CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Barva na motor a brzdy http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=1383 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vrabi [ 22. úno 2006 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | Barva na blok motoru |
Jakou barvu mám použít na renovaci bloku motoru? Co jsem studoval tak asi nejlépe použitelná by měla být epoxidová antikorozní základovka, má použití do teploty 130 st. a vysokou odolnost proti ropným produktům a vodě. Navíc by se měla i dobře přizpůsobovat výkyvům teploty. Různé spreje z tuningshopů určené na motory mě nějak moc neoslovili a navíc se mi zdají i dost drahé (hlavně nechci motor ani modrý, červený nebo fosforově žlutý ![]() |
Autor: | minitom [ 22. úno 2006 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem použil hamerlitku a mám jí doporučenou od jednoho majitele mini a ten jí tam má tři roky a když se motor umyje tak je jako nový.Nebo alkyton ale to je to samý jako hamerlitka. |
Autor: | Ivan Mejtský [ 10. dub 2007 14:36 ] |
Předmět příspěvku: | Barva na motor a brzdy |
Protože jsem vyoperoval motor a rozebral brzdy ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | vrabi [ 10. dub 2007 15:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
No Motip tuším přímo prodává barvu na brzdiče, s vysokou tepelnou odolností, http://www.motipdupli.cz/article.asp?nA ... nguageID=1 400 ml sprej stojí cca 230,-. Co se týká bloku motoru tak i na tohle Motip prodává speciální barvu http://www.tuningshop.cz/Barva-na-motor ... 57536.html |
Autor: | Ivan Mejtský [ 10. dub 2007 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky, to vypadá zajímavě a za 600 peněz bude hodně radosti.M |
Autor: | vrabi [ 11. dub 2007 07:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Akorát jsem ti nesplnil to přání, aby to bylo dražší než hemerajt ![]() ![]() |
Autor: | Ďuro [ 11. dub 2007 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Použiva sa barva na auto, akorat tam nejde tužidlo. Blok musi schnút 3-5 dni |
Autor: | Ivan Mejtský [ 12. dub 2007 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | Teplota motoru. |
Tak jsem dnes konzultoval barvy s míchačem u nás v Kladně. Na brzdy mi doporučil tuning set za cca 650,- odmašťovač + 400ml barvy v piksle + 50ml něčeho? Barev na motor je poměrně dost, ale červená má odolnost do 300°C, což je nejmíň ze všech. Kolik má asi motor v Mini??? Mejdloš |
Autor: | Pavel [ 12. dub 2007 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nespekuluj zbytečně.Pořádbě motor očisti mechanicky,dobře ho odmasti,kup Hamerite podle svého vkusu ,motor a brzdiče natři.I se štětkou Tě tovyjde na 150 Kč.Nic lepšího nevymyslíš. ![]() |
Autor: | MiniMike [ 12. dub 2007 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
presne jako Pavel ![]() ![]() |
Autor: | minitom [ 12. dub 2007 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
I já musím souhlasit mám to též a neni problém. |
Autor: | Murphy [ 12. dub 2007 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Barvy |
Vodou ředitelné barvy jsou stejně dobré, nebojte se. Nepadlo tu, že je potřeba udělat více vrstev, resp. jednu dvě naředěnou a pak svrchní lak neboli podklad pak lak. |
Autor: | MiniMike [ 12. dub 2007 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
no natiral sem to dohromady 3 vrstvama hammeritu a sem spokojenej, ta treti vrstava to krasne sleje ![]() |
Autor: | Ivan Mejtský [ 16. dub 2007 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | A co brzdy??? |
U motoru mám celkem jasno, odmastit a namastit. Co ale s bubnovkama a brzdičema. dneska jsem si je vzal do parády. Kladivem jsem otlouk to nejhorší a pak orval čertemve vrtačce. Špína je ale furt zažraná. Na čistej kov se dostanu asi těžko. Co dál? Naprat tam rovnou Hamerite, použít jako základ odrezovač, nebo ještě něco lepšího, protože Hamerite se má dávat rovnou na kov. Jo a při barvení motoru více vrstvama Hameritu dáváte další vrstvu hned po první, nebo až po zaschnutí?M |
Autor: | MiniMike [ 16. dub 2007 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
dal jsem primo na ty obrouseny veci a v nekolika vrstvach a vzdycky, kdyz jedna vrstva zachla ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |