tak jsem si trochu srovnal v hlavě priority:
jsem naprosty laik, tak poprosim nejdrive o radu zda tyto vylepseni nejnovejsi verze stoji za to:
1) 2bodova vstrik.jednotka (mini Mk VII) - je jednodussi na údržbu, míň to žere nebo vlastně co to znamená?
(o emise mi nejde)
2) koukam ze VII ma taky vetsi vykon i kroutak, el.zapalovani...
3) vetsi prevod diferencialu (takze "lepci na dalnici nez VI?")
4) bezpecnost (airbag(ten volant chci hl.kvuli vzhledu),vyztuhy,... takze +)
5)
nizsi hlucnost(coz povazuji za velke +)
---
asi uprednostnim koupi auta hotového, s pár drobnými opravami, nez abych si prestavel Mk V na Mk VII
jediny co chci tunit
jsou koberecky (a mozna tam narvu ty svitilny angel eyes co maj 5kovy bavori - otazkou je jak to bude vypadat, nechci moc viditelne zasahovat do vzhledu auta)
---
a ted pozadavky - razeno od nejpodstatnejsiho:
Rover Mini Mk VII (pry 10/96 - 10/00 - ten za 3500Eur vypada jak VII ale asi neni, co???) - samozrejme bych nejradsi edici 40 - ale jsem smirenej ze za tyhle prachy ani nahodou - co ta ma navic??? v cem je lepsi???
bílá střecha, bílé zrcátka, bílé pruhy (proste klasika) - netusim za kolik by se to dalo kdyztak dodelat...
čb. kozeny interier
ty super kola co ma edice 40:-) 13"
a barvicku bych nejradsi modrou metlu, nebo zelenou m. ci cervenou m. - i ta cerna se da (ja vim ze jsem asi vyjmenoval vsechny barvy:D co se delaly ale pisu to opet odstupnovane co nejlepe)
samozrejme chapu ze vetsina veci se da dokoupit...
sakraa, vzdyt anglani a frantici tim jezdej po meste furt - i pres zimu tak proc nemuzu ja?:(
Jeste jedna drobnost:
asi to resim typ uplne zbytecne, protoze proste v CR miniho nesezenu a v zahranici je to tedy 98+ :
Dikydikydiky moc za dalsi pomoc...
nevite o nejakych konkretnich autickach co by se mi mohly libit???
znam akorat nemecky stranky a verim tomu ze polaci a svycari a jini jich taky budou mit dost...
sakra proc jezdej anglani obracene? tam bych si urcite vybral...