal. Auta nekupuji s cilem a vidinou vydelku, protoze to ma delat radost primarne mne a proto ani moc nechci koupit auto uz hotove, protoze bych si ho zkratka tolik nevazil. Jen ted prave nevim, jak moc zle na tom ta kastle je (fotky poslu).

To, ze pod 100k jsou vraky, toho si jsem vedom (a tenhle byl za 60), ale co jsem koukal, tak pro me jsou vraky i za 150. Hezke kousky opravdu zacinaji 200+ a to, jak jsem psal je v ramci moznosti (vyber z bankomatu, polozeni penez na stul) pro me nesmysl. Proto jsem sel cestou “ok, koupim “vrak”, budu se modlit, ze to nebude az tak hrozne, vyhodim do toho treba 200tisic, takze me tomvyjde o 50-60 draz, ale v ramci 2-3 let, coz je zhruba 2k mesicne, cim dyl auto budu provozovat, tim se tato castka bude snizovat, coz je treba pri 10ti letech vlastneni mensi castka nez inflace. Kdyz by byla realna renovace za 150-200k, tak verim, ze mi to auto bude delat jen radost, zaziju s nim plno nervu a stesti a splni to svuj ucel. Pokud by me renovace mela vyjit na 300-400tisic, tak pak si radeji poridim mx5ku na blbnuti a zene poridim na jezdeni fabii nebo citigo.
Mimochodem, auto by melo (ted uz) byt primarne urceno pro zenu, ktera mi ho zabavila :D

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 12:51 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Fotografie jsem nahral tu:
https://ibb.co/album/jzdmKL

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 12:54 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 1393
Bydliště: Plzeň/Praha
Jinak pokud se bavime o swapu a nebo oprave stavajiciho motoru, tak si myslim, ze to ve finale financne vyjde na stejno, jeste s tim ze u swapu by si mel "nejaky" puvodni motor, kterej by na tom mohl byt ve finale stejne jako origo motor...

Kdyz bude opravovat stavajici motor, tak vyndas, opravis a vratis a nic neresis... kdyz budes delat swap, musis resit elektriku, ram / uchyceni, vejfuk, poloosy, podvozek vseobecne a motor... osobne si myslim, ze oprava motoru vyjde nakonec mene nez cely swap....

Jinak stav auta cene odpovida... pokud to ma jeste cesky znacky, tak je cena spis nizsi nez vyssi.... ale spatna zprava pro tebe muze byt to, ze uz se v kastli nekdo vrtal :-(

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 13:20 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Jj, vrtal a ne moc hezky. Ono se v tom aute nekdo vrtal ve vsem, elektrika neni moc pekna, atd... na ceskych to bohuzel neni. Ja osobne se domnivam, ze ta cena odpovida stavu, neni to ani nizke, ani vysoke. Zkratka to tak nejak odpovida. Ted jen vyresit, jak moc je to zachranitelne a nebo se na to vykaslat (coz bych nerad).

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 13:21 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 31. říj 2010 11:53
Příspěvky: 170
Bydliště: Mariánské Lázně
S rozpočtem 200tis. by se v poho dalo "průměrně" :-) shnilé mini zprovoznit. Nebude to renovace do šroubku, ale bude v hezkém stavu.
Kastle opravdu sežere těch 100tis. jako nic. Pokud nechceš TOP kvalitu, dá se sehnat amatérský lakýra, který udělá schopný lak u sebe v garáži. Co jsem koukal na foru o amatérském lakování na FB, který jsem jednu dobu ze zoufalství při hledání lakovny začal pročítat :-) jsou tam i opravdu schopní lakýrové.

Nejlevnější a také nejjednodužší cesta k motoru je podle mě koupě funkčního litru. Pokud to nakonec bude pro manželku na projížďky.
Litrů je relativně dost a menší výkon zase bohatě vynahradí svojí spolehlivostí. A nebudeš muset řešit SPIčkový problémy.

_________________
Blaze Red Mini Morris 74.
Mini Clubman S R55 - JCW soft by OKCZ.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 15:46 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. čer 2020 23:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Stredocesky kraj
Martine, diky moc! Moc si toho vazim.

S kastli pocitam (ted otazka, jestli dle fotek dokazes treba posoudit onu “prumernost” hniloby :D)... bohuzel, ja prave nemam moc s cim srovnavat. Neprijde mi to shnile naprosto priserne, ale prace tam bude hodne. Samozrejme ty bubliny okolo svetel pocitam, ze se budou muset komplet vyriznout, pac to uz je moc (popripade spis koupit novy predni panel a ten nabodovat). Co se tyce podvozku, samotna podlaha se zda byt ok, prahy shnile jsou prevazne vzadu. Ale rekl bych, ze jeste opravitelne... co vubec nedokazi posoudit jsou vnitrni podbehy. Tam se to droli, ale nejde to skrz a tam jsem uplne bezradny prozatim.

Ohledne klempiriny mam jen dva klempiry, kterym bych auto sveril. Jednu sikovnou holcinu z orahy, ktere duveruji na 120% (ac ta uz je tedka v koline a ne v praze), nekolik classicu uz delala. Catherine, mozna ji nekdo odsud zna. Je sice (mozna) na neco malinko drazsi, ale je to jediny clovek, u ktereho bych fakt nemel strach ji to auto sverit a budu vedet, ze to bude na 120% hotove a druhy kontakt mam na nejakeho klucinu z liberce, co dela prevazne mx5, ale reference na nej skvela.

Lakyrnika po me predchozi zkusenosti resit nebudu a za lak nedam vic nez 20tisic (po zkusenosti s lakyrnikem, ktery se me snazil jen ojebat a na 4x mi zvysil castku z puvodnich “hej kamo vsechno bude top za 40k postupne bylo 80, pak 120 a pak 160, protoze videl, ze jsem “mel” penize), druhy ktery pomalu ani nevedel, jak se lakuje a treti, ktery mi za bezmala 100tisic lak totalne pojebal, jsem si rekl, ze zadne moje auto uz neuvidi nic jineho nez “amaterskeho” lakyrnika, ktereho to bavi a nebude to stat vic nez 20tisic.

At motor, tam jsem rozhodnuty “do budoucna” jit cestou tve prvni rady a to 1.3 karb. Jsem si vedom, ze karburator nebude zaruka kvality, ale je to asi ta spravna cesta, kterou bych sel...

Motor je vyreseny tedy a nevidim v tom moc problem. To je “mechanika”, ktera se vzdy nejak vyresi. Nejvetsi obavy mam ted prave z toho, jsk moc “prumerne” je to auto zrezle, coz nedokazi zhodnotit

_________________
Rover Mini 1300 1991 | BMW Z3 Coupe 2.8 | Honda Civic 6g d15z6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. čer 2020 17:20 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. bře 2006 01:27
Příspěvky: 608
Bydliště: Ostrava
Tímhle jsme si tady prošli skoro všichni, klidně koukni ke mě do vlákna, mám tam odkaz na galerii

_________________
když ho miluješ, není co řešit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz