Prepnout do plneho zobrazeni
Pohonné jednotky v Mini a všechny úpravy s nimi spojené...
Odeslat odpověď

Jde do Mini implementovat Turbo?

04. pro 2007 17:01

Kolik je místa mezi motorem a přepážkou do interiéru? vešlo by se tam turbo? cca 20 x10 cm?

04. pro 2007 18:36

Nevešlo.
Pro veškerá turba a podobná zvěrstva se musí předělat přepážka a dát tam takový kastlík, jako má mini na akumulátor v kufru.

05. pro 2007 08:14

kurňa přemejšlel jsem nad implementací karbecu s ina de tomasa a turba ihi z něj nebo garett T2 s nissanu silvia a trochu ho přifouknout. a Pak jsem si všiml že má svody na opačné straňe... ještě mne napadl malej kompresor... místo na větší řemenici by naboku snad bylo... Ale kde sehnat takovej mini kompresor :? Mohl bys mi vyfotit kolik je tam místa? s tou ůpravou a kastlíkem to taky nezní špatně...

05. pro 2007 09:00

no nevím kolikrát jsi dával turbo do obyčejného motoru, ale není to rozhodně jen o tom přidat dmychadlo (kompresor) před karburátor, těch úprav je potřeba podstatně víc a většinou tyto pokusy vedou k destrukci motoru :(

05. pro 2007 10:43

vrabi píše:no nevím kolikrát jsi dával turbo do obyčejného motoru, ale není to rozhodně jen o tom přidat dmychadlo (kompresor) před karburátor, těch úprav je potřeba podstatně víc a většinou tyto pokusy vedou k destrukci motoru :(


neboj v těchto věcech se orientuju... svody by mi dělal borec tigou takže by mi je udělal na míru abych tam to turbo vecpal... karburátor G11 je dělaný přímo pro přeplňované motory a používá se u litrového obsahu takže by byl ideální navíc není problém jej přetryskovat... Navíc předpokládám že mini bude mít malou kompress tudíž by nebylo potřeba motor nijak předělávat maximálně plechové tšsnění pod hlavu nímž by šlo též lehce kompress snížit... Směs bych naladil pomocí WB sondy to taky není problém... je mi jasné že příliš vysoké navýšení výkonu motor nevydrží proto bych volil menší tlak (podle komprese) asi okolo 0.6 bar a u litru by tak byl výkon při použítí IC někde okolo 80 až 90Ps bez něj okolo 70 až 80Ps... Větší výkon by už asi motor nevydržel (beru v ůvahu litr) u třináctky to budou jiné hodnoty... V podstatě s tímto karburátorem a tak malím turbem by při použití IC šlo jít až na nějakých 120Ps jenže to už by nevydrželi ojnice a klika a pravděpodobně by takový kroutící moment nedělal dobře převodovce a poloosám... Ale řekl bych že i s těmi 80koňmi by jelo mini slušně...

05. pro 2007 12:52

Pokud jde o přeplńování kompresorem tak existuje kompletní kit na tuto úpravu.Je na všechny mini motory s karburátorem.Horší je cena ,která je 1100liber :?

05. pro 2007 13:38

Mekkk píše:Pokud jde o přeplńování kompresorem tak existuje kompletní kit na tuto úpravu.Je na všechny mini motory s karburátorem.Horší je cena ,která je 1100liber :?


Kurňa to je balík... přestavba na turbo mne vynde 5tis turbo po repasi , 500Kč karbec , 0Kč příruba na karbec , Ic domá mám několik , Svody cca 1500Kč studenější svíčky 150Kč kus... cca 8tis... + 50hodin práce...

Re: Jde do Mini implementovat Turbo?

25. bře 2014 23:06

.
Naposledy upravil Kuboš dne 26. bře 2014 22:37, celkově upraveno 1

Re: Jde do Mini implementovat Turbo?

26. bře 2014 20:53

Kubos: chybi mi tam nejakej prispevek? Nebo si chtel pouze obnovit 7 let stary vlakno? v posledni dobe si na tohle tema ctu spoustu clanku a uvazuju o komplet postaveni novyho motoru..

Re: Jde do Mini implementovat Turbo?

26. bře 2014 22:36

jo ajooo:D ondra sem dával motor dneska už tam není a teď koukám že 2007 už asi bylo:D

Re: Jde do Mini implementovat Turbo?

03. led 2015 04:54

no tak po 8 letech v uk a par mini co jsem videl a taky postavil tak z litru se da dostat okolo 90bhp.
no ale turbo do litru je podle me zbytecne protoze levneji me vylde prestavba na 1380 a da mi to okolo 100 bhp ale to je na tobe.
jen nezapomen na upravu hlavy / vymena vyfukovych ventilu... videl jsem jich par totalne upalenych.
turbo je ok ale asi bych zvolil supercharger coz jsem vydel na litru casteji.
Odeslat odpověď