Koupě motoru / upozornění
Napsal: 01. bře 2009 19:23
Tento článek píšu proto aby si lidi u nás co si něco chtějí koupit byli hodně opatrní a aby si před koupí čehokoliv dávali hodně velký pozor aby neskončily jako já.
Rozhodl jsem si koupit nový motor abych už nemusel mít strach jezdit že se něco podělá.Tak jsem oslovil jednoho člověka o pomoc nejdříve s repasí mého dosavadního motoru 1275.Po rozhovoru co se týkalo financí za repas mi byla nabídnuta levnější varianta a to že je jeden motor kterej dělal a je nový.Tak po kratším přemýšlení jsem si řekl že to bude to nejlepší co pro miníka mohu udělat a tak jsem si koupil motor za 50000kč. Když jsem motor osadil a po delší době doladil tak se mi furt nezdálo že od začátku si bere dost oleje a tak po jednom a potom i více telefonátech mi bylo řečeno že si to musí sednout a chvilku to prý potrvá.Trvalo to pět tisíc kilometrů a stále si bral olej a víc a víc.Na motoru natočeno něco přes pět tisíc kilometrů a šel ven.Totální rozborka mi ukázala to co jsem vidět nechtěl.Vzal jsem blok motoru a jel k firmě co dělá výbrusy a tam po měření mi zdělil že motor už musí mít nalítáno hodně přes sto tisíc kilometrů.Když jsem ho kupoval měl nulu a za pět tisíc jsem nemohl udělat přes sto tisíc a tak si mohu jen sypat popel na hlavu jaký jsem byl vůl ale takovou věc jsem u nás v republice fakt nečekal.Takže výbrus,nové písty a sadu těsnění s ostatními potřebnými věcmi a začínám vše od základu ale teď si to dělám sám a snad už bude motor jezdit tak jak má.Momentálně mám asi nejdražší obyčejném motor v republice na normální ježdění.Dostal jsem se za jednu sezonu ježděním na cenu i s koupí motoru a všech těch peripetií okolo na krásných 70000kč.Nechci tu popisovat vše čím jsem si prošel a né jenom já.
Buďte opatrní a je jedno od koho a co kupujete. Nikoho zde nejmenuji protože nemohu ukázat prstem kdo za to všechno mohl a tak doufám že se ta osoba propadne hambou.
Rozhodl jsem si koupit nový motor abych už nemusel mít strach jezdit že se něco podělá.Tak jsem oslovil jednoho člověka o pomoc nejdříve s repasí mého dosavadního motoru 1275.Po rozhovoru co se týkalo financí za repas mi byla nabídnuta levnější varianta a to že je jeden motor kterej dělal a je nový.Tak po kratším přemýšlení jsem si řekl že to bude to nejlepší co pro miníka mohu udělat a tak jsem si koupil motor za 50000kč. Když jsem motor osadil a po delší době doladil tak se mi furt nezdálo že od začátku si bere dost oleje a tak po jednom a potom i více telefonátech mi bylo řečeno že si to musí sednout a chvilku to prý potrvá.Trvalo to pět tisíc kilometrů a stále si bral olej a víc a víc.Na motoru natočeno něco přes pět tisíc kilometrů a šel ven.Totální rozborka mi ukázala to co jsem vidět nechtěl.Vzal jsem blok motoru a jel k firmě co dělá výbrusy a tam po měření mi zdělil že motor už musí mít nalítáno hodně přes sto tisíc kilometrů.Když jsem ho kupoval měl nulu a za pět tisíc jsem nemohl udělat přes sto tisíc a tak si mohu jen sypat popel na hlavu jaký jsem byl vůl ale takovou věc jsem u nás v republice fakt nečekal.Takže výbrus,nové písty a sadu těsnění s ostatními potřebnými věcmi a začínám vše od základu ale teď si to dělám sám a snad už bude motor jezdit tak jak má.Momentálně mám asi nejdražší obyčejném motor v republice na normální ježdění.Dostal jsem se za jednu sezonu ježděním na cenu i s koupí motoru a všech těch peripetií okolo na krásných 70000kč.Nechci tu popisovat vše čím jsem si prošel a né jenom já.
Buďte opatrní a je jedno od koho a co kupujete. Nikoho zde nejmenuji protože nemohu ukázat prstem kdo za to všechno mohl a tak doufám že se ta osoba propadne hambou.