CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Dovoz a přihlášení Mini a věci s tím spojené
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=23
Stránka 24

Autor:  Žigi [ 07. úno 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže když auto přihlásm teď na papíry z metra např. tak to nikdo za pět let nebude přehodnocovat!!! a když by mě nakonec policajti sebrali papíry - tak nepřijdu o auto!! ale jen o SPZ a techničák z metra za daleko menší cenu než Mini..ono kupovat papíry z mini za 30 tisíc...to se na to můžu. Tohle je můj názor. A ČR ještě hodně dlouho nebude bez vady....a ať mě nějakej policajt zkusím obrat, v mini v super stavu, proti kterýkoli škodovce s druhou kastlí a třetím motorem!!! Nepočítám veškerý dotažený rozstřelený auta odjinud který se sem vesele vozej do teď a ze tří vraků se dělá "krásný" auto s prvním českým majitelem. Nezlob se na mě, ale klidně bych to risknul.

Autor:  MiniMike [ 07. úno 2005 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

ja si taky myslim, ze v CR pokud to prihlasis, tak uz te o to nikdo nepripravy :-) taky nevim proc by to dotycnej policajt delal? jak by poznal ze ty papiry nejsou od toho auta a podobne?
ja to taky na ty papiry z Metra risknu :-)

Autor:  O.T. [ 15. úno 2005 01:28 ]
Předmět příspěvku: 

Minimar má pravdu v tom, že ve Švýcarsku může člověk mít jedny papíry na víc aut(registrace se váže k osobě a ne jak u nás k autu) akorát, že tyto auta musí projít mnohem přísnější tech. kontrolou než u nás. Kdyby takové poměry panovaly na našich stk, tak už by dávno půlka aut nemohla ani vjet z garáže.

Autor:  minimar [ 20. úno 2005 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

to s tymi kontrolami je pravda su prisnejsie to ano
a tiez si myslim ze s tymi dvomi minikmi by ti to asi nepreslo,
totiz oni su schopny ti skontrolovat vsetko na mieste.
Ale ked nerobis problem nemas problem.
Problem je napr hluk co je skoda.
Ale maju napr skveli zakaz modrych lamp v aute ci pod nim
to im beriem VED JE TO CHLAPI HNUS!
S tou klietkou nestaci ked je klietka homologvana? teda ak ma
certifikat? myslim v CR.

Autor:  MiniMike [ 24. úno 2005 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

TÜV je v nemecku jako by zkusebna a STK zaroven.

vsechny veci co TÜV schvaly (musis mit na to doklad nebo neco podobnyho) muzes mit na aute, treba kdyz tady chces mit na aute vetsi kola tak to vlastne nejde, nejvetsi co tam muzes mit mas napsano v technicaku, ale TÜV ma nejaky tabulky "odzkousenejch" kol, ktery na to auto muzes dat, takze treba maj to, ze na Felicii muzes mit 16" kola, ale u nas na ni muzes mit jen 14" a nikdo ti na to nerekne ani pumpicka.
Takze na teto bazi to funguje :-)

Doufam, ze je to nejak k pochopeni :-)

Autor:  minimar [ 24. úno 2005 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ja by som bral anglicke zakony a ich MOT (=STK) robis doma na aute co
chces ale ked prejdes cez MOT tj vyhovujes vsetkym pravidlam cestnej
premanky tak si prebars jadi v motorovom detskom kociku ak mas
odvahu, takze nie je problem zbadat na cestach obrnany transporter
s civilom vykukajucim z poklopu ako si to fici po hlavnej.

Autor:  Roob Milan [ 18. bře 2005 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

Kdo by potřeboval dovézt mini,nebo sehnat podle vlastních představ, ať se ozve na můj kontakt. Pomůžeme a poradíme.

Autor:  Žigi [ 19. bře 2005 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.novinky.cz/05/22/89.html tak se možná blízká na lepší časy:-)

Autor:  blueman [ 23. dub 2005 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

A co je tak špatného na veteránských značkách? Jak moc vlastně omezují možnosti jízdy? Je s nimi možné vůbec vyjet do zahraničí?

A proč vlastně vůbec auto přihlašovat, to tady nemůžeme jezdit na espézetkách německých a nebo třeba anglických?

Autor:  MiniMike [ 23. dub 2005 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

na veteranskych spz nic spatneho asi neni, omezeni by zadna taky byt nemela, jen je tam podminkou rok vyroby a ten musi byti samozrejme necim dolezen :-)

jinak na nemeckych nebo britskych spz by se tu asi jezdit dalo, ale nevim, kde by se sehnaly :-) protoze nikdo te nenecha jezdit na svych spzetkach :-)

Autor:  Žigi [ 24. dub 2005 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Jsou různý omezení, jako úpravy auta neslučitelný s doubou vzniku(pohon na plyn,atd.), nesmíš s tím podnikat. A je tam i že to není auto ke každodennímu použití. Ale jak to kdo dokáže?? Nebo co to znamená:-) Takže asi tak. A taky je problém, že získat legální testaci je prostě problém. Jenže cest do říma vede spousta. Takže třeba já mám už konečně překrásnou testaci hotovou. Všechno legální, atd. Včetně technickýho průkazu k historickému vozidlu:-) A nebylo to tak strašný.

Autor:  blueman [ 24. dub 2005 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

No, měl jsem na mysli to, že bych koupil Mini třeba v Anglii (a nebo bůhvíkde), legálně si ho tam přehlásil na sebe a jezdil s ním tady. Otázka je, zda je to vůbec možné. Počítám ale, že by tamní různé daně a třeba povinné ručení vyšlo daleko dráž než u nás.
Ohledně veteránských značek by mne zajímalo, jestli s nimi můžu jezdit i za hranicema, prostě si udělat takový menší výlet po Evropě ...

Autor:  Žigi [ 24. dub 2005 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Veteránský papíry jsou mezinárodní. V tom problém není. Mini v Anglii...no. Minimar sice předělával pravostranný řízení na levo. Ale jsou podle mě i jiný možnosti. A jinak přihlásit tam auto každopádně nemůžeš a jezdit s ním tady. Je to něco s občanstvím, pobytem ,řidičákem,atd. Podle mě. Kdyžtak mě někdo opravte.

Autor:  minimar [ 24. dub 2005 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Kazdopadne potvrdzujem ze na aute ktore si zakupite a urcity cas jazdite
v zahranici nie je mozne jazdit u nas a u vas, z dovodu ze nie ste obcan daneho statu. Tak to fungovalo do vstupu do EU, teraz neviem

Autor:  Žigi [ 25. dub 2005 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě stejně. Protože sice jsme EU, ale bez šenkenský dohody to porád není ono:-) A i potom asi ne. Němec taky nemůže třeba ve francii a tak. Takže to zůstane stejný. Prostě německo v kombinaci s papírama koupenýma u nás.....nebo německo, nebo my starší kousek. A pak veteránský spz. (>81) a můžeš na silnici.

Obrázek

Autor:  MiniMike [ 25. dub 2005 09:02 ]
Předmět příspěvku: 

nebo na nemeckych spz jezdit muzes, ale auto asi nesmi bejt napsany na tebe, a vsechny kotroly a silnicni dane budes muset platit v tvrde mene.

Autor:  minimar [ 26. dub 2005 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

a este by si musel kazdy polrok na prechadzku za hranice

Autor:  Beniik [ 26. dub 2005 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Zadnej normalni nemec te nenecha jezdit na svy papiry, protoze v Nemecku ma majitel spoluucast.. Takze kdyz s tim nekoho prejedes tak pujdete sedet oba, ci jen on..

Autor:  Pavel [ 23. říj 2005 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Mini jako veterán

MiniMike píše:
ale tohle jim proste nevysvetlis :-( jsou proste zaryti :-( pokud auto neni roku vyroby 50 a mladsi tak to neni veteran :-(


No podívej, tohle je úplná blbost, co píšeš. V kterém klubu ses byl ptát, že ti tohle řekli? Když chceš minika jako veterána, musí splňovat určité podmínky, za prve rok výroby. Teď je to 85, ale v krátké době se to bude zpřísňovat asi na rok 1970 - 75. Tento ročník těžko v západní Evropě seženeš v přijatelném stavu, schopném renovace a když, tak bude vypiplanej za obrovský peníze. Takže dobře, řekněme, že si dovezeš za 500 EUR nějakou plečku na renovaci. Ale s tím nemůžeš přijít do veteran klubu a říct, že na to chceš značku a hurá, už se jezdí. Napřed to musíš pečlivě, citlivě, s originálními dily ne mladšími než 20 let a podle dobové dokumentace celé pěkně zrenovovat. Neříkáma opravit, ani zpojízdnit, ale zrenovovat. To znamení kompletně vyvařit kastli, nové pneumatiky, nový výfuk, motor jako hodinky, interiér jako z výroby. Jak si myslíš, že to za přijetalný peníze uděláš? Vyjde Tě to tak na 200.000,- Kč. Potom přijď, jsem testační komisař, tak Ti ho otestuju na veteránský čísla. Ale i tak se z toho ještě ohneš, než si dáš papíry pro MD do pořádku. A každý rok znova na testaci. Myslím, že je lepší, koupit minika u nás s papíry za JAKÉKOLIV peníze a vyjde Tě to líp. Budeš jezdit, kdykoliv Tě napadne a nebude T stresovat každý odřený blatník nebo ulomené zrcátko na veteránských číslech.

Autor:  LeeO [ 23. říj 2005 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Chci ho!!! koupim :-)

Tak po trech letech cekani a sneni o mini ("starem") budu mit prostredky k tomu, si splnit svuj sen!!!
HURAAAAAAA!!!!

Z cech se mi zadny nelibi, takze to vidim na dovoz treba z Reichu.

Par drobnych dotazu...

1.) chci model 97 a vys (airbag verze) - vejdu se do 120.000,- ? Nebude spatny stav? Stoji vylepseni za to?
2.) jak muze byt maximalne stary abych ho mohl prihlasit? 8 let?
3.) na co si dat pozor u papiru uz doufam vim, navic zaridi znamy (100% duvera), ale po tech. strance? koroze, atd.
4.) potrebuje motor nejakou spec. udrzbu? (jsem typ cloveka co si to necha spis udelat vse v servise a umi max. nastartovat:-) resp. vzhledem k lasce k mini se to doufam brzy naucim, ale moje momentalni znalosti jsou nulovy, prosim nekamenujte me minikari :oops:
5.) CHCI JEZDIT KDYKOLI, TEMER DENNE (jezdi s tim nekdo vubec v zime?) (resp. skoro denne - ne do prace a z prace, ale bude to moje jediny auto (planuju si ho nechat NAVZDY a ve triceti prikoupit treba oktavku v kombiku :oops: ) .BTW: na 90% ho budu garazovat
6.) motor na denni jezdeni(neodchazi driv?) ale na slusny vykon? asi 1.3 ze?
7.) poradte kolik do toho bude treba vrazit na upravach - slysel jsem neco o prevodovce (2-3 rychlost)
8.) zabezpeceni - co koupit - krade se tohle auto vubec??? :D (Beanovu petlici nechci, volant nosit taky ne :D
9.) chci si ho nechat naporad, je investice 120tis. idealni? nebo mam setrit na 40th edition za 250tis? :(

DIKY MOC ZA JAKEKOLI RADY A DOUFAM ZE JIZ BRZY BUDU MOCI VSTOUPIT K VAM DO KLUBU...

PS: Omlouvam se zda jiz nektere z otazek byly jiz zodpovezeny jinde...
PS-nejdulezitejsi: bozee ja se teeesiiim :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Stránka 24 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/