CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Drobnosti ohledně motoru - barva http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=1130 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | scooby_doo_ [ 26. pro 2006 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Drobnosti ohledně motoru - barva |
dvě věci které by mě zajímaly jen tak ze zvědavosti: 1. jakou má v originále barvu motor 2. o kolik se mi zvedne spotřeba kdyby jsem si tam dal dvojče od Weberu (přece jenom, kdo to má živit) |
Autor: | vrabi [ 26. pro 2006 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Barva bloku se měnila podle toho jestli šlo o sérii nebo modifikace. Standartně je tuším pískově nažloutlá, Cooper a S byli červené. Co se týká spotřeby s dvojitým webrem, tak záleží jak ti ho kdo seřídí, musí to ale umět, jinak tě auto sežere i s botama ![]() |
Autor: | scooby_doo_ [ 26. pro 2006 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
koníky se dají honit všelijak, třeba na louce, ale po pravdě mi jde spíše o teorii, větší investice musí momentálně stranou ohledně motoru díky, ale to už by jsem tam měl trošku hodně žluté, takže bude trošku změna ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 27. pro 2006 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Drobnosti ohledně motoru |
scooby_doo_ píše: dvě věci které by mě zajímaly jen tak ze zvědavosti:
1. jakou má v originále barvu motor 2. o kolik se mi zvedne spotřeba kdyby jsem si tam dal dvojče od Weberu (přece jenom, kdo to má živit) Staré motory boli v zelenej farbe, novšie 1000 žltá, červená 1300. |
Autor: | rosta [ 28. pro 2006 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
zeleny 850 zluty 1000 cerveny 1300 spi a mpi jsem nevidel v barve |
Autor: | Pavel [ 31. pro 2006 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dvojitý Weber se montuje na motory s výkonem kolem 100 koní,potom to má svůj učel.Když ho dáš na obyčejný motor tak místo výkonu zvětšíš jenom spotřebu,nebo při špatném seřízení přidřež kroužky |
Autor: | Jiří [ 11. kvě 2007 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co znamená úprava Stage 2-3 u motoru o obsahu 1324ccm. Jaký je potom asi výkon tohoto motoru? Díky za info. |
Autor: | fany [ 12. kvě 2007 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | mini s kompresorem eaton |
internet je skvela vec ![]() ![]() |
Autor: | Darien [ 22. kvě 2007 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | Tech.info |
Chci se zeptat jsou tu nekde na strankach uvedeny typi motoru dle barevneho rozlišení. Konkretne je barevny rozdil mezi 1,0 a 1,3 litru v Metru dik. |
Autor: | Mekkk [ 22. kvě 2007 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tech.info |
Darien píše: Chci se zeptat jsou tu nekde na strankach uvedeny typi motoru dle barevneho rozlišení.
Konkretne je barevny rozdil mezi 1,0 a 1,3 litru v Metru dik. Co vím tak 1,3 je stejně jako v Mini v červené barvě a litr bude žlutý ![]() |
Autor: | Darien [ 22. kvě 2007 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Tech.info |
Dik já si to myslel jen se mne nekdo snažil přesvědčit ze i 1.3 byly žlutý ![]() |
Autor: | Mekkk [ 22. kvě 2007 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tech.info |
Darien píše: Dik já si to myslel jen se mne nekdo snažil přesvědčit ze i 1.3 byly žlutý
![]() Tak to je nesmysl 1,3 je červená a to vím docela dobře ![]() |
Autor: | MiniMike [ 22. kvě 2007 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
1,3 muze byt u Metra i zluta ![]() |
Autor: | Mekkk [ 23. kvě 2007 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
MiniMike píše: 1,3 muze byt u Metra i zluta
![]() Dobře a není to potom ten o obsahu 1256ccm ![]() |
Autor: | Darien [ 23. kvě 2007 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | Tech.info |
MiniMike píše: 1,3 muze byt u Metra i zluta
![]() Fakt je to možný aby nebyl 1.3 červenej podle čeho s jistotou to mam zjistit,stim že nebudu sundavat hlavu a měřit vrtání. Mam ted v garaži dva žlutý motory oba s Metra a jedno je údajně 1,3 tak ted babo rad( nebo nekdo jinej) |
Autor: | Mekkk [ 23. kvě 2007 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tech.info |
Darien píše: Fakt je to možný aby nebyl 1.3 žlutej podle čeho s jistotou to mam zjistit,stim že nebudu sundavat hlavu a měřit vrtání.
Mam ted v garaži dva žlutý motory oba s Metra a jedno je údajně 1,3 tak ted babo rad( nebo nekdo jinej) Co takhle zjistit to podle štítku motoru ovšem pokud tam je. |
Autor: | Darien [ 23. kvě 2007 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tech.info |
Mekkk píše: Co takhle zjistit to podle štítku motoru ovšem pokud tam je.
Ovšem jdu to zjistit za 5min jsem spatky |
Autor: | MiniMike [ 23. kvě 2007 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tech.info |
Mekkk píše: Dobře a není to potom ten o obsahu 1256ccm ![]() tak tak, ale stale to je 1,3 ![]() Darien píše: Ovšem jdu to zjistit za 5min jsem spatky
jinak, kdyz nemas stitky, tak se to da jeste zjistit kdyz sundas viko ventilu, tak je to napsany na hlave ![]() |
Autor: | Darien [ 23. kvě 2007 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Tech.info |
tak jeden je :OOH907P + čísla (první dva znaky špatně čitelný ale nuly to asi nebudou) a druhej :BHM1669E +čísla |
Autor: | Mekkk [ 25. kvě 2007 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tech.info |
Darien píše: tak jeden je :OOH907P + čísla (první dva znaky špatně čitelný ale nuly to asi nebudou)
a druhej :BHM1669E +čísla Tak to moc nepomohlo ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |