CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Drobnosti ohledně motoru - barva
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=1130
Stránka 12

Autor:  scooby_doo_ [ 26. pro 2006 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Drobnosti ohledně motoru - barva

dvě věci které by mě zajímaly jen tak ze zvědavosti:
1. jakou má v originále barvu motor
2. o kolik se mi zvedne spotřeba kdyby jsem si tam dal dvojče od Weberu (přece jenom, kdo to má živit)

Autor:  vrabi [ 26. pro 2006 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Barva bloku se měnila podle toho jestli šlo o sérii nebo modifikace. Standartně je tuším pískově nažloutlá, Cooper a S byli červené.
Co se týká spotřeby s dvojitým webrem, tak záleží jak ti ho kdo seřídí, musí to ale umět, jinak tě auto sežere i s botama :lol: Každopádně to není malá investice a doma to sám pořádně neseřídíš. Pokud chceš honit koníky kup si kit stage 1, ten pro začátek stačí a není to velká investice.

Autor:  scooby_doo_ [ 26. pro 2006 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

koníky se dají honit všelijak, třeba na louce, ale po pravdě mi jde spíše o teorii, větší investice musí momentálně stranou
ohledně motoru díky, ale to už by jsem tam měl trošku hodně žluté, takže bude trošku změna :wink:

Autor:  Návštěvník [ 27. pro 2006 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Drobnosti ohledně motoru

scooby_doo_ píše:
dvě věci které by mě zajímaly jen tak ze zvědavosti:
1. jakou má v originále barvu motor
2. o kolik se mi zvedne spotřeba kdyby jsem si tam dal dvojče od Weberu (přece jenom, kdo to má živit)


Staré motory boli v zelenej farbe, novšie 1000 žltá, červená 1300.

Autor:  rosta [ 28. pro 2006 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

zeleny 850 zluty 1000 cerveny 1300 spi a mpi jsem nevidel v barve

Autor:  Pavel [ 31. pro 2006 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

Dvojitý Weber se montuje na motory s výkonem kolem 100 koní,potom to má svůj učel.Když ho dáš na obyčejný motor tak místo výkonu zvětšíš jenom spotřebu,nebo při špatném seřízení přidřež kroužky

Autor:  Jiří [ 11. kvě 2007 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Co znamená úprava Stage 2-3 u motoru o obsahu 1324ccm. Jaký je potom asi výkon tohoto motoru? Díky za info.

Autor:  fany [ 12. kvě 2007 16:20 ]
Předmět příspěvku:  mini s kompresorem eaton

internet je skvela vec :D a tohle dalsi uprava starsich motoru vysledny efekt az 165 koniku vice na www.jonspeedracing.co.uk :andare:

Autor:  Darien [ 22. kvě 2007 15:06 ]
Předmět příspěvku:  Tech.info

Chci se zeptat jsou tu nekde na strankach uvedeny typi motoru dle barevneho rozlišení.
Konkretne je barevny rozdil mezi 1,0 a 1,3 litru v Metru dik.

Autor:  Mekkk [ 22. kvě 2007 15:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tech.info

Darien píše:
Chci se zeptat jsou tu nekde na strankach uvedeny typi motoru dle barevneho rozlišení.
Konkretne je barevny rozdil mezi 1,0 a 1,3 litru v Metru dik.


Co vím tak 1,3 je stejně jako v Mini v červené barvě a litr bude žlutý :wink: Snad to pomůže

Autor:  Darien [ 22. kvě 2007 15:18 ]
Předmět příspěvku:  Tech.info

Dik já si to myslel jen se mne nekdo snažil přesvědčit ze i 1.3 byly žlutý :P

Autor:  Mekkk [ 22. kvě 2007 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tech.info

Darien píše:
Dik já si to myslel jen se mne nekdo snažil přesvědčit ze i 1.3 byly žlutý :P


Tak to je nesmysl 1,3 je červená a to vím docela dobře :wink:

Autor:  MiniMike [ 22. kvě 2007 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

1,3 muze byt u Metra i zluta :-)

Autor:  Mekkk [ 23. kvě 2007 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

MiniMike píše:
1,3 muze byt u Metra i zluta :-)


Dobře a není to potom ten o obsahu 1256ccm :?:

Autor:  Darien [ 23. kvě 2007 14:29 ]
Předmět příspěvku:  Tech.info

MiniMike píše:
1,3 muze byt u Metra i zluta :-)

Fakt je to možný aby nebyl 1.3 červenej podle čeho s jistotou to mam zjistit,stim že nebudu sundavat hlavu a měřit vrtání.

Mam ted v garaži dva žlutý motory oba s Metra a jedno je údajně 1,3 tak ted babo rad( nebo nekdo jinej)

Autor:  Mekkk [ 23. kvě 2007 14:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tech.info

Darien píše:
Fakt je to možný aby nebyl 1.3 žlutej podle čeho s jistotou to mam zjistit,stim že nebudu sundavat hlavu a měřit vrtání.

Mam ted v garaži dva žlutý motory oba s Metra a jedno je údajně 1,3 tak ted babo rad( nebo nekdo jinej)


Co takhle zjistit to podle štítku motoru ovšem pokud tam je.

Autor:  Darien [ 23. kvě 2007 14:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tech.info

Mekkk píše:
Co takhle zjistit to podle štítku motoru ovšem pokud tam je.


Ovšem jdu to zjistit za 5min jsem spatky

Autor:  MiniMike [ 23. kvě 2007 14:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tech.info

Mekkk píše:
Dobře a není to potom ten o obsahu 1256ccm :?:

tak tak, ale stale to je 1,3 ;-)

Darien píše:
Ovšem jdu to zjistit za 5min jsem spatky

jinak, kdyz nemas stitky, tak se to da jeste zjistit kdyz sundas viko ventilu, tak je to napsany na hlave ;-)

Autor:  Darien [ 23. kvě 2007 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Tech.info

tak jeden je :OOH907P + čísla (první dva znaky špatně čitelný ale nuly to asi nebudou)
a druhej :BHM1669E +čísla

Autor:  Mekkk [ 25. kvě 2007 10:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tech.info

Darien píše:
tak jeden je :OOH907P + čísla (první dva znaky špatně čitelný ale nuly to asi nebudou)
a druhej :BHM1669E +čísla


Tak to moc nepomohlo :cry: číslo na 1275 ccm by mělo začínat 12H, litr by měl mít na začátku 99H ,ale nevím jak značili motor 1256ccm ten jsem bohužěl zatím neviděl :cry: Zkus ještě zjistit to číslo jak je na hlavě jak psal Mike :wink:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/