CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Rover Mini 1.3 SPi 39kW na motorové brzdě http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=2037 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ondra [ 09. čer 2008 12:41 ] | |||||||
Předmět příspěvku: | Rover Mini 1.3 SPi 39kW na motorové brzdě | |||||||
o víkendu jsem se na srazu ve Zvoleně jak slepý k houslím dostal k něčemu co mi sice vrtalo dlouho hlavou, ale nikdy jsem se k tomu neodhodlal.. a to.. jako bonus ke krásné trofeji jsem dostal poukaz na bezplatné otestování auta na profesionální motorové brzdě v ceně 1500Sk.. vždycky mě zajímalo jestli ten utlumený výkonnostní údaj 39kW tedy jen cca 52koní v techničáku není třeba jen omyl.. jestli to není stejných 63k jak máte všichni SPi a MPičkáři.. měl jsem z toho trochu strach, jestli motor vydrží ten nápor.. jenže výsledné čisté měření (pokud to neodflákli) když nepočítám technickou přípravu a zahřívání motoru se odbylo velice rychle. Podle měření se tedy ukázalo, že údaj v TP nelže.. všechno šlo velice rychle.. předními koly jsem najel na rotační válce, Mini se připoutal kurtama aby po válcích nechodil a před auto se dal silný větrák aby se motor stačil chladit. Pak si dovnitř sedl jen technik a pomocí dálkového ovládání si upravoval program podle potřeby. tady jsou naměřené údaje: Korigovaný výkon: 50,1PS Výkon motoru: 49,7PS Výkon na kole: 38,3PS Ztrátový výkon: 11,4PS Max.výkon při 5310 ot./min. Točivý moment: 76,9Nm Max.točivý moment při 3785 ot./min Maximální dosažené otáčky: 6835 ot./min.
|
Autor: | richard [ 09. čer 2008 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu na je vidieť že KN filter aj športový výfuk vôbec nezvyšujú výkon. |
Autor: | Vojta [ 09. čer 2008 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
richard píše: Tu na je vidieť že KN filter aj športový výfuk vôbec nezvyšujú výkon.
Může to tak být ale také musíš vzít v úvahu, že ten motor už má něco za sebou. |
Autor: | Ondra [ 09. čer 2008 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
richard píše: Tu na je vidieť že KN filter aj športový výfuk vôbec nezvyšujú výkon.
to se asi ani nedalo čekat.. výfuk je jen koncový díl.. a filtr se dával jen aby to lépe dýchalo.. a tímhle se určitě žádné koně získat ani nedají.. to je nesmysl si to myslet.. tenhle přéspěvek jsem vložil jen tak pro zajímavost, že to proběhlo a že se to podařilo s posledními zbytky šťávy v baterce foťáku to zdokumentovat.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |