CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Dvojté karburátory http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=2216 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rudy a Radka [ 16. zář 2008 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Dvojté karburátory |
Má někdo praxi jaké karburátory použít na 1.3 SPI jednobod ? Má je někdo a jste spokojeni ??? |
Autor: | Libor [ 16. zář 2008 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejlepší vstřikování paliva na světě = dvojtý weber ![]() |
Autor: | Rudy a Radka [ 16. zář 2008 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Také mám fiátka ![]() |
Autor: | spandau [ 17. zář 2008 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak tam chceš dvojitý weber a máš striekačku tak to budeš musieť celé prekopať na karbec... Teda ak sa nemýlim... a nejestvuje dvojitý weber striekačka... |
Autor: | richard [ 18. zář 2008 06:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dvojté karburátory |
Rudy a Radka píše: Má někdo praxi jaké karburátory použít na 1.3 SPI jednobod ? Má je někdo a jste spokojeni ???
Samotné karburátori Ti výkon nezdvyhnú!!! |
Autor: | vrabi [ 18. zář 2008 07:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží co očekáváš, pokud se chceš jen zbavit poruchového vstřiku, tak ti stačí sehnat jeden SU HIF44 + příslušné sací potrubí. To je asi nejlevnější a spolehlivá cesta. Pokud chceš honit výkon, kup se weber nebo dva HIF44, ale počítej se složitějším seřizováním a další investicí do úprav motoru. Každopádně tato úprava určitě není jen o demontáži vstřiku, musíš předělat celou elektroinstalaci a navíc už nikdy neprojdeš legálně STK ![]() ![]() |
Autor: | JK Mini [ 22. zář 2008 01:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Souhlasim s vrabim.To,že to chceš překopat,znamená,že buď Ti ti nefaká,jak má,nebo jsi náročnej ![]() SPi-čko mě zatim nezlobí a nechci to měnit,protože to znamená novou elektriku a ranec starostí,ale je to dobrej začátek,myslim.1 dvojitej Weber bude taky dobrá posila,když mu dáš nějaký kamarády jako vačku,kanály,kompresi atd...Tak bude hodně legrace,ale ne na každej den. Mám MINI na denní ježdění a snažim se ať mě bezlobí,i když se občas hádáme ![]() ![]() |
Autor: | Rudy a Radka [ 22. zář 2008 09:53 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Máš pravdu,zapoměl sem podotknout že v modrém fiátku vrní čtyřváleček ![]()
|
Autor: | JK Mini [ 22. zář 2008 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() |
Autor: | Rudy a Radka [ 22. zář 2008 12:53 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jen pro upřesnění, modrý fiátek je polák. Kompletní přestavba. Radka má zeleného a to je ital ![]() ![]() ![]()
|
Autor: | Libor [ 22. zář 2008 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor modrého bude pořád koncern a předpokládám že je to jednolitr FIRE nejspíše z Una...jednobod stříkačka takže tipuju 999ccm. |
Autor: | JK Mini [ 22. zář 2008 14:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teda Polák,no.Ale stejně hustý.Nesolil bych ani jednoho.Všechny jsou supr.A origo "Italů" už moc nebude,"Polák" je taky pěknej kosek a "Angličan" je milášek,takže SOCka.Na tu se chystam i já,ale asi koupim "Škodnou" a budu solit poctivý český plechy. ![]() |
Autor: | Filip37 [ 27. kvě 2017 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dvojté karburátory |
Pánové mám dotaz ohledně karburátoru na litra ješte staré áčkové serie (1968) 998 cc. Čeká mne kompletní renovace a na netu jsem našel dvojitej karbec HS2 - předrenovační za 160 Euro a přemýšlím, že bych do něj šel. Máte nějaké zkušenosti s jeho spojením s 998 motorem? Vím, že standartně se montovali do cooperu s 997, tedy do roku 1964, ale nikde jsem nenašel co všechno bude obnášet jeho implementace do 998-ky, která měla v sérii jen jedno karbec. Poradíte prosím? Díky moc, Fido |
Autor: | fragole [ 28. kvě 2017 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dvojté karburátory |
Ahoj,k dvojičkám potrebuješ vymeniť sacie potrubie a výfukové zvody,nakolko povodné potrubie je z jedného kusa a je nepoužitelné pre dvojičky. |
Autor: | Filip37 [ 28. kvě 2017 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dvojté karburátory |
fragole píše: Ahoj,k dvojičkám potrebuješ vymeniť sacie potrubie a výfukové zvody,nakolko povodné potrubie je z jedného kusa a je nepoužitelné pre dvojičky. Aha, díky moc za info! To by neměl být problém. MINI je kompletně na renovaci a měnit se toho bude spousta. Je to Countryman 68. A myslíš, že pro litra bude lepší HS2 nebo HS4? Ještě jednou díky, F. |
Autor: | Mekkk [ 29. kvě 2017 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dvojté karburátory |
HS2 pro litr. Dej pozor at je na správném sání co jde na MINI. |
Autor: | Filip37 [ 29. kvě 2017 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dvojté karburátory |
Mekkk píše: HS2 pro litr. Dej pozor at je na správném sání co jde na MINI. Díky moc Mekkku, jdu tedy do něj. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |