Prepnout do plneho zobrazeni
různé vaše reportáže z veteránských akcí, tuningových show apod.
Odeslat odpověď

KW Berg Trophy - něco málo obrázků z jízd do kopce

13. pro 2007 16:19

pro fandy blbnutí na uzavřených tratích posílám pár obrázků z letošního ročníku KW berg tropy .......
Přílohy
f 15.jpeg
f 15.jpeg (57.19 KiB) Zobrazeno 16239 krát
f 14.jpeg
někdy to ovšem nevyjde .....
f 14.jpeg (83.54 KiB) Zobrazeno 16239 krát
f 10.jpg
f 10.jpg (167.64 KiB) Zobrazeno 16239 krát
f 9.jpg
f 9.jpg (134.29 KiB) Zobrazeno 16239 krát
f 6.6.jpg
f 6.6.jpg (79.87 KiB) Zobrazeno 16239 krát
f 6.jpg
f 6.jpg (137.82 KiB) Zobrazeno 15686 krát
f 5.jpeg
f 5.jpeg (54.39 KiB) Zobrazeno 16239 krát
Jankův Vršek 3.JPG
Jankův Vršek 3.JPG (57.67 KiB) Zobrazeno 16239 krát
dsc_4694.jpeg
Vrbno p.Pradědem
dsc_4694.jpeg (60.35 KiB) Zobrazeno 16239 krát

13. pro 2007 16:55

paráda... co má tento miník pod kapotou? Kurňa těším se až si v mini zajedu ecce homo :twisted:

13. pro 2007 18:24

Moc pěkné foto. Jak dopadl minik po kontaktu s tím obrubníkem?

13. pro 2007 22:20

Supr fotky
neví někdo kdy se jezdí ty závody ve Vrbně p.Praděděm?
tuším zaří -říjen
případně nějaký odkaz na web ?

14. pro 2007 00:07

elviiis píše:paráda... co má tento miník pod kapotou? Kurňa těším se až si v mini zajedu ecce homo :twisted:


Někde jsem četl ,že jsi psal že mini nemá výkon.Tak co by jsi v tom štenberku dělal :lol: A řekl bych ,že mu pod kapotou tluče miníkářská třináctka :wink:

14. pro 2007 09:16

Mekkk píše:Někde jsem četl ,že jsi psal že mini nemá výkon.Tak co by jsi v tom štenberku dělal :lol: A řekl bych ,že mu pod kapotou tluče miníkářská třináctka :wink:


Elviiis si bude kupovat mini protože nedostatek výkonu vyřešil konečně si totiž troufne na swap :D ... Vybírám ze 3motorů které do mini šoupnu aby mu to do toho kopce lépe jelo jeden dva adepti jsou litry jeden 13ka 8)

foto z KW berg trophy

14. pro 2007 14:57

přidávám ještě pár fotek a odpovědí ........... pro Elviííse : pod kapotou to má motor :D ...... pro Vojtu : bylo na tom práce tak asi na dvě hodiny + cesta do Olomóca pro páku řízení (tímto děkujeme P.N.).... pro Lucase : mrkni na www.slovackykopec.cz - tam se vše dočteš ......
Přílohy
Jankův vršek 2.jpg
Jankův vršek 2.jpg (82.76 KiB) Zobrazeno 16108 krát
Jankův vršek 5.jpg
Jankův vršek 5.jpg (118.94 KiB) Zobrazeno 16108 krát
Jankův vršek 4.jpg
Jankův vršek 4.jpg (128.9 KiB) Zobrazeno 13238 krát
Jankův Vršek.jpg
Jankův Vršek.jpg (100.07 KiB) Zobrazeno 16108 krát

14. pro 2007 18:48

To: lemon coloured
Díky tento rok jsem chtěl jet se podivát do Vrbna ale kařdý mi říjak jiné datum konání
no prostě teť už budu vedět
Díky

15. pro 2007 00:30

pekny pekny, si ridic pekne zaradi co..? :-)

Re: foto z KW berg trophy

15. pro 2007 15:45

lemon coloured píše:Elviííse : pod kapotou to má motor :D ......


:roll: mi je jasné ale ůpravy na něm a odhadovaný výkon (krouťák)? Chtěl jsem upravovat 13ku v mini ale levnější mi přijde implantovat 13ku se swifta a s větším efektem...

Jinak super fotky a parádní miník...

15. pro 2007 16:53

Levnější to možná je ale já osobně bych do toho nešel. Jednak motor v mini má podle mě podstatně lepší zvuk a za druhé originál je originál. Japonský motor v britském autě se mi prostě nezamlouváYellow_Flash_Colorz_PDT_29 . Na druhou stranu je to tvé auto a můžes si s ním dělat co chceš :D . V

16. pro 2007 16:10

Vojta píše:Levnější to možná je ale já osobně bych do toho nešel. Jednak motor v mini má podle mě podstatně lepší zvuk a za druhé originál je originál. Japonský motor v britském autě se mi prostě nezamlouváYellow_Flash_Colorz_PDT_29 . Na druhou stranu je to tvé auto a můžes si s ním dělat co chceš :D . V


Já vím a proto zvažuji ůpravu seriového agregátu... písty z větší kompresý ostřejší vačku možná zvětšéné kanálky apd moje představa je 100 až 110Ps... kurňa nevím co na tom mini je ale hrozně mne to auto fascinuje ale tokový jsou tu asi všichni. Tyhle fotky jsou pro mne podstatně zajímavější než vydět svištět do vrchu nějaký čostokrevný "dospěli" sporťák :D

16. pro 2007 16:56

elviiis píše:Já vím a proto zvažuji ůpravu seriového agregátu... písty z větší kompresý ostřejší vačku možná zvětšéné kanálky apd moje představa je 100 až 110Ps... kurňa nevím co na tom mini je ale hrozně mne to auto fascinuje ale tokový jsou tu asi všichni. Tyhle fotky jsou pro mne podstatně zajímavější než vydět svištět do vrchu nějaký čostokrevný "dospěli" sporťák :D

Tak to bude hooooooooodně těžká práce dostat z upravné 1,3 110ohřů :shock: Ale ty si určitě pomůžeš nějakým přeplňováním :wink: Bez toho to bude težký a hlavně drahý úkol :!:

kopce

16. pro 2007 19:55

Pár fotek miníka z Teplic.
Přílohy
vrch_osek_06_007.jpg
vrch_osek_06_007.jpg (94.27 KiB) Zobrazeno 15923 krát
mini vrch.jpg
mini vrch.jpg (100.52 KiB) Zobrazeno 13238 krát

16. pro 2007 20:01

Taky tu jednu mám.
Přílohy
minik.jpg
minik.jpg (133.57 KiB) Zobrazeno 15915 krát

kopce

16. pro 2007 20:10

triola cup
Přílohy
mini vrch.jpg
mini vrch.jpg (162.25 KiB) Zobrazeno 15905 krát

to elviíís - motor mini

16. pro 2007 22:14

Čau ,

:? četl jsem tvou úvahu o motorech ....... :? Nechci tě podceňovat , nebo dokonce urazit , ale asi toho moc o motorech a jejich úpravách moc nevíš , co ? A o motoru z miníka ještě méně ..... teď se budu asi trošku rouhat a spousta lidí se mnou nemusí souhlasit , ale já to vidím takhle . Motor z mini je - bohužel - :( už hodně zastaralé koncepce. Třikrát uložená klika , rozvod OHV a hlavně jen pětikanálová , osmi ventilová hlava ti toho moc vymyslet nedovolí a vydojit z něj koně dle tvé představy - to je téměř nemožné. Resp. finanční náklady vložené do stavby takového ,,supermotoru" na bázi mini se ti absolutně nemůžou vyplatit .
Toto vyžaduje tak rozsáhlé úpravy a speciální díly - za cenu snížené životnosti motoru - že bych to toho rozhodně nešel. Jo pokud stavíš závodní auto ,tak ti s ohledem na homologaci nic jiného nezbývá , ale dělat to proto, abych odmázl nejrychleji z křížovatky - tak to asi nee. Je to samozřejmě na každém miníkáři, co za peníze je ochoten do svého miláčka vrazit, ale asi bych to nejdřív konzultoval s ladiči motorů mini (P.N. , T.U. atd.........)

17. pro 2007 09:04

Není problém v koncepci motoru jako takového i se škody 130 jsme vydolovali 120ořů a i jsem ji zkoušeli turbit ale klika začla po chvíli ježdění klepat... Též jsem přemýšlel nad oturbením ale bojím se toho že to udělá to samé co škocna... Navíc si nejsem jistej jestli by motor zvládal 100 až 110koní atmosferickou cestou... O nějakou homologaci mi nejde... Sprinty jezdím jen tak pro orientaci , a jinak se s kárkou občas kouknu na okruh na kopeček v okolí jeseníků apd... Takže s tím jestli tam bude motor z mini nebo jiný si až tak hlavu nelámu... hledám cestu nejvhodnější pro mini pro mne a mou peněženku... Mám bohaté skušenosti z JP motory a pro jejich nízkou hmotnost a konpaktní velikost byli pro mini to pravé... A abych držel značku koupím rovera a dám tam motor z 214ky a nebo koupím inno a dám motor z daihatsu :mrgreen:

Berg Trophy - mini na závodních tratích

21. kvě 2008 10:31

Zdarec všem příznivcům vozů MINI na závodních tratích. Posílám pár obrázků z víkendového klání na Jankovom vršku (SK) .
Po prakticky celé zimě strávené v garáži jsme konečně vyrazili vyzkoušet naše dílo - a nebylo to nejhorší. Samozřejmě nějaké ,,mušky" tam ještě byly (hlavně mezičlánek mezi pedály a volantem) a hlavně nám zbývá naučit se naladit podvozek , ale každopádně - nádherné svezení........ Pokud to bude alespoň trochu možné, rádi se předvedeme na srazu ve Zvolenu ,aby si mohli někteří ,,vyvolení" vyzkoušet , co obnáší MINI s převodovkou HEWLAND a se zadní nápravou - viz foto ......
Přílohy
dsc_6803.1.JPG
dsc_6803.1.JPG (64.47 KiB) Zobrazeno 15544 krát
pizza 074.1.JPG
finis coronat opus
pizza 074.1.JPG (42.97 KiB) Zobrazeno 15544 krát
pizza 066.1.JPG
někdy se vloudí chybička-a pak je potupný návrat na platoňáku
pizza 066.1.JPG (60.42 KiB) Zobrazeno 15544 krát
dsc_7136.1.JPG
dsc_7136.1.JPG (51.9 KiB) Zobrazeno 15544 krát

21. kvě 2008 10:37

jo , ještě tu zadní nápravu ...... ale mám jen foto v rozpracované fázi bez brzdy ....
Přílohy
foto_058.JPG
foto_058.JPG (58.3 KiB) Zobrazeno 15540 krát
Odeslat odpověď