01. zář 2008 17:14
01. zář 2008 17:29
03. zář 2008 20:16
03. zář 2008 20:26
03. zář 2008 21:15
Automatic píše:Mekkku mas motor z Metra? zustalo tam cidlo teploty vody? mas v aute stredovy budik?/ktery jsi renovoval/ jestli ano tak ti nesouhlasi cidlo "nove" a stary budik nemusi byt problem v motoru.
03. zář 2008 21:29
Libor píše:přehřívání všeobecně většinou má tyto příčiny:
špatný termostat
ucpaný chladič
prasklé těsnění pod hlavou prasklá hlava nebo blok (dost často se stává,že se auto nepřehřívá,ale voda vychrstává ven expanzní nádobou,protože se tlakuje ne přehřáváním ale dostává se tam tlak z válců,což má ve finále důsledek úbytku chladící kapaliny a následkem se začne auto přehřívat,dostává se voda do oleje ...atd ... -ztráta výkonu)
v případě miniho může být teda obráceně vrtule chlazení
může se stát,že lopatky ve vodní pumpě už postupně vyreznou a tak není co by vodu pohánělo - ale tohle je opravdu spíše spekulace,než častá příčina.
pokud se ti "zrácí" olej a není to důsledkem netěsnosti,tak buďto máš vyběhaný motor (změřit kompresi) a nebo má prasklé těsnění pod hlavou,hlavu... zkus se podívat jestli na víku ventilů nemáš třeba olejovou emulzi....
možná jsou i další možnosti,ale tohle mě tak bez nějakého uvažování napadlo
03. zář 2008 21:44
03. zář 2008 21:48
03. zář 2008 21:50
03. zář 2008 21:56
Libor píše:jo a i když jsem teda neměl motor z miniho až tak detailně rozebrán..tak předpokládám,že obal vodní pumpy je hliníková slitina,ale vnitřní hřídelka s "lopatkami" bude slitina ocelová podléhající korozi.... ale jak říkám, tohle je spíše jenom taková teoretická příčina, veskrze málo pravděpodobná