různé vaše reportáže z veteránských akcí, tuningových show apod.
Odeslat odpověď

Závody pod Trúbou aneb jak dorazila pražanda na Moravu...:-)

21. črc 2008 13:12

Tento víkend jsem se domluvila se Šimelovýma, že se za nimi přijedu podívat a oni mi ukáží městečko a další zajímavosti okolí Štramberka. Jelikož jsme se strašně dlouho neviděli, byla jsem natěšená jak malé dítě až je uvidím. ;-)
Jako dopravní prostředek jsem zvolila autobus společnosti Student agency. Cesta trvala bezmála 5 hodin a to také díky tomu, že se těsně před Novým Jičínem stala nehoda.
Koukám si takhle kde že to vlastně už jsme a najednou vidím jak před autobusem dostává auto smyk, bere to z levé strany o betonová íčka, následně hodiny a šup do svodidel. Na to jak to vypadalo ošklivě to ale dopadlo vše dobře, jen pár modřin. Ach ten nepředvídatelný mikrospánek... :-(
To mě tedy utvrdilo v tom, že jsem zvolila dobře, že jsem nechala řovříka stát v Praze před barákem.
No vynechám to vyprávění a pátečním večeru, snad se jen zmíním, že za námi přijel i Ondra.

V sobotu jsme se tedy vypravili podívat na závody. Ráno se k nám přidali ještě Pytrisovi rodinní příslušníci - Pavel (brácha) a Pavlínka (sestřenice) a mohlo se vyrazit. Tedy spíše to připomínalo “tour de hospody”, ale nakonec jsme zvládli vše, jak obídek v úžasném Kozlovickém skanzenu, kafíčko v krásné roubence pod Trúbou, tak samotné závody.

Stylem pojetí mi tak trošku připomínali závody na Kokotsku. Z aut měli největší převahu