CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Zvyšování výkonu jednotky 998 ccm http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=2108 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | webmasterMini [ 26. črc 2008 01:18 ] |
Předmět příspěvku: | Zvyšování výkonu jednotky 998 ccm |
Právě jsem na www.mini.cz zveřejnil Vrabiho článek o instalaci Stage 1 kitu. Pokud máte kritiku, upřesnění, doplnění a pod. tak sem s tím. (Zároveň se omlouvám autorovi, že to tak dlouho trvalo.) |
Autor: | cappy [ 09. srp 2008 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | poznatky |
Tak ten stage kit 1 jsem zkusil a nepoznal jsem rozdíl ale spíš to bylo tím že jsem měl hodně jetý blok. nejsem moc zběhlý ale doporučil bych si ke stage 1 přibrat i pružinu do karburátoru s většín odporem(v minisport jsou hned tři), sehnat karburátor Hif 38 a ty svody obalit páskou na výfukové potrubí, dále ten inlet maniflow připojit na vodní chlazení když je to auto už jednou rozdělané tak ať se to nemusí dělat podruhé. PS: jinak po instalaci nečekejte že budete trhat asfalt obvzlášť pokud máte vaše mini posazené na 13kách. pa |
Autor: | highlander [ 13. srp 2008 01:50 ] |
Předmět příspěvku: | MINI POWER |
CHLAPY JSEM STREDNE POKROCILY ALE O VASICH VIIICE VYKONECH JSEM NESLYSEL-MOHLI BYSTE ME ZAUCIT ? O PRUZINCE U HF A CELKOVE V CEM KIT UPRAVY SPOCIVA? DIKI MIRAJS ![]() |
Autor: | vrabi [ 15. srp 2008 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pružinka ti udělá "ostřejší" reakci karburátoru v návaznosti na plynový pedál. No a o kitu máš povídání v tom článku v odkazu, pokud ti něco není jasné ptej se konkrétně a rád ti odpovím. Konkrétně u mě byl nárůst výkonu po montáži kitu velmi výrazný. Jinak jsem k těmto věcem dost skeptický a zdaleka jsem neočekával výsledek, který se nakonec dostavil ![]() |
Autor: | richard [ 16. srp 2008 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rapídne sa mi na 998 A plus podarilo zvýšiť výkon pocitový len týmto spôsobom. Velká hlava 12G , LCB potrubie, ostrá vačka, 2 karburátory + KN filtre,bezkontaktný rozdelovač a teraz to auto jazdí úplne ináč dá sa točiť do 7000rpm, ale ešte by to potrebovalo prevod 3,44 aby to stíhalo aj v kopcoch a lepšie v akcelerácii.Keď s tým chcete jazdiť svižnejsie tak to treba držať nad 4000rpm ale to už je spotreba 8 - 9L. Kolesá mám 165/60 12. Ale vy čo máte 12 alebo 13 kolesá a dali by ste prevod 3,44 alebo kratší tak to by ste už cítili zmenu lebo MINI 1000 na 13 kolesách vôbec niejde. A ešte sa stým mojím chystám ísť na brzdu tak potom uvidíme ako sa mu vskutočnosti zvýšil výkon. |
Autor: | highlander [ 16. srp 2008 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlapy porad mi to neni jasny..uceny z nebe nespadl a ckoliv ted opravuju bouracky jako vyuceny truhlik,, v cem teda spociva hlavni uprvava? je to v kolech,vyfuku a diferaku???? ![]() |
Autor: | richard [ 17. srp 2008 08:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolesá nepridávajú výkon, ale okrem nich vo všetkom čo som písal. Najväčší podiel na náraste výkonu má hlava valcov a ostrejšieho chodu motora vačkový hriadeľ. Karburátor tiež len sa musí hodne obohatiť aby dával viacej benzínu( musí byť ten správny), ladené potrubie LCB na lepší odvod spalín a tak ďaľej písať by sa dalo velmi dlho. |
Autor: | JK Mini [ 18. srp 2008 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravim,tak se zvyšováním výkonu na MINI nemam přímý zkušenosti,souhlasim s tim co tady chlapy napsali.Ale jen chci napsat k tomu jak tady mnozí tvrdí,že po nasazení 13",nebo širších 12" malej nepojede,jen to nehrabe na každejch světlech,to ne,ale valivej odpor by se měl snížit.Jde jen o konečnej průměr kola směs a profilování dezénu.Nekamenujte mě,můžu to vysvětlit ![]() |
Autor: | olda [ 09. kvě 2010 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zvyšování výkonu jednotky 998 ccm |
Základním předpokladem zvýšení výkonu je perfektní stav stávajícího motoru. Nevyběhané válce , perfektní sedla ventilů atd, jinak vložené náklady na přestavbu nepřinesou žádný efekt. |
Autor: | spandau [ 09. kvě 2010 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
JK Mini píše: Zdravim,tak se zvyšováním výkonu na MINI nemam přímý zkušenosti,souhlasim s tim co tady chlapy napsali.Ale jen chci napsat k tomu jak tady mnozí tvrdí,že po nasazení 13",nebo širších 12" malej nepojede,jen to nehrabe na každejch světlech,to ne,ale valivej odpor by se měl snížit.Jde jen o konečnej průměr kola směs a profilování dezénu.Nekamenujte mě,můžu to vysvětlit ![]() Z vlastnej skúsenosti po nasadení 13" kolies 175/50, je poznať že to mini-mu trocha ubere na sile a to mám 1,3Mpi ktorá je na 13" kolesá "stavaná". Predtým som mal 12" 165/60, pneu v oboch prípadoch YOKOHAMA A539. Ak by som mal liter určite by som išiel na 10". Koniec koncov asi to spravím aj na 1,3-ke.. |
Autor: | olda [ 11. kvě 2010 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zvyšování výkonu jednotky 998 ccm |
Myslím , že ten přechod na 10" kola nebudete mít tak jednoduchý. Co máte za brzdy v předu ? |
Autor: | Honza Sm. [ 12. dub 2011 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | Zvýšení výkonu 998cm 28KW - poradí mi někdo? |
Hezký den všem, potřeboval bych laicky vysvětlit - má tu někdo zkušenost (předpokládám, že má ![]() |
Autor: | worrycz [ 12. dub 2011 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zvýšení výkonu 998cm 28KW - poradí mi někdo? |
Jsme sice z jine sekce, ale neda mi to. Neni lepsi poridit 1,3 bez uprav a budes mit to, co chces ? ![]() |
Autor: | MiniMike [ 12. dub 2011 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zvýšení výkonu 998cm 28KW - poradí mi někdo? |
asi jako Worry.... jinak pises, ze nechces nic brutalniho, ale mas zajem se ze 40koni dostat na 65koni.... coz mi prijde jako brutalni dost ![]() jinak jako nejjednodussi postelovani litra (za malo penez) je poridit Stage 1 sadu z Anglie, neprida to asi skoro nic, jen lepsi pocit ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |