CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Dvojté karburátory
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=2216
Stránka 11

Autor:  Rudy a Radka [ 16. zář 2008 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Dvojté karburátory

Má někdo praxi jaké karburátory použít na 1.3 SPI jednobod ? Má je někdo a jste spokojeni ???

Autor:  Libor [ 16. zář 2008 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

nejlepší vstřikování paliva na světě = dvojtý weber :o)

Autor:  Rudy a Radka [ 16. zář 2008 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

Také mám fiátka :lol: ale zatím jezdí líp než Mini,chci to změnit a proto se pídím po karburátorech.

Autor:  spandau [ 17. zář 2008 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

ak tam chceš dvojitý weber a máš striekačku tak to budeš musieť celé prekopať na karbec... Teda ak sa nemýlim... a nejestvuje dvojitý weber striekačka...

Autor:  richard [ 18. zář 2008 06:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dvojté karburátory

Rudy a Radka píše:
Má někdo praxi jaké karburátory použít na 1.3 SPI jednobod ? Má je někdo a jste spokojeni ???


Samotné karburátori Ti výkon nezdvyhnú!!!

Autor:  vrabi [ 18. zář 2008 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

Záleží co očekáváš, pokud se chceš jen zbavit poruchového vstřiku, tak ti stačí sehnat jeden SU HIF44 + příslušné sací potrubí. To je asi nejlevnější a spolehlivá cesta. Pokud chceš honit výkon, kup se weber nebo dva HIF44, ale počítej se složitějším seřizováním a další investicí do úprav motoru. Každopádně tato úprava určitě není jen o demontáži vstřiku, musíš předělat celou elektroinstalaci a navíc už nikdy neprojdeš legálně STK :( Jinak asi nemáš něco v pořádku protože miník 1,3 jezdí určitě líp než fiat 600 :) i když je fakt, že ten jednobodý střik se se.. spoustě lidí.

Autor:  JK Mini [ 22. zář 2008 01:00 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasim s vrabim.To,že to chceš překopat,znamená,že buď Ti ti nefaká,jak má,nebo jsi náročnej :lol: .Měl jsem tu čest řídit "Malucha" a aby jel Fiátek s 2-válcovim OHV motůrkem(i když bez asi 100-150kg) líp,než SPI-čko MINI,tak musí bejt pěkně poladěnej,nebo MINI rozbitý,protože 18 kw na 580kg oproti 46 kw na 700kg je rozdíl.Ale když koukám na fotky,tak to asi nebude sériovka,viď?
SPi-čko mě zatim nezlobí a nechci to měnit,protože to znamená novou elektriku a ranec starostí,ale je to dobrej začátek,myslim.1 dvojitej Weber bude taky dobrá posila,když mu dáš nějaký kamarády jako vačku,kanály,kompresi atd...Tak bude hodně legrace,ale ne na každej den.
Mám MINI na denní ježdění a snažim se ať mě bezlobí,i když se občas hádáme Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Mám taky svoje plány a doufám,že se vyplní,jen budu muset z ředitele vybouchat víc lowe,aby se sny uskutečnily. :wink:

Autor:  Rudy a Radka [ 22. zář 2008 09:53 ]
Předmět příspěvku: 

Máš pravdu,zapoměl sem podotknout že v modrém fiátku vrní čtyřváleček :lol:

Přílohy:
P1010006.JPG M6.JPG
P1010006.JPG M6.JPG [ 78.54 KiB | Zobrazeno 20250 krát ]

Autor:  JK Mini [ 22. zář 2008 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

Yellow_Flash_Colorz_PDT_10 no to mě po...Tak je to jasný,proč se "Ital" hejbe líp než "Anglán".Z čeho jsi to vyrval?Řekl bych VW,ale to jsem asi mimo,co?O něčem takovym jsem taky přemejšlel,když jsem ještě neměl "Knedlíka",ale trochu brutálnějš,třeba takhle http://www.tuzing.cz/clanky/2007/2/26/Fiat%20126.htm Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

Autor:  Rudy a Radka [ 22. zář 2008 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jen pro upřesnění, modrý fiátek je polák. Kompletní přestavba. Radka má zeleného a to je ital :lol: Ale teď je pranice koho budem solit až nastane zima :roll: v garáži je jen 1 místo :twisted:

Přílohy:
P1010005.JPG Ital 5.JPG
P1010005.JPG Ital 5.JPG [ 81.88 KiB | Zobrazeno 20228 krát ]

Autor:  Libor [ 22. zář 2008 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

motor modrého bude pořád koncern a předpokládám že je to jednolitr FIRE nejspíše z Una...jednobod stříkačka takže tipuju 999ccm.

Autor:  JK Mini [ 22. zář 2008 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Tak teda Polák,no.Ale stejně hustý.Nesolil bych ani jednoho.Všechny jsou supr.A origo "Italů" už moc nebude,"Polák" je taky pěknej kosek a "Angličan" je milášek,takže SOCka.Na tu se chystam i já,ale asi koupim "Škodnou" a budu solit poctivý český plechy. Yellow_Flash_Colorz_PDT_42

Autor:  Filip37 [ 27. kvě 2017 16:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dvojté karburátory

Pánové mám dotaz ohledně karburátoru na litra ješte staré áčkové serie (1968) 998 cc. Čeká mne kompletní renovace a na netu jsem našel dvojitej karbec HS2 - předrenovační za 160 Euro a přemýšlím, že bych do něj šel. Máte nějaké zkušenosti s jeho spojením s 998 motorem? Vím, že standartně se montovali do cooperu s 997, tedy do roku 1964, ale nikde jsem nenašel co všechno bude obnášet jeho implementace do 998-ky, která měla v sérii jen jedno karbec. Poradíte prosím? Díky moc, Fido

Autor:  fragole [ 28. kvě 2017 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dvojté karburátory

Ahoj,k dvojičkám potrebuješ vymeniť sacie potrubie a výfukové zvody,nakolko povodné potrubie je z jedného kusa a je nepoužitelné pre dvojičky.

Autor:  Filip37 [ 28. kvě 2017 22:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dvojté karburátory

fragole píše:
Ahoj,k dvojičkám potrebuješ vymeniť sacie potrubie a výfukové zvody,nakolko povodné potrubie je z jedného kusa a je nepoužitelné pre dvojičky.


Aha, díky moc za info! To by neměl být problém. MINI je kompletně na renovaci a měnit se toho bude spousta. Je to Countryman 68. A myslíš, že pro litra bude lepší HS2 nebo HS4?

Ještě jednou díky, F.

Autor:  Mekkk [ 29. kvě 2017 15:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dvojté karburátory

HS2 pro litr. Dej pozor at je na správném sání co jde na MINI.

Autor:  Filip37 [ 29. kvě 2017 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dvojté karburátory

Mekkk píše:
HS2 pro litr. Dej pozor at je na správném sání co jde na MINI.


Díky moc Mekkku, jdu tedy do něj.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/