Swap motoru - b16a, k20, hayabusa? a dalsi
Napsal: 07. čer 2020 23:22
Ahoj, dnes jsem si “uspesne” po 15ti letech sneni poridil svuj druhy sen (prvni byla z3coupe) a to v podobe, kupodivu, miniho 91 1.3 spi, shnile az az, za mozna posledni “uchazejici” penize (jinak je uz vse mimo moznosti, ktere bych do toho byl ochoten dat).
To auto nema absolutne zadnou historickou hodnotu, je to dovoz SRN (ne mnou) a pravdepodobne to objelo uz planetu (soude dle hustokrutoprisnemu airbrushi na palubovce, ktera je udelana snad z preklizky a dle meho neni ani nahodou origo).
Zkratka a dobre, veteran z toho nikdy nebude a ani by to pro me nemelo cenu. Auticko je roztomile, ale chci si ho vzit jako svuj druhy (a mozna posledni) projekt, nez nam EU zakaze vubec ridit neco tak stareho. A i vzhledem k tomu, mym planem je udelat NEJAK technickou, prihlasit to na znacky a pak do toho “lupnout” idealne b16a2 (z duvodu jiz existujicich staveb a overene funkcnosti). Je tu nekdo, kdo tu z cr neco podobneho uz provadel? (Dle meho hledani by mel mit podobnou vochechulinu majitel restaurace v kostelci, coz mam co by kamenem dohodil).
Popripade mate nekdo nejake zkusenosti s jinou zastavbou? (K20, hayabusa, turbo? - kolik snese originalni prevodovka a vnitrnosti spi? Vydrzi alespon 0.3baru?)...
Moznosti jsou pro me 2, nez to zacnu cele poradne resit tak zkusit jen turbo “homodomo” co nejlevnejsi srandu at ten motor “dodelam” a muzu se i projet a nebo se na to rovnou vykaslat a rovnou udelat zastavbu jineho motoru.
Spolecne s tim budu resit komplet vyvareni (a ze ho tam bude), lak, custom elektriku, interier, atd. Kazdopadne ted resim, jak vubec se b16a (idealne) nebo pripadne k20 do motoraku “vejde” nebo jak moc velke zasahy tam jsou (vim, ze budu muset “mirne” rezat do kastle kvuli prevodovce. Ale v porovnani s motorem d15z6, ktery mam v civicovi 6g mi prijde, ze se tam ten motor proste neni mozne vmistit. S posilovacem off pocitam, zkracene poloosy jakbysmet.
Je tu zkratka nekdo, kdo by mi tu cestu “zjistovani” a s*ani se s tim mohl pomoci?
Jeste me napadlo tam zastavet motor z hayabusy, ale tam by byla problematicka prevodovka pravdepodobne.
To auto nema absolutne zadnou historickou hodnotu, je to dovoz SRN (ne mnou) a pravdepodobne to objelo uz planetu (soude dle hustokrutoprisnemu airbrushi na palubovce, ktera je udelana snad z preklizky a dle meho neni ani nahodou origo).
Zkratka a dobre, veteran z toho nikdy nebude a ani by to pro me nemelo cenu. Auticko je roztomile, ale chci si ho vzit jako svuj druhy (a mozna posledni) projekt, nez nam EU zakaze vubec ridit neco tak stareho. A i vzhledem k tomu, mym planem je udelat NEJAK technickou, prihlasit to na znacky a pak do toho “lupnout” idealne b16a2 (z duvodu jiz existujicich staveb a overene funkcnosti). Je tu nekdo, kdo tu z cr neco podobneho uz provadel? (Dle meho hledani by mel mit podobnou vochechulinu majitel restaurace v kostelci, coz mam co by kamenem dohodil).
Popripade mate nekdo nejake zkusenosti s jinou zastavbou? (K20, hayabusa, turbo? - kolik snese originalni prevodovka a vnitrnosti spi? Vydrzi alespon 0.3baru?)...
Moznosti jsou pro me 2, nez to zacnu cele poradne resit tak zkusit jen turbo “homodomo” co nejlevnejsi srandu at ten motor “dodelam” a muzu se i projet a nebo se na to rovnou vykaslat a rovnou udelat zastavbu jineho motoru.
Spolecne s tim budu resit komplet vyvareni (a ze ho tam bude), lak, custom elektriku, interier, atd. Kazdopadne ted resim, jak vubec se b16a (idealne) nebo pripadne k20 do motoraku “vejde” nebo jak moc velke zasahy tam jsou (vim, ze budu muset “mirne” rezat do kastle kvuli prevodovce. Ale v porovnani s motorem d15z6, ktery mam v civicovi 6g mi prijde, ze se tam ten motor proste neni mozne vmistit. S posilovacem off pocitam, zkracene poloosy jakbysmet.
Je tu zkratka nekdo, kdo by mi tu cestu “zjistovani” a s*ani se s tim mohl pomoci?
Jeste me napadlo tam zastavet motor z hayabusy, ale tam by byla problematicka prevodovka pravdepodobne.