Logo
Právě je 28. bře 2024 17:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zvyšování výkonu jednotky 998 ccm
PříspěvekNapsal: 26. črc 2008 01:18 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 02. led 2006 16:15
Příspěvky: 225
Bydliště: Brno
Právě jsem na www.mini.cz zveřejnil Vrabiho článek o instalaci Stage 1 kitu.
Pokud máte kritiku, upřesnění, doplnění a pod. tak sem s tím.

(Zároveň se omlouvám autorovi, že to tak dlouho trvalo.)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: poznatky
PříspěvekNapsal: 09. srp 2008 13:21 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
Tak ten stage kit 1 jsem zkusil a nepoznal jsem rozdíl ale spíš to bylo tím že jsem měl hodně jetý blok. nejsem moc zběhlý ale doporučil bych si ke stage 1 přibrat i pružinu do karburátoru s většín odporem(v minisport jsou hned tři), sehnat karburátor Hif 38 a ty svody obalit páskou na výfukové potrubí, dále ten inlet maniflow připojit na vodní chlazení když je to auto už jednou rozdělané tak ať se to nemusí dělat podruhé.
PS: jinak po instalaci nečekejte že budete trhat asfalt obvzlášť pokud máte vaše mini posazené na 13kách.
pa


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: MINI POWER
PříspěvekNapsal: 13. srp 2008 01:50 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 12. úno 2007 14:22
Příspěvky: 92
Bydliště: krnov/ova
CHLAPY JSEM STREDNE POKROCILY ALE O VASICH VIIICE VYKONECH JSEM NESLYSEL-MOHLI BYSTE ME ZAUCIT ? O PRUZINCE U HF A CELKOVE V CEM KIT UPRAVY SPOCIVA? DIKI MIRAJS :)

_________________
je hafo pěkných aut..ale mini je mini


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15. srp 2008 14:37 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. úno 2006 11:47
Příspěvky: 308
Bydliště: LN
Pružinka ti udělá "ostřejší" reakci karburátoru v návaznosti na plynový pedál. No a o kitu máš povídání v tom článku v odkazu, pokud ti něco není jasné ptej se konkrétně a rád ti odpovím. Konkrétně u mě byl nárůst výkonu po montáži kitu velmi výrazný. Jinak jsem k těmto věcem dost skeptický a zdaleka jsem neočekával výsledek, který se nakonec dostavil :idea: Buď si můžeš sehnat kompletní kit včetně celého výfukového potrubí a nebo koupit tzv. half sadu (tu jsem měl já) kdy z výfukového potrubí dostaneš pouze svody a zbytek výfuku si vytvoříš dle svých představ. Když si vzpomenu, hodím ti sem fotky zbytku výfuku co jsem si vyrobil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16. srp 2008 16:15 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. zář 2006 08:05
Příspěvky: 163
Bydliště: Stupava
Rapídne sa mi na 998 A plus podarilo zvýšiť výkon pocitový len týmto spôsobom.
Velká hlava 12G , LCB potrubie, ostrá vačka, 2 karburátory + KN filtre,bezkontaktný rozdelovač a teraz to auto jazdí úplne ináč dá sa točiť do 7000rpm, ale ešte by to potrebovalo prevod 3,44 aby to stíhalo aj v kopcoch a lepšie v akcelerácii.Keď s tým chcete jazdiť svižnejsie tak to treba držať nad 4000rpm ale to už je spotreba 8 - 9L. Kolesá mám 165/60 12. Ale vy čo máte 12 alebo 13 kolesá a dali by ste prevod 3,44 alebo kratší tak to by ste už cítili zmenu lebo MINI 1000 na 13 kolesách vôbec niejde. A ešte sa stým mojím chystám ísť na brzdu tak potom uvidíme ako sa mu vskutočnosti zvýšil výkon.

_________________
mini 6ks


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16. srp 2008 22:05 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 12. úno 2007 14:22
Příspěvky: 92
Bydliště: krnov/ova
chlapy porad mi to neni jasny..uceny z nebe nespadl a ckoliv ted opravuju bouracky jako vyuceny truhlik,, v cem teda spociva hlavni uprvava? je to v kolech,vyfuku a diferaku???? :shock: di kza kazdy prispevek,mirajs

_________________
je hafo pěkných aut..ale mini je mini


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17. srp 2008 08:01 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. zář 2006 08:05
Příspěvky: 163
Bydliště: Stupava
Kolesá nepridávajú výkon, ale okrem nich vo všetkom čo som písal. Najväčší podiel na náraste výkonu má hlava valcov a ostrejšieho chodu motora vačkový hriadeľ. Karburátor tiež len sa musí hodne obohatiť aby dával viacej benzínu( musí byť ten správny), ladené potrubie LCB na lepší odvod spalín a tak ďaľej písať by sa dalo velmi dlho.

_________________
mini 6ks


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18. srp 2008 07:28 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Zdravim,tak se zvyšováním výkonu na MINI nemam přímý zkušenosti,souhlasim s tim co tady chlapy napsali.Ale jen chci napsat k tomu jak tady mnozí tvrdí,že po nasazení 13",nebo širších 12" malej nepojede,jen to nehrabe na každejch světlech,to ne,ale valivej odpor by se měl snížit.Jde jen o konečnej průměr kola směs a profilování dezénu.Nekamenujte mě,můžu to vysvětlit :oops:

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. kvě 2010 18:51 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 21. led 2005 00:42
Příspěvky: 16
Bydliště: Havířov
Základním předpokladem zvýšení výkonu je perfektní stav stávajícího motoru. Nevyběhané válce , perfektní sedla ventilů atd, jinak vložené náklady na přestavbu nepřinesou žádný efekt.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 09. kvě 2010 21:45 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. úno 2008 19:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Piešťany, Slovensko
JK Mini píše:
Zdravim,tak se zvyšováním výkonu na MINI nemam přímý zkušenosti,souhlasim s tim co tady chlapy napsali.Ale jen chci napsat k tomu jak tady mnozí tvrdí,že po nasazení 13",nebo širších 12" malej nepojede,jen to nehrabe na každejch světlech,to ne,ale valivej odpor by se měl snížit.Jde jen o konečnej průměr kola směs a profilování dezénu.Nekamenujte mě,můžu to vysvětlit :oops:

Z vlastnej skúsenosti po nasadení 13" kolies 175/50, je poznať že to mini-mu trocha ubere na sile a to mám 1,3Mpi ktorá je na 13" kolesá "stavaná". Predtým som mal 12" 165/60, pneu v oboch prípadoch YOKOHAMA A539. Ak by som mal liter určite by som išiel na 10". Koniec koncov asi to spravím aj na 1,3-ke..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. kvě 2010 22:30 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 21. led 2005 00:42
Příspěvky: 16
Bydliště: Havířov
Myslím , že ten přechod na 10" kola nebudete mít tak jednoduchý. Co máte za brzdy v předu ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. dub 2011 16:13 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. dub 2011 09:15
Příspěvky: 7
Hezký den všem, potřeboval bych laicky vysvětlit - má tu někdo zkušenost (předpokládám, že má :biggrin: )s motorem 998cm 28KW - zvýšením výkonu? Uvažuju jak vylepšit o pár KW a potřeboval bych si udělat představu co to znamená z hlediska zásahu + ceny za něj, eventuálně odkazu, kde můžou zrealizovat (sám si netroufnu). Btw. nehledám žádné brutální zvýšení, spíše optimálně dorovnat do úrovně 1.3. Díky za info a vysvětlení ve formátu "pro absolutního analfabeta".


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. dub 2011 17:05 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha
Jsme sice z jine sekce, ale neda mi to. Neni lepsi poridit 1,3 bez uprav a budes mit to, co chces ? :bigups: Myslim, ze je to levnejsi reseni nez "tunit" litra...

_________________
Klasiku jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy Mini Friends - Kápo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. dub 2011 17:44 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 1433
Bydliště: Plzeň/Praha
asi jako Worry....

jinak pises, ze nechces nic brutalniho, ale mas zajem se ze 40koni dostat na 65koni.... coz mi prijde jako brutalni dost :-)

jinak jako nejjednodussi postelovani litra (za malo penez) je poridit Stage 1 sadu z Anglie, neprida to asi skoro nic, jen lepsi pocit :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz