Prepnout do plneho zobrazeni
Pohonné jednotky v Mini a všechny úpravy s nimi spojené...
Odeslat odpověď

Barva na blok motoru

22. úno 2006 16:22

Jakou barvu mám použít na renovaci bloku motoru? Co jsem studoval tak asi nejlépe použitelná by měla být epoxidová antikorozní základovka, má použití do teploty 130 st. a vysokou odolnost proti ropným produktům a vodě. Navíc by se měla i dobře přizpůsobovat výkyvům teploty. Různé spreje z tuningshopů určené na motory mě nějak moc neoslovili a navíc se mi zdají i dost drahé (hlavně nechci motor ani modrý, červený nebo fosforově žlutý :-)). Ta základovka se dělá i v pískové barvě, takže by se to i podobalo originál laku. Jen se mi moc nelíbí, že se ředí vodou, k vodouředitelným barvám nemám moc důvěru.

22. úno 2006 18:40

Já jsem použil hamerlitku a mám jí doporučenou od jednoho majitele mini a ten jí tam má tři roky a když se motor umyje tak je jako nový.Nebo alkyton ale to je to samý jako hamerlitka.

Barva na motor a brzdy

10. dub 2007 14:36

Protože jsem vyoperoval motor a rozebral brzdy :D ,( kromě dalšího), chci to pěkně okrášlit :P . Sice tu někdo na motor rekomendoval Hamerite :shock: , ale asi existuje něco trvanlivějšího a sofistikovanějšího :roll: ( a dražšího). A taky na prasátka. Poraďte. M

10. dub 2007 15:49

No Motip tuším přímo prodává barvu na brzdiče, s vysokou tepelnou odolností, http://www.motipdupli.cz/article.asp?nA ... nguageID=1 400 ml sprej stojí cca 230,-. Co se týká bloku motoru tak i na tohle Motip prodává speciální barvu http://www.tuningshop.cz/Barva-na-motor ... 57536.html

10. dub 2007 16:14

Díky, to vypadá zajímavě a za 600 peněz bude hodně radosti.M

11. dub 2007 07:15

Akorát jsem ti nesplnil to přání, aby to bylo dražší než hemerajt :lol: Pozor ale na přípravu před barvením, tyhle barvy jsou na to citlivé, ideální je mechanické očištění, odmaštění speciálním průmyslovým odmašťovačem http://www.motipdupli.cz/article.asp?nA ... nguageID=1 a pokud je to nutné provézt chemické odrezení. Většina problémů s odlupováním barvy je způsobena nedokonalým odmaštěním podkladu, opláchnutí automobilovým benzínem je absolutně nedostatečné :cry:

11. dub 2007 08:50

Použiva sa barva na auto, akorat tam nejde tužidlo. Blok musi schnút 3-5 dni

Teplota motoru.

12. dub 2007 15:30

Tak jsem dnes konzultoval barvy s míchačem u nás v Kladně. Na brzdy mi doporučil tuning set za cca 650,- odmašťovač + 400ml barvy v piksle + 50ml něčeho? Barev na motor je poměrně dost, ale červená má odolnost do 300°C, což je nejmíň ze všech. Kolik má asi motor v Mini???
Mejdloš

12. dub 2007 18:14

Nespekuluj zbytečně.Pořádbě motor očisti mechanicky,dobře ho odmasti,kup Hamerite podle svého vkusu ,motor a brzdiče natři.I se štětkou Tě tovyjde na 150 Kč.Nic lepšího nevymyslíš. :lol:

12. dub 2007 19:02

presne jako Pavel ;-) mam to delany stejne a drzi to :-)

12. dub 2007 20:16

I já musím souhlasit mám to též a neni problém.

Barvy

12. dub 2007 22:02

Vodou ředitelné barvy jsou stejně dobré, nebojte se.
Nepadlo tu, že je potřeba udělat více vrstev, resp. jednu dvě naředěnou a pak svrchní lak neboli podklad pak lak.

12. dub 2007 22:08

no natiral sem to dohromady 3 vrstvama hammeritu a sem spokojenej, ta treti vrstava to krasne sleje :-)

A co brzdy???

16. dub 2007 19:26

U motoru mám celkem jasno, odmastit a namastit. Co ale s bubnovkama a brzdičema. dneska jsem si je vzal do parády. Kladivem jsem otlouk to nejhorší a pak orval čertemve vrtačce. Špína je ale furt zažraná. Na čistej kov se dostanu asi těžko. Co dál? Naprat tam rovnou Hamerite, použít jako základ odrezovač, nebo ještě něco lepšího, protože Hamerite se má dávat rovnou na kov. Jo a při barvení motoru více vrstvama Hameritu dáváte další vrstvu hned po první, nebo až po zaschnutí?M

16. dub 2007 19:36

dal jsem primo na ty obrouseny veci a v nekolika vrstvach a vzdycky, kdyz jedna vrstva zachla ;-)
Odeslat odpověď